cześć, niedawno stałem się posiadaczem granatowej 3-ki 320d Touring. Jest to moje pierwsze auto tej marki (i może nie ostatnie :D ) dlatego nie mam doświadczenia z jej przypadłościami. Po tygodniu użytkowania kilka spraw mnie jednak niepokoi, bo dotąd nie spotkałem się z czymś takim: - przy zmianie biegów na 2 i 4 lewarek stuka, sprawdziłem pod mieszkiem jest taka okrągła antywibracyjna przeciwwaga gumowo-metalowa, która przy zmianie biegów stuka o plastikową obudowę na tunelu. Ktoś się spotkał z taką przypadłością, co może być przyczyną? - zauważyłem też że lewarek mocno drży na wolnych, przeczytałem na forum że TTTM - trochę słabo to wygląda, szczególnie że auto ma start-stop i dość mocno to czuć, - mrowienie / wibracje są odczuwalne także na pedale sprzęgła, w moim 10-letnim dieslu trzęsło trochę bardziej budą, ale nigdy nie było czuć takich wibracji na sprzęgle, też tak macie? - samo działanie sprzęgła jest dziwne, łapie 0-1, dość nisko, nie ślizga się, ale wg mnie tak być nie powinno. Poza tym na zimnym czuć lekkie wibracje przy ruszaniu. Auto ma prawie 200kkm, przygotowywać się na wymianę dwumasy? Czy powodem ww. może być np. urwana poduszka pod skrzynią?