Skocz do zawartości

Kuba100

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuba100

  • Urodziny 26.02.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90, 325i sedan 2005
  • Lokalizacja
    Slough. UK
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia Kuba100

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, pisze dopiero teraz bo doslownie wczoraj udalo mi sie rozwiazac problem.. Postanowilem wymienic czujnik polozenia walu, nie pomoglo ,ale dopiero po wymianie czujnika komputer pokazal blad 2A39. Odkrecajac pokrywe zaworow demontowalem ten silniczek maly na pokrywie i zauwazylem ze slimak jest urwany. Urwany slimak znalazlem pod pokrywa na zebatce walka.. Kupilem i zamontowalem ten silniczek, kolega zrobil adaptacje. Silnik odpalal ale chodzil nie rowno i slychac bylo lekki metaliczny pisk i gasl odrazu. Kolega odlaczyl przeplywke i silnik pracuje elegancko, obroty nie faluja pisk po paru minutach ustal. Teraz tylko wymienie olej i przeplywomierz i mam nadzieje ze juz auto bedzie ok. Dzieki za pomoc i pozdrawiam
  2. Dziękuje za podpowiedzi. W niedziele do niej usiąde, dam znać. Pozdrawiam
  3. Auto było już u trzech mechaników i nikt go nie naprawił. Za kazdym razem ponosze koszta dowozu auta plus diagnostyka i wymiany..auto jak nie jezdzilo tak nie jezdzi dlatego pytam o rady. Nie chce juz zostawiac auta u mechanika na zasadzie: nie jezdzi- prosze naprawic bo zbankrutuje..
  4. Nie wiem juz jak to ugryźć, myślałem już nawet, żeby dać auto na diagnoze do bmw ale troche sie obawiam kosztów, popłynełem już sporo na tym aucie a dalej jest lipa. Nie chce wymieniać ECU w ciemno..
  5. Ale czy gdyby rozrząd przeskoczył to auto odpalałoby na pare-parenaście sekund i gasło? Tak było jeszcze pare dni po awarii po czym przestało palić całkowicie.. mechanik mówił ze kompresje sprawdzał i jest ok.
  6. Dzieki za zainteresowanie postem. Jutro sprawdze te ograniczniki. Moje ECU było zawuilgocone a puszka ta biała w której sie znajduje miała na dnie wodę, z tąd pewnie ta diagnoza pierwszego mechanika ze to ECU. Natomiast gość od komputerów programował cztery ECU po koleji i na zadnym auto nie odpaliło nawet na sekundę, stwierdził że to uszkodzenie mechaniczne nie komp.. po czym oddał mi auto z błędem ews.. po synchronizacji EWS auto kreci juz tak jak by miało zapalic a jednak jest kibel dalej.. jakie są koszty jeśli to komputer? Wydałem już sporo a dalej jestem w tym samym miejscu..
  7. Witam. Moj problem dalej nie rozwiązany. Auto nie jeździ, kompresja jest, kreci ale nie odpala. Postawiono diagnoze ze to ECU lub jakas wiązka elektryczna. Ecu było juz sprawdzane w innym garażu, ale kto wie.. Teraz mam do Was pytanie jak najtaniej poradzić sobie z ECU? Kupic ECU+immo+kluczyk i stacyjke i przełożyć czy sam komputer i potem dac do zaprogramowania? Słyszałem ze można zrobić klon mojego ECU.. Nie znam sie na tym a mieszkam w UK i tu ceny są kosmiczne za programowania. Dzieki i pozdrawiam
  8. Synchronizacja EWS zrobiona, auto dalej nie odpala, kreci, prawie odpala ale cos ją blokuje. Jest iskra jest doplyw paliwa. Wlozono nowe swiece i wymienil mechanik jedna z cewek. Macie jakis pomysł?
  9. Próbowałem zapasowego klucza, bez zmian. Pytałem mechanika, jest błąd EWS. Dzisiaj ma ktos sie tym zająć. Dam znać jak poszło i dzieki za odpowiedzi. Kabel masowy sprawdzony..
  10. Witam serdecznie. Mam problem ze swoim BMW, zgasła w czasie jazdy i nie odpala. Po tym jak zgasla odpalila jeszcze pare razy, pochodzila z 10 sekund i gasła. Nastepnie przestała odpalac wogóle. Kolega skasował jej kilka jakiś starych błedów snapem i odpalała na pare sekund po czym za kazdym razem odcinało ją. Pierwszy mechanik zdiagnozował ECU ( zauważył tam wilgoć). Programowano do auta cztery ECU na zadnym nie odpaliła, po czym gosc od komputerów stwierdzil ze moje ECU mysi byc ok i to nie wina ECU tylko cos mechanicznego (diagnozował serwisówka bmw i nic nie pokazało). Moduł pompy paliwa tej za kanapa tylna podmienialem-rezultat ten sam.. Wsadzona nowa pompa paliwa- auto dalej nie odpala.. Rozrusznik normalnie kreci ale auto nie odpala jak gdyby nie dostawało paliwa. Teraz dodatkowo kontrolka kluczyka przekreślonego się zapalila po wyciagnięciu akumulatora. Dodam ze chwile przed awarią samochodu wyskoczył mi bląd poduszki i pasów ( kostki pod siedzeniem byly ok). Macie może jakies pomysły? Auto juz miesiac stoi u mechanika. Prosze o jakieś podpowiedzi. Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.