Skocz do zawartości

Spiderjo

Zarejestrowani
  • Postów

    204
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Spiderjo

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. LT71141 nie jest przypadkiem tylko do skrzyni ?
  2. Wcześniej był mobil dextron II teraz wlałem VALVOLINE ATF DEXRON III i nic sie nie zmieniło
  3. 2 lata temu nowy magiel zakładany... niech to **
  4. Od pewnego czasu borykam się z problemem wspomagania. Tzn, Jak auto postoi przez noc czy przez 8h gdy jestem w pracy to nie działa wspomagania w lewo, w prawo nie ma problemu wszystko działa lekko, ale w lewo to już trzeba się siłować dopiero po przejechaniu paru kilometrow wspomaganie w lewo nagle wraca ale czuć lekko "puknięcie" przy pierwszym skręcie w lewo, dalej juz idzie lekko. Jak zacznie działać to już działa to ponownego "ostygnięcia". Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny, olej zmieniałem, płukałem cały układ i nic to nie dało
  5. Założyłem czujnik wałka valeo i narazie problemy ucichły. Wielkie dzieki za pomoc!
  6. odpiąłem wtyczke od czunjika walu i już nie odpalił, podpiąłem ją i odpiąłem od wałka, auto odpaliło ale nic sie nie zmienilo. Macie racje to wina czujnika wałka, zgubiło mnie to, że 3 lata z rzędu po 10-14 miesiac padał czujnik wału siemensa i leciał na reklamacje, objawy były bardzo podobne dlatego pierwsza myśl, ze to 4 rok i znow ta sama usterka. Zamawiam czujnik wałka i dam znać czy problem z nikł
  7. pod gumką we wtyczce będzie widac czy sa stopione czy raczej gdzeis dalej na wiązce sa przypadki ze sie psuje ?
  8. sorki błąd 65 - Nockenwellen - Gaber
  9. czujnik z przodu ale przewód jest pod kolektorem wpinamy
  10. czyli kolektor musze ściągac czy dostene sie jakoś inaczej ?
  11. na lpg brak błedów, ale sterownik lpg widzi inne obroty niz ma auto faktycznie i inpa, tzn inpa i stan obrotomierza sie pokrywa, ale gdy na postoju mam 750 obrotów to sterownik lpg widzie ze jest 1500 i po paru kilometrach po wrzuceniu luzu zaczynają sie kangury Na benzynie jako tako jedzie, nie szarpie jak na lpg, ale muł straszny jakby miał z 90KM
  12. Cześć, bawarka zaczęła wydawać dziwne dźwięki z okolic wtrysków, cykanie, jednocześnie ciężej odpala, a w inpie pokazuje błąd 63, czujnik położenia wału, wymieniałem czujnik a dokładniej 3, pierw załozyłem beru - bez zmian, hella-bez zmian, - vdo,siemiens- nadal bez zmian. błąd czujnika wału jak był tak jest. nie mam juz pomysłu co może być nie tak silnik m52b28 Dodam, ze na lpg wgl auto nie jedzie, przerywa, szarpie, a na wolnych obrotach falują prawie do zgaśnięcia. Wszystkie objawy w jednym czasie sie zrobiły https://www.youtube.com/shorts/qfAeCtmu2aA
  13. Nawet po odwaleniu i gaszeniu widać jak sama chodzi https://www.youtube.com/shorts/qdStHBverWM
  14. Ori. Nie wiem od kiedyś jest ten błąd, ale działa. Ale z jakieś powodu się zapala
  15. Jak je kasuje to powracają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.