Witam, proszę o podpowiedź co może być przyczyną: 1. szarpania i drgań całego auta przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 podczas intensywnego przyśpieszania 2. falowania obrotów podczas jednostajnej jazdy przy obrotach 1500 - 2000 Moje pierwsze podejrzenie padło na konwerter więc oddałem go do regeneracji. Został również wymieniony olej. Po tym falowanie nieco ustało, jednak szarpanie i drgania przy zmianach są cały czas. Podejrzenie pada więc na skrzynię. Zastanawiam się nad kupnem używanej. Słusznie? Teraz kolejne pytanie do samej skrzyni: 3. realoem twierdzi że skrzynia to GA6HP19Z 4. z allegro raczej wnioskowałbym że to 6HP-21x 5. czy jeżeli skrzynia ma oznaczenie 6HP-21x, ale jest z innego modelu, powiedzmy e60 520xd albo e90 330xd, to czy będzie pasowała? 6. albo czy skrzynia z takim samym oznaczeniem z benzyny będzie pasowała do diesla? 7. część skrzyń jest sprzedawanych bez reduktora, czyli podzielnika napędu - lepiej kupić z reduktorem czy bez? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki..