Skocz do zawartości

zdrojak

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia zdrojak

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki Maniura Zastanawiałem się własnie czy może jest gdzieś drugi przewód, ponieważ robiłem próbę z przewodami rozruchowymi. Tak jak napisałeś przewód masowy jest na lapie silnika połączony z nadwoziem:)
  2. Witam, Czy może ktoś wie ile jest przewodów masy przypiętej do silnika i gdzie one są?? I czy słaba masa może mieć wpływ na to, że ciężko się połączyć ze sterownikiem silnika poprzez interfejs, falują obroty i trzesie budą oraz jeszcze na dodatek nie zawsze wyskakuje zębatka w rozruszniku? Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam, Bartek _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  3. No nie ponieważ ten silnik chodził w innym aucie i cały razem z wiązką wyjechał, a jak go wrzucałem do siebie to nic nie wypinałem z niego. W ogóle wtyczki od wałka rozrządu i wału chyba powinny się różnić?? A nawet chyba jak jeden jest padnięty to sterownik powinien czytać tylko z jednego i silnik powinien dawać iskrę.
  4. Wyjechał cały silnik 2.0 siemens z wiązka (komplet) i tak samo wjechał kompletny Bosch 2.5 z całym osprzętem:) Wszystkie czujniki, osprzęt jest od Bosch'a:) Oczywiście sterownik też :)
  5. Został zmieniony silnik z 2.0 Siemens na 2.5 na Boschu :) Kręci rozrusznik, ale nia ma iskry. Silnik 2.5 z 1991 roku i był bez EWS. Natomiast Auto (buda) wyjechała z fabryki z EWS. Sterownik oczywiście zmieniony :)
  6. Mam pytanie:) Czy zmieniając silnik z M50b20 Siemens z EWS na M50b25 Bosch bez EWS'u trzeba przerobić instalacje elektryczną w aucie aby odpaliło??Czy EWS , który został w aucie może blokować w jakis sposób sterownik bez Imo?? Buda rocznik 94. Dziękuje za odp. Pozdr. Bartek
  7. Za mojej kadencji był tylko uszczelniany dyfer, ponieważ ciekło z niego. Dzięki za odpowiedź:) Muszę pojechać na komputer GT1 i zobaczymy co będzie dalej:) Pozdrawiam, Bartek
  8. No dobrze, to czemu sterownik silnika mówi, że owy czujnik lub jego obwód są uszkodzone. Jak wyskasuje błąd to po paru dniach znów wraca...??
  9. Ogólnie nie równo chodzi i czasami mocno trzęsie budą. Na kompie tylko ten błąd wyskakuje, ale ostatnio tak na szybko odłaczyłem ten czujnik to miałem wrażenie, że jeszcze gorzej zaczęła chodzić. Będę musiał powtórzyć próbę. Ale czasami jest tak, że jak robią swap np. w E30 to nie które silniki bez tego czujnika pracują w trybie awaryjnym i wkręcaja sie max. do 4 tys. obrotów??? Bartek
  10. Witam, Czy czujnik prędkości pojazdu (VSS) umieszczony w Dyfrze może wpływać na pracę silnika jeśli jest uszkodzony lub źle działa?? Dziękuje z góry za odpowiedz. Bartek
  11. zdrojak

    1.8i m43 problem z silnikiem

    nasa87 sprawdź odme czy jest szczelna :) Miałem podobnie, że ma maxa kulała na zimnym.
  12. Do krokowca idą 3 piny. Mylisz się pawelj5:) http://moto.allegro.pl/item1153293590_bmw_e_36_1_6_m43_silniczek_krokowy.html Były wersje na 2 piny, a później po modernizacji jednostki były na 3 z tego co się orientuje :)
  13. Mi to wygląda na wtyczkę od silniczka krokowego:) Ale moge sie mylić:)
  14. zdrojak

    318i DIAGNOZA-blad 201

    Będzie działać :)
  15. Wybacz, ale nie jestem pępkiem świata takim jak TY:) A twoja wypowiedź mnie rozbawiła po prostu :) Spuszczasz się nad jedną kropelką, która masz w aucie... u nie których to nawet powódz była... i co oni maja powiedzieć?? Posmakuj tego ustrojstwa i napisz co to... albo zdejmij część plastików i popatrz skąd ci ucieka. Sorry, ale przez forum nie zrobimy tego za Ciebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.