Skocz do zawartości

jedrekvx

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530D 2004r

Osiągnięcia jedrekvx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po wielu probach i staran w końcu znalazlem problem i to tak banalny, ze aż mi wstyd. Wadą były nowe przednie opon tzw. run flaty, tylko dziwi mnie to że zmieniałem od znajomego wszystkie kola i nic nie pomoglo, dopiero po jakims czasie zmienilem cale kola od innego znajomego i byla cisza, zmienilem opony i jest kompletna cisza. Przy okazji zmienilem zaciski na wieksze od 535d i do tego wszsytkie tarcze i klocki na nowe firmy Zimmerman. Mam nadzieje, ze juz bedzie spokój. Tak czy tak dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Prosze powiedzcje mi czy mozna zalozyc do mojego BMW E60 530d hamulce od 535d bez zadnych przerobek?
  3. Ja zalozylem nowe tarcze na przod z klockami ATE i zadnej poprawy.
  4. Z maglownica wszystko jest ok, kola tez sprawdzone. Brak pomyslow...
  5. Macie jakies jeszcze pomysly? Mi juz brakuje sil...
  6. Ja nie mialem zadnego dzwona, a jak odbieralem wal od sprawdzenia to koles reczyl wlasna glowa, ze z walem nie ma zadnego problemu.
  7. Ciezko stwierdzic skąd one dochodza, wyczuwalne sa na calym aucie. Poduszki sprawdzilem po przez sciagniecie ich pasami i przejechaniu sie, nie bylo zadnej roznicy. Zaciski z tarczami od E60 535d beda pasowac do mojej 530d?
  8. Aaaa i objawy zużytej dwumasy byly takie, ze podczas lekkiego nacisniecia pedalu sprzegla bylo slychac lekkie stuki z okolic sprzegla.
  9. Dziekuje bardzo za odpowiedz. Z hamulcami przednimi tez mam problem, juz czwart nowy komplet zalozylem i znowu pomalu sie krzywia 3 ATE i 1 Textar i teraz zastanawian sie nad wymiana calego zestawu z 535d, slyszalem, ze to zalatwia sprawe z krzywiacymi sie tarczami, dodam, ze piasty tez zmienilem na nowe z firmy FAG poniewaz tez byly krzywe i jakies tanie, bo dwa razy ciensze od tego co ja zalozylem, mysle ze ktos kiedys zmienial i zalozyl jakas tanioche. Dwumase z calym sprzeglem zalozylem z firmy LUK, moim skromnym zdaniem mysle, ze to bardzo dobra firma i nie powinno byc tam problemu. Myslicie, ze jak to bylaby wadliwa dwumasa to na biegu jalowym jechajac 90-120km/h tez mogloby wibrowac? Poniewaz tak wlasnie sie dzieje, ze nawet na biegu jalowym gdzie dwumasa praktycznie chyba nie pracuje to wbiracje nadal wystepuja.
  10. Witam. Mam problem ze swoim E60 530d w manualnej skrzyni. Od pewnego czasu chyba po wymianie dwumasy auto wpada w dość wyczuwalne wibracje w przedziale prędkości od 90km/h do 120km/h nie zależnie czy się przyspiesza, zwalnia, czy też hamuje, a nawet na biegu jałowym. Bardzo dbam o samochód zawsze wszystko wymieniane na czas, najmniejsza usterka jest natychmiast zwalczana. Dwóch roznych mechaników nie poradzilo sobie z problemem, mówiąc że w aucie nie ma się do czego przyczepić choćby chcieli, że wszystko jest w idealnym stanie. W aucie została zrobione geometria, całe zawieszenie dokładnie sprawdzone (tuleje wymienione) razem z wałem i podpora (wyważony), zostały wymienione półosie, nawet 3 zestawy różnych kół nie pomogły. Proszę o pomoc, bo mi się już pomysły kończą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.