Skocz do zawartości

mizaw

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia mizaw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No i okazał się walnięty sterownik, naprawa i diagnoza 400zł u ogarniętego gościa od BMW.
  2. Napięcie na wtyczce coś tam powyżej 4V. A A tak to wygląda, błąd 2A63 da się wykasować ale jak z powrotem wyłączy się zapłon i włączy znów się pojawia. Variant : MEV9N46.PRG - Motor silnik Wersia : 1.001 MEV9 fuer N46-Motoren ERGEBNIS : 2 Opis błędu w pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A67 CDKDVEST - VVT-activation Częstotliwość błędów: 19 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 40 1. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 12.06 V voltage diagnostics port VVT control 1.50 V temperature VVT- output stage 47.00 degrees C 2. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 12.06 V voltage diagnostics port VVT control 1.46 V temperature VVT- output stage 44.00 degrees C 3. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 11.96 V voltage diagnostics port VVT control 1.54 V temperature VVT- output stage 39.00 degrees C Short circuit in engine cable Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would cause a warning lamp to light up Diagnostic active -- Cycle flag set -- -- -- Kod błędu: 2A 67 88 05 00 00 13 28 43 89 00 80 4D 2F 43 89 00 80 4B 2C 43 89 00 7F 4F 27 ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A63 CDKDVSTE - VVT-Actuator monitoring Częstotliwość błędów: 2 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 40 1. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min engine current VVT -1.56 A actual value eccentric angle VVT 173.60 degrees index value eccentric angle VVT 50.40 degrees 2. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min engine current VVT -1.56 A actual value eccentric angle VVT 173.60 degrees index value eccentric angle VVT 50.40 degrees Bearing control monitor Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would cause a warning lamp to light up Diagnostic active -- Cycle flag set -- -- -- Kod błędu: 2A 63 C4 05 00 00 02 28 43 89 00 FF D9 3F 43 89 00 FF D9 3F FF FF FF FF FF FF ============================================================= Variant : MEV9N46.PRG - Motor silnik Wersia : 1.001 MEV9 fuer N46-Motoren ERGEBNIS : 2 Opis błędu w pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A67 CDKDVEST - VVT-activation Częstotliwość błędów: 19 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 40 1. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 12.06 V voltage diagnostics port VVT control 1.50 V temperature VVT- output stage 47.00 degrees C 2. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 12.06 V voltage diagnostics port VVT control 1.46 V temperature VVT- output stage 44.00 degrees C 3. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Supply voltage (ub) 11.96 V voltage diagnostics port VVT control 1.54 V temperature VVT- output stage 39.00 degrees C Short circuit in engine cable Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would cause a warning lamp to light up Diagnostic active -- Cycle flag set -- -- -- Kod błędu: 2A 67 88 05 00 00 13 28 43 89 00 80 4D 2F 43 89 00 80 4B 2C 43 89 00 7F 4F 27 ------------------------------------------------------------------------------- 0x2A63 CDKDVSTE - VVT-Actuator monitoring Częstotliwość błędów: 2 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 40 1. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min engine current VVT -1.56 A actual value eccentric angle VVT 173.60 degrees index value eccentric angle VVT 50.40 degrees 2. Umweltsatz (warunki środowiskowe) Przebieg 172890 km Engine speed (nmot) 0.00 /min engine current VVT -1.56 A actual value eccentric angle VVT 173.60 degrees index value eccentric angle VVT 50.40 degrees Bearing control monitor Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would cause a warning lamp to light up Diagnostic active -- Cycle flag set -- -- -- Kod błędu: 2A 63 C4 05 00 00 02 28 43 89 00 FF D9 3F 43 89 00 FF D9 3F FF FF FF FF FF FF ============================================================= ############################################################# Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp #############################################################
  3. Dziś przyszedł nowy silniczek VVt, podłączam bez rozbierania pod wtyczkę i du..., dalej cały czas ten sam błąd 2A67. Nie wiem już co robić...teraz czujnik wałka wymieniać??? To jest jakaś masakra.
  4. Zamówiłem nowy silniczek, aż się boję jak nie pomoże :cry: , jak do piątku przyjdzie to w piątek wymiana, dam znać czy pomogło.
  5. Niestety to samo :mad2: , chyba zostaje jednak przeboleć i kupić nowy silniczek, koniec pomysłów :?:
  6. Te niebieskie są takie same, zaraz sprawdzam, chociaż mała w tym nadzieja, ale dzięki
  7. Właśnie się do tego dobrałem, są tam trzy jeden niebieski koło takiego zielonkawego, i niebieski pod pokrywą zamocowany. Tylko po opisach i po wyprowadzeniach wtyków to trochę inne te przekaźnik..., ale dzięki za podpowiedź.
  8. Już sam nie wiem, chyba będę musiał kupić nowy silniczek, chociaż nie chce mi się wierzyć, że te dwa co mam to oba walnięte. Kupiłem używkę, tak sobie zaoszczędziłem, ale gościu dał mi 21 dni gwarancji, może jeszcze mi kasę zwróci, a zamówię nówkę, tylko znów rozbierania dużo, i nie chcę myśleć co będzie jeśli nowy nie za działa.
  9. E46 z silnikiem N46, 318i. W INpa widzę tak: F3 (model E46), wybieram motor ME9.2/MEV9 dla N46, F6 (activate), F7 VVT seting i mam do wyboru F1 end position, F5 MINHUB-, F6 MINHUB+, F7 Prog. Niestety nic nie reaguje. No i wyświetla się: abruption because of engine running, error VVT system, redemption, związane to z tym, że valvetronik cały czas ma błąd w pamięci 2A67. Tylko właśnie jak go skasować?? Silniczek wymieniony, niby używka ale ten wyjęty, który też dawał błąd, jak da mu się 12V to śmiga. Może sterownik mu nie podaje odpowiedniego napięcia?
  10. Witam Mam cały czas błąd 2A67 VVT-activation. Naczytałem się, że mając ten błąd, od razu można wymieniać silniczek. Błąd można było wykasować ale cały czas był w pamięci i co jakiś czas zapalał lampkę. Postanowiłem kupić i wymienić silniczek (używka ale z drugiego montażu, podobno sprawdzony, dobry). Wymieniłem i niestety dalej to samo ten sam błąd 2A67. Sprawdziłem, żadnych zwarć na starym i na wymienionym, lekko się obraca. Po podłączeniu podobno sam powinien sobie wykonać adaptację po przekręceniu zapłonu, niestety brak ruchu silniczka. Niestety INPą nie wiem jak wykonać, jest tylko kasowanie adaptacji. Próbowałem parę razy odłączać , podłączać, jedyne co zauważyłem to, że jak odłączę wtyczkę od silniczka wyskakuje jeszcze jeden błąd: 2A63 VVT Actuator monitoring, ale można go skasować na odłączonym silniczku i zostaje 2A67. Sprawdzam czujnik: podłączam silniczek, odłączam czujnik wałka i pojawiają się błędy czujnika 2A59, 2A5B. Kasuję błędy, zostają tylko błędy czujnika, błąd 2A67 da się wykasować, podłączam czujnik i powraca błąd Valvetronika 2A67. Może ktoś pomoże co robić, czy to dalej wina używanego silniczka, czy może coś z czujnikiem, a może adaptacja przez program jest potrzebna?? :mad2: Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.