Nie chodzi o to że nie jestem pewien auta, ale chciałbym go mieć dłuższy czas i profilaktycznie sprawdzić i wymienić co trzeba, żeby móc w miarę możliwości jak najdłużej eksploatować auto. Tu jest historia auta: 20.10.11 - 26 432 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 16.07.12 -50 391 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa 24.07.12- 50 401 km - sprężyna zawieszenia pneumatycznego tył, diagnostyka komputerowa pojazdu 31.10.12 - 56 400 km - płyn hamulcowy 10.12.12 - 59 258 km - selektor zmiany biegów, diagnostyka i programowanie pojazdu 20.06.13 - 76 434 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, hamulce przód 21.11.14 - 118 055 km - płyn hamulcowy, hamulce tył 05.02.15 - 121 530 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 26.06.15 - 133 781 km - hamulce przód 29.07.15 - 137 028 km - zamek tylnej klapy bagażnika 01.12.15 - 145 149 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa 17.08.16 - 167 670 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, sprężyna zawieszenia pneumatycznego tył lewa i prawa, diagnostyka komputerowa pojazdu 19.08.16 - 167 733 km - opony letnie Continental x 2, zmiana opon, wyważenie kół 22.12.16 - 177 540 km - płyn hamulcowy 01.02.17 - 178 974 km - hamulce tył Auto ma 191 tyś. teraz ma serwis olejowy. W najbliższym czasie wybiorę się na sprawdzenie skrzyni i xdrive z wymianą oleju. Zastanawiam, się nad wymianą łańcuszka rozrządu, ponoć te silniki nie miały problemów ale może warto to zrobić( tu przychylam się do pakietu startowego RobertP ). Jak myślicie, czy warto grzebać w silniku? mam na myśli wymianę świec, cewek, wtryskiwaczy...