Skocz do zawartości

Kali33

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d ED

Osiągnięcia Kali33

  1. Jeśli w Kafas2 jest stary soft to bez problemu można aktywować FSC znajdujący się w sterowniku dawcy. Nie trzeba wgrywać nowego FSC. Wystarczy w expert mode wpisać VIN dawcy do Kafas2 za pomocą komendy writedatabyindentifierVIN a potem użyć checkFSC. U mnie (Kafas z softem z 2014) zadziałało 2 razy na SLI. Nie próbowałem tego na innych FSC. Oczywiście po wizycie w ASO operację trzeba powtórzyć 🙂
  2. cześć, potrzebuję pomocy bo auto stoi unieruchomione w warsztacie :? . Wymieniałem wtyczkę w czujniku biegu neutralnego na skrzyni i prawdopodobnie pomieszane zostały piny bo auto nie odpala. Wyskakuje błąd auto start&stop i po próbie odpalenia (z wciśniętym sprzęgłem) wyłącza się zamiast odpalić. Auto to F31 320d ed z 2013 roku. Czy jak wypnę całkowicie tą wtyczkę to auto powinno odpalić (z błędem)?
  3. poduszki sprawdzę obowiązkowo. Przy padniętej dwