Skocz do zawartości

CheZUK

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i 2010

Osiągnięcia CheZUK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No tez, zobaczymu co mi warsztat powie. Mam tylko nadzieje ze silnik jest nie uszkodzony.
  2. Dzieki za podpowiedz w sprawie tego katalizatora. A co do tego cisnienia oleju to jakis pomysl co to moze byc ? Slyszalem ze to moze byc spowodowane wszystkim Od slabej jakosci filtra oleju lub olej az do panewek i dalej. Mam nadzieje ze to poprostu czujnik glupieje. Bo po podlaczeniu do kompa parametry byly okej i silnik tez pracowal fajnie. Po usunieciu bledu, blad nie powrocil. Wolalem nie ryzykowac wiec przyjechala laweta z komisu w ktorym kupilem i oni dali do ich warsztatu bo mam u nich gwarancje na silnik, elektryke i skrzynie. Wiec mam nadzieje ze zrobia jak nalezy i bunia bedzie jezdzic dlugo dlugo
  3. Witam Jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec pasowalo by sie przywitac. Mieszkam w anglii i do tej pory jezdzilem Oplem Astra H 3d z silnikiem 1.6. W ostatnia niedziele kupilem BMW e90 z drugiej polowy 2010 roku z silnikiem 2.0 170bhp, przebieg auta wynosi 48k mil. Przy ogledzinach auta jak i jezdzie testowej wszystko bylo okej. Tak samo podczas drogi powrotnej do domu ok 2gdz nic sie nie dzialo. W poniedzialek pojezdzilem chwile autem i tez nic. We wtorek rano po 15 minutowej jezdzie ukazal sie komunikat o niskim cisnieniu oleju i zeby zatrzymac auto i skontaktowac sie z serwisem bmw.Zatrzymalem auto i zadzwonilem po pomoc. Po ok 1gdz przyjechal gosc i podpial kompa, blad jaki mu sie pokazal to 30C1 - static engine oil pressure control emergency op. due to low oil press. Blad zostal skasowany i auto ponownie odpalone i nic sie pokazalo wszystko bylo ok. Gosc z pomocy jechal za mna az do domu w razie czego jak by znowu komunikat wyskoczyl , ale nic sie pokazalo. Tego samego dnia zadzwonilem do komisu a oni do warsztatu. Wczoraj auto zostalo zabrane do nich i teraz czekam. Mial ktos z was z tym do czynienia kiedys ? Wedlug mnie wydaje sie to dziwne. Stan oleju jest niby ok, silnik pracuje rowno. Powrot z komisu do domu bez zadnych problemow a tu takie cos Dodam ze jak gasilem auto po wyswietleniu komunikatu to wyskoczyla jeszcze kontrolka od aku ze jest slaby. Moze cos na elektryce siedzi ? Podobno w tych silnikach pompu oleju lubily sie psuc. Dodatkowo byly jeszcze 2 inne bledy w kompie 1 to 30EA 2 to 2D06 Prosze o pomoc Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.