Skocz do zawartości

john

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wielkopolskie

Osiągnięcia john

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam jest cos takiego gdzie pod maska:-) ?, chodzi konkretnie o model 328 CI , ale limo ma przeciez tak samo , wiec pytanie do wszystkich . Jakos nie moge sie doszukac:-)
  2. a masz jakies foto tych felg i opon , jak auto sie prezentuje na 205/50/17 ? BO przeliczajac profil to i chyba bedzie wyzszy niz w 225/45/17 chociaz...
  3. najciekawsze jest to , ze jak wejde pod spod auta to szumu nie ma , a jak wejde do srodku to jest ... Odnosnie lozysk, to jezeli nie ma luzow na kolach wszytsko jest ok to moga byc zuzyte ?
  4. wszystko ok , ale tam sa tylko podstawowe dane, brakuje listy wyposażenia, czyli np. czy auto ma xenony , skore itp.
  5. Czy jest gdzies w sieci taka stronka ???
  6. Jak mozna sprawdzic czy mam zawieszenie sportowe M , tzw. M Fahrwerk czy tez normalnie typowe dla E46 coupe. Pytam bo cos mi one za twarde jest , ale piorun wie . Cupejki sa zapewne twardsze , tyle tylko czy aby moja nie jest za twarda ... ???
  7. Witam , jakis czas temu przyprowadzilem E46 coupe 328ci i juz przy kupnie martwila mnie jedna rzecz, mianowicie dzwiny szum we wnetrzu auta , cos jak odglosy toczenia sie opon ( 225/45/17) lub zbyt glosna praca mostu, wału, moze jakis łożysk itd. itp. Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenia np. z przekladka opon z 205 16 cali na 225 17 cali ? czy komfort , a konretnie szum toczenia sie jest duzo wiekszy ? CO moze byc jeszcze ew. przyczyną takei dziwnego szumu ? Auto ma oryginalny przebieg 78 tys. km , dlatego zuzycie mostu czy tez jakis łożysk na wale raczej nie wchodzi w rachube, tym bardziej , ze nie ma nigdzie luzow , wwszystko prawie jak nowe. Ale no k.. szumi i nie wiadomo co jest :-( Podnosilem tyl na lewarku , aby wyeleminowac opony no i szumi . Tak wiec opony nie sa do konca winne, mimo chcilabym sie dowiedziec jakie macie odczucia po zmianie felg/opon z 16 cali na 17 cali , bo to tez ma na pewno wplyw na odglosy toczenia sie opon Ponad 60 km/h jzu prawie nie slychac, wiatr oplywajacy karoserie , ogolny hałas zagłusza ten szum , jednak w momencie hamowania znowu sie nasila , i jest to takie łułułułu , jakby lekko pulsacyjne Bylem w BMW Olszowiec , ale szkoda gadac ...przeszkoleni chyba tylko w wystawianiu faktur (do tego z bledami) , wiec nie ma tematu . Sam wiec probuje dochodzic co jest i pytac sie co to moze byc . Reasumujac jak sie podniesie tyle auta , czy to lewa czy prawa strona , zapala auto , daje na D ( automat) puszczam hamulec, opona dosyc szybko sie kreci i jzu dobiega szum . Rozchodzi sie po calym nadwoziu , ale w 99 % stawiam na : albo wał, łoyska na wale , ew. most ( odnosnie mostu , jesli ktos sluchal jak pracuje na wolnych obrotach to niech da znac bo jest takie w nim terkotanie cos jak wiertarka na korbke i nie wiem czy tak ma byc ) dalej , moze jakies łożyska na półosiach , no ale nei ma nigdzie luzow i ten przebieg... Czyzby skrzynia ? ale to raczej niemozliwe NIe wiem co robic z tym fantem Pomozcie:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.