Skocz do zawartości

Fd96

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535i V8 Manual / 740iA

Osiągnięcia Fd96

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak tak, wiem o wszystkich dodatkowych podatkach, pisząc "Vat?" nie pamiętałem, czy w USA jest VAT i podana cena to cena netto czy brutto :) Czyli finalnie jeśli mamy sprawdzone auto, carfax i dekodowanie VIN pokaże że historia jest znana i normalna, możemy śmiało sprowadzać auto. Dzięki za opinie. Dziękuje również za polecenie uzytkownika z forum sprowadzającego auta z USA. Pozdrawiam
  2. Witajcie. Mam pytanie odnośnie różnic między wersją F30 na rynek amerykański, a taką na rynek europejski. Czy w ogóle takie są? Jako, że mam rodzinę w USA, zacząłem mocno zastanawiać się nad sprowadzeniem auta na własną rękę. (Poboczne pytanie jeśli ktoś będzie wiedział, jakie sa koszta sprowadzenia auta do PL ? ) Czy obawiać się mocno amerykańskich aut? Ogólnie ceny F30 328i z przebiegami do 70 tys mil zaczynają się już od ok 13 tys $ = 46 tys zł ( + VAT? ). Auta są zawsze topowo doposażone i zadbane, jako że z moich informacji od tamtejszej rodziny wynika, że Amerykanie jeżdzą głównie po autostradach itp, auta zawsze trafiają do seriwsu na czas, jako, że jest to tam po prostu najzwyczajniej w świecie tanie. Co myślicie o sprowadzeniu auta F30/F10 z USA?
  3. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    Rozumiem, że w przypadku kupna auta za gotówkę jako osoba prywatna już problem całkowicie znika i zawsze auto będzie podlegało gwarancji?
  4. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    Hmm, z tego co mi wiadomo po rozmowie z przedstawicielem jednej z firm importujących auta do PL, samochody są objęte 12-24 msc gwarancją Premium Selection w całej Europie. Ale postaram się zebrac informacje z różnych źródeł i upewnić. @MirekGD jeśli można wiedzieć, jaki był przedział cenowy w którym kupiłeś auto? Jeśli nie chcesz podawać ceny konkretnej :)
  5. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    90% zwracają zazwyczaj, nie więcej. Dodatkowo czasami procedura może trwać nawet miesiąc, a biorę leasing nie tylko dlatego żeby robić koszta, ale też dlatego żeby nie blokować sobie 100 tys ;)
  6. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    Właśnie posprawdzałem że w DE na każde auto z Premium Selection jest 24 miesiące gwarancji. Zdecydowałem, że przestaje myśleć o autach które nie dają mi emocji i satysfakcji. Mam 21 lat i prawo do minimalnego ustępstwa od 200% rozsądku :) Będę wybierał pomiędzy 120d/125d/320d z Niemieckiego Premium Selection. Pozostanie mi tylko problem braku możliwości leasingowania auta bezpośrednio z Niemieckiego PS, ale jakoś się to obejdzie.
  7. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    @pobidowski właśnie tego się obiawiam, że po maksymalnie roku taki golf kompletnie mnie zanudzi. Zacząłem brać też pod uwagę F20 120d / 125d również z BMW premium selection Niemieckiego. Takie autka kosztują ok 80-100 tys zł już w m pakiecie z dużą nawi, zazwyczaj przedlifty bogato wyposażone z przebiegami do 50-60 tys km. Troszeczkę nie leży mi przód F20 przedlift, ale da sie to przeżyć, po zamontowaniu m performance staje się innym autem. @ras_f34 dzięki za informacje, nie wiedziałem że dostaje też roczną gwarancje na takie autko. Właśnie na takiej informacji mi zależało, odnośnie spokoju na kilka lat. Myślę, że ostatecznie będę jednak wybierał pomiędzy F20 / F30 z premium selection i będe zadowolony. Dzięki za rady.
  8. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    Autem mam zamiar jeździć ok 3 lata, chyba że z różnych przyczyn uznam, że nie mam jak zmienić auta na nowe, to wtedy dobije max do 5 lat. Moje przebiegi roczne to ok 25 tys km, głównie trasy, krajówki, autostrady.
  9. Fd96

