Skocz do zawartości

Mirekswirek_M

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :-)

Osiągnięcia Mirekswirek_M

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ok, moja decyzja jest taka, że teraz robię wymianę wszystkich możliwych filtrów i olejów wliczając w to skrzynię i xdrive. Przy następnej wymianie oleju silnikowego robię rozrząd i regenerację turbin.
  2. Nie chodzi o to że nie jestem pewien auta, ale chciałbym go mieć dłuższy czas i profilaktycznie sprawdzić i wymienić co trzeba, żeby móc w miarę możliwości jak najdłużej eksploatować auto. Tu jest historia auta: 20.10.11 - 26 432 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 16.07.12 -50 391 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa 24.07.12- 50 401 km - sprężyna zawieszenia pneumatycznego tył, diagnostyka komputerowa pojazdu 31.10.12 - 56 400 km - płyn hamulcowy 10.12.12 - 59 258 km - selektor zmiany biegów, diagnostyka i programowanie pojazdu 20.06.13 - 76 434 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, hamulce przód 21.11.14 - 118 055 km - płyn hamulcowy, hamulce tył 05.02.15 - 121 530 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 26.06.15 - 133 781 km - hamulce przód 29.07.15 - 137 028 km - zamek tylnej klapy bagażnika 01.12.15 - 145 149 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa 17.08.16 - 167 670 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, sprężyna zawieszenia pneumatycznego tył lewa i prawa, diagnostyka komputerowa pojazdu 19.08.16 - 167 733 km - opony letnie Continental x 2, zmiana opon, wyważenie kół 22.12.16 - 177 540 km - płyn hamulcowy 01.02.17 - 178 974 km - hamulce tył Auto ma 191 tyś. teraz ma serwis olejowy. W najbliższym czasie wybiorę się na sprawdzenie skrzyni i xdrive z wymianą oleju. Zastanawiam, się nad wymianą łańcuszka rozrządu, ponoć te silniki nie miały problemów ale może warto to zrobić( tu przychylam się do pakietu startowego RobertP ). Jak myślicie, czy warto grzebać w silniku? mam na myśli wymianę świec, cewek, wtryskiwaczy...
  3. Dzięki za odpowiedź, zastanawiam się czy przy wymianie oleju w skrzyni wartałoby zrobić jej przegląd. Może da się je zrobić jednocześnie. Czy warto brać się za wymianę termostatów, płynów hamulcowych, chłodzących, filtrów wszelakich?
  4. Witam wszystkich. Kupuję właśnie 535d xdrive z 2010 roku z przebiegiem 200k, N57S, EDC. Potrzebuję pojeździć kilka lat tym autem i chciałbym go utrzymywać w jak najlepszej kondycji. Nie jestem najlepszym znawcą aut a tym bardziej nie miałem wcześniej BMW. Jeśli ktoś mógłby mi wypunktować co powinienem sprawdzić i wymienić. Dodam, że na chwilę obecną nie mam żadnych zastrzeżeń co do stanu technicznego, wszystko działa jak powinno. Autentyczny przebieg i wszystko serwisowane wg. norm ASO BMW, serwis olejowy dopiero co zrobiony. Przede wszystkim z większych rzeczy myślałem o regeneracji turbiny i zaglądnięciu do mechatroniki skrzyni. Jak wybiorę się do jakiegoś serwisu to chciałbym wiedzieć co powinni wymienić i sprawdzić a co nie trzeba ruszać. Jak zobaczą mnie pierwszy raz to nie chcę żeby wciskali mi wymianę połowy niepotrzebnych rzeczy. Dzięki z góry.:)
  5. Dzięki za podsumowania, czyli rozumiem że lepiej sobie odpuścić... Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam Zakładam, że z autem wszystko będzie Ok, przy takim przebiegu 320 tys. I serwis według norm BMW jakie czekają mnie koszty na wstępie aby bezproblemowo zrobił jeszcze 200 tys w około 7-8 lat w polskich warunkach. Czy warto kupować takie auto z takim przebiegiem? Ponoć dobrze serwisowane mogą dożyć prawie miliona kilometrów.... Proszę o pomoc czy warto kupić, dużo nie jeżdżę ale chcę mieć bezproblemowe auto na dłużej... https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-530-serwis-aso-prywatnie-zamiana-super-wersja-zarejestrowany-ID6yTVXr.html Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  7. Dzięki za zaoszczędzenie niepotrzebnej wycieczki po auto :) Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, jestem zainteresowany tym ogłoszeniem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-oplacona-m-pakiet-x-drive-xenon-skory-ID6yYXWr.html Czy ktoś mógłby mi powiedzieć dwa słowa co i jak? Mam całą Polskę do przejechania, może ktoś już oglądał, może jakieś sugestie czy warto itp, może ktoś może VIN sprawdzić.. Dzięki z góry :) Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  9. W sumie to i masz racje, chodzi mi o auto które ma pewną przeszłość bo nie chce sobie włosów z głowy wyrywać jak okaże się że ktoś wymazał z życiorysu auta 150k kilometrów i połowa wymian serwisowych ni jest zrobiona na cza, dlatego myślałem o polskim salonie...
  10. Witam, oczywiście po staremu, jestem świeży itp... Szukam pewnego auta czy warto dać taką kasę czy szukać tańszej? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320xd-automat-xdrive-i-wlasciciel-salon-pl-ID6yYtj3.html Jest jeszcze taka wersja ale już ktoś zadatek dał.. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-krajowy-i-wlasciciel-4x-4-bezwypadkowy-ideal-ID6yZyIp.html chcę kupić auto i mieć spokój... takie dane dostałem: WBAPP31010A981554 Data I rejestracji 11.11.2010. WOR44555
  11. Jestem na kupnie pierwszego BMW. Myślę o 320 lub 328 w benzynie. Jest spora różnica w cenie jak chce kupić u naszego dealera a sprowadzoną ze stanów. Jak wygląda gwarancja z USA na auto z 2015, 2016 roku. Czy w Polsce ją respektują, ewentualnie jakie dokumenty trzeba mieć? Jeśli nie ma gwarancji to jak wygląda awaryjność takiego modelu w pierwszych latach. Czy ewentualne naprawy nie przekroczą wartości kupionego w Polsce auta na gwarancji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.