Skocz do zawartości

creatic

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    seria 3 f30 330i xdrive 2017r
    seria 1 e87 116i 2004r

Osiągnięcia creatic

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, proszę o zamknięcie tematu.
  2. Witam wszystkich zainteresowanych pomocą, Pacjent F30 330i xd 2017 USA Full Led Nie przerabialem reflektorow, zakupilem nowe EU, wszystko działa, ale światła mijania świecą zdecydowanie za wysoko. Co może być tego powodem ? Zaznaczam, że reflektor nie reaguje na pokrętło imbus w lampie. Pozdrawiam
  3. Witam, odświeżam temat. Pytanie często zadawane, a brak odpowiedzi :) Jesli ktoś sie zna, proszę o pomoc, ew jakieś nr zamienników dostepne w pl :)
  4. Może nie do końca sprecyzowałem pytanie, Czy kopyto od 320/328i xd przedlift będzie pasowało do mojego 330ixd lci ? Sprawdzalem bmw store, zależy mi na czasie, na aledrogo jest masa części od ręki za 1/3 ceny stąd pytanie bo większość podchodzi z w/w wersji.
  5. Witam wszystkich, którzy chcą pomóc jestem posiadaczem bmw 330i xd 08/2016r z niezależnych ode mnie przyczyn muszę wymienić całe lewe kopyto przednie, tj amor, wahacze, zwrotnice, półoś amor wg real oem 3131 6873803 jednakże przegrzebałem całe internety i nigdzie nie mogę owego dostać, stąd moje pytanie: czy z wersji 320/328i oczywiście w xd będą pasować do mojego wariata? pozdrawiam
  6. Tak falują na Benz i gazie nawet jak jest ciepły, przepustnice raczej obstawiam tylko muszę ją zlokalizować i kupię jakąś używke na sprawdzenie, myślałem że przy valvetronicu przepustnicy nie ma :-)
  7. witam ponownie, może to komuś pomoże. Problem częściowo rozwiązany, jedna cewka wymieniona i świece koszt 200zł, kontrolka silnika zgasła natomiast EML dalej się świeci, auto odzyskało moc, ale na postoju lekko falują obroty, może ktoś ma jakiś pomysł co zostało do remontu ?
  8. czytalem tez cos ze to moze byc serwomotor, koszt wymiany jakies 1000zl, oby to nie to ... tak, gazownik a zarazem mechanik pierwsze co to po diagnozie stwierdzil valvetronic
  9. tak i na gazie i benzynie jest to samo, mechanik uwaza ze to valvetronic
  10. Witam wszystkich, jestem nowy na forum dlatego z góry przepraszam, jeśli umieściłem temat w złym miejscu. Mam problem z moją x3 z 2006r po lifcie, 2.0i, przebieg 154 000km po zagazowaniu auto zaczelo wariowac, najpierw zapalila sie kontrolka EML a pozniej silnika, doslownie po przejechaniu 1km po wyjechaniu od gazownika, z czasem auto zaczelo tracic na mocy az teraz nie da sie nim poruszac, zero przyspieszenia. Dodam ze mialem taki sami problem w e87, wymienilem przepustnice za 20zl używke i auto smiga juz rok jak nowe ;) bylem u diagnosty z tym x3, oto kody bledów: P1064 - z forum wynika: 1. blad czujnika cisnienia na szynie CR 2. zablokowany przewod od nadmiaru paliwa 3. uzyte zle paliwo P1061 - Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - niesprawność obwodu prądowego teraz przy przyspieszaniu zaczyna mrugac kontrolka silnika...\\ ktos pomoze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.