    F30 vs ..... GOLF

    @Giacomo4 Brałem pod uwagę inne auta, kilka modeli przypadło mi do gustu, ale jakoś najbliżej mi do F30 / F20 / Golfa po lifcie. Co do alergii na markę VW, ja takiej nie mam ( szczególnie przy nowych modelach ) i w sumie są to codzienne fajne autka, bez szału.\ @siwyoscar również biorę F20 pod uwagę, niestety ciężej tu o używaną 1 w fajnym stanie. Nie wykluczam jej, tymbardziej że troche nią pośmigałem w M sporcie i przyjemnie sie jeździ. @wehyr Co do miejsca. Po ustawieniu fotela pod siebie ( mocno zbudowane 193 cm ), w golfie miałem za sobą więcej miejsca niż w F30. Z kolei w F20 nawet nie włożyłem kolan, wiec tak, nadal uważam że na tylnej kanapie więcej miejsca jest w golfie. Co do silnika 1.4 tsi 150km, to tak, mało pali, szczególnie kiedy u mnie miasto małe, mało korków i głównie jeżdzę krajówkami. Jeździłem nim jakiś czas w leonie. Wcale nie trzeba go tak ciśnąć, nie jest to auto które ma 11 sekund do 100, tylko lekko ponad 8 :). Skoro mam tutaj kilku posiadaczy F30. Czy możecie mi powiedzieć czy jest się czego martwić przy wyższych przebiegach? Auto które bym brał pochodziłoby z niemieckiego Premium Selection ( jest ich tam masa w tym przedziale cenowym ), z tym że mają one 40 tys przebiegu +. Czy jest w nich coś szczególnego co może narobić problemów? Nie mówię o zwykłej eksploatacji bo nie biorę pod uwagę takich kosztów.
  10. Jeśli temat znajduje się w złym dziale, prosze moderatora o przeniesienie. Witajcie. Temat dla wielu może wydawać się dosyć kontrowersyjny, ale postaram się jak najlepiej naświetlić sytuacje. Przymierzam się do kupna auta w ciągu najbliższych 2 miesiecy i stoje przed dosyć ciężkim wyborem. Mój budżet waha się w okolicy 100 tys zł, mniej lub więcej. Autko będzie brane w leasing. Mam upatrzone dwa modele samochodów w tej cenie, kompletnie różne pod każdym względem, łączy je tylko cena. Zaznaczę, że jestem bardzo młodą osobą i to będzie pierwsze moje tak drogie auto, chciałbym mądrze wydać pieniądze, które z nieba nie spadły. Przejdę do konkretów. W tej cenie mogę najbliżej mi do dwóch samochodów. Wypiszę od razu jaki plusy i minusy obu modeli widzę. 1. VW Golf 1.4 150km DSG 7biegowe 5D +NOWE z gwarancją +Rozwinięte technologicznie ( top wersja, elektroniczne zegary, największa nawi, systemy hamujące, adaptacyjne tempomaty, podgrzewane fotele kierownica, masaż fotela pełne ledy, dynamiczne kierunkowskazy i wiele innych ciekawych gadżetów ) +Całkiem przestronny ( z tyłu więcej miejsca niż w F30 ) + DSG7 +Niskie spalanie, bardzo niskie spalanie.. Benzynka pali jak diesel. + zero zmartwień, jako że auto jest nowe na gwarancji. - Brak emocji - Przeciętne prowadzenie, jest po prostu neturalny - Przeciętna jakość materiałów ( szczególnie z tyłu ) Cena nowego - 102 tys zł + jakiś rabacik. 2. BMW F30 - 320D / 325D / 320xD + Jakość wykończenia + Marka premium + Emocje, Emocje, Emocje + Cudowne prowadzenie + Wygląd + 8AT ZF + Kolejne BMW ( jestem miłośnikiem tej marki ) + Bardzo elastyczny silnik, świetnie przyspiesza + Całkiem niskie spalanie ( możecie mnie poprawić, jeździłem tylko 2 razy, wychodziło ok 6 - 6.5 / 100 ) +/- Przeciętne wyposażenie w tej cenie. - Nie jest nowe, przebiegi ok 30-70 tys z Niemieckiego Premium Selection. - Duże koszty utrzymania po skończeniu gwarancji ( ?? Tak tylko słyszałem, sam nie jestem w stanie tego powiedzieć. Tutaj proszę Was o zdanie ) Więcej minusów BMW nie widzę. Dwa pytania odnośnie F30. Koszty utrzymania - prosiłbym o ocenę, czy jest to drogie w utrzymaniu auto jeśli nie jest już nowe i na gwarancji? Czy jeśli kupiłbym wersję zwykłą, bez M sportu, to ciężko zmienić zawieszenie na Mkowe? Czy robią to normalnie w ASO / inni mechanicy? To jest tak .. Za BMW idzie serce, emocje, miłość do marki i niska strata wartości auta. Za Golfem - po prostu rozsądek. Nowe, mało pali, nie musze się martwić poważnymi usterkami. Jest fajne, najnowsze po lifcie wyglądaja przyjemnie, ale nie daje to żadnych emocji. Z góry dziękuje za pomoc i rady :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.