Skocz do zawartości

Wksgru

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Wksgru

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam dopiero po wymianie pierścieni i pełnym remoncie silnika auto nie bierze oleju . Po wymienię uszczelniaczy zaworowych auto brało 1 l na 2 tys później było tylko gorzej doszło do 1l 500km . Kompletny remont silnika w moim wypatku to 5300 zł . Jak myślicie czy robić uszczelniacze czy pierścienie to tylko to i to .
  2. Witam po kapitalnym remoncie silnika zapalił mi się ten błąd nie zdążyłem jeszcze ustawić zbieżności czy może to być przyczyna kierownica jest krzywo . Błąd zapala się po 10 minutach jazdy
  3. Jedynie dymi jak auto postoi z 20 min na wolnych obrotach i w palnik to jak obroty spadaja najpierw niebieski później chmura czarnego dymu . Silnik cały uszczelniony :mad2: miska olejowa uszczelka pokrywy zaworów . Jakiś sposób na sprawdzenie czy uszczyelniacze czy pierscienie znacie ??
  4. Panowie mam podobny problem pali olej 1l na 800km tylko w trasach jak mam obroty powyżej 3500tys . Ciśnienie na cylindrach 12 barów ciśnienie oleju Oki nie dymi zero błędów oprócz vanosa 2a87 czasami oczowalne spadki mocy katy Oki. Czy to na pewno pierścienia? A może problem z fazami rozrządu? . Jedynie jak auto postoi 15 min na luzie i dam jej w palnik to puści najpierw niebieski dymek bardzo mało a później czarny
  5. Jeśli ktoś miał taki problem jak ja polecam wymianę Disa i elektrozawory
  6. N54 bardzo ciężko dostać a koszt 13 tyś to przesada a obawiam się najgorszego pierścieni :/ a remont silnika jest dla mnie nie opłacalny znaleźć n52 w cenie zadawalajacej też graniczy z cudem czy m54 by pasował bo posiada ten silnik z x5 z dobrego roku z małym przebiegiem ?
  7. Witam na jaki silnik wymienić n52 by nie wchodzić w ogromne koszty i się nie rozczarować ?teraz w mojej e60 siedzi najgorszy na świecie n52 218 koni.
  8. Przebieg jest na milion procent prawdziwy i to jest wina całej tej sytuacji 1 właściciel a raczej właścicielka rocznik 63 :duh: . Cały czas aso 30tys i wymiana oleju masakra . Jeździ wymiana klocków tarcz i jedz i płac masę kasy a niech ktoś po 200tys się martwi to samo miałem w audi a4 z 2009 roku 200tys i kapitalny remont silnika :duh: . Płukanie silnika i chemia chyba nic nie da . Najbardziej boję się pierścieni . Jak to uszczelniacze to nie problem
  9. Dzięki za odpowiedz . Problemem przy 3Tyś była DISA po wymianie wszystko oki .Ale niestety mam większy problem auto pali 0.5l oleju na 250 km o0 i tu się rodzi pytanie czy to pierścienie czy zawory czy może lepiej w [BAD] spalić to auto czy naprawiać N52 to chyba najgorszy silnik jaki miałem ! .Chodziło mi o smok sitko w misce olejowej .Przepustnicę nie EGR sry .
  10. Dzisiaj zauważyłem dziwny objaw na rozgrzanym silniku I wolnych obrotach trzęsie silnikiem i dziwnie stuka .
  11. Siemka mam podobny problem tylko inny zakres z moim e60 n52 218 koni .Ato ma spadek mocy w zakreśie 3tys do 3.5 tys na kompie zero bledów żadna kontrolka się nie świeći . Na luyzie i wolnych obrotach delikatne falowanie. Odma wymieniona cewka wymieniona nowe świece silnik pracuje równo . W aucie wymieniłem i oczysciłem świece nowe 2 cewki zapłonowe uszczelkę miski olejowej i podstawy filtra . Do tego uszczelkę pokrywy zaworów Egr oczyszczony odma nowa i oczyszczona smog oczyszczony . Sprawdzone ciśnienie na cylindrach 12 barów na każdym i Ciśnienie oleju też oki. Elektrozawór oczyszczony . Valvetronnic przyuczony . Korekty paliwowe oki ;/ Vanos na kompie sprawdzany i pokazuje że pracuje oki . Komputer silnika oki. Nie mam już pomysłu ;/ a dzisaj auto nie miało tego muła Dodam jeszcze że auto z 2005 03 więc blok silnika jest przed defektem fabrycznym
  12. Manual 6 biegów na kompie jest jedynie 2a87 bład po za tym nic innego nie ma w kompie wszytko oki. W aucie wymieniłem i oczysciłem świece nowe 2 cewki zapłonowe uszczelkę miski olejowej i podstawy filtra . Do tego uszczelkę pokrywy zaworów Egr oczyszczony odma nowa i oczyszczona smog oczyszczony . Sprawdzone ciśnienie na cylindrach 12 barów na każdym i Ciśnienie oleju też oki. Elektrozawór oczyszczony . Valvetronnic przyuczony . Korekty paliwowe oki ;/ Vanos na kompie sprawdzany i pokazuje że pracuje oki . Komputer silnika oki. Nie mam już pomysłu ;/ a dzisaj auto nie miało tego muła Dodam jeszcze że auto z 2005 03 więc blok silnika jest przed defektem fabrycznym
  13. Witam serdecznie mam duży problem z moim e60 n52 218 koni .Ato ma spadek mocy w zakreśie 3tys do 3.5 tys na kompie zero bledów żadna kontrolka się nie świeći . Na luyzie i wolnych obrotach delikatne falowanie. Odma wymieniona cewka wymieniona nowe świece silnik pracuje równo . Proszę o pomoc !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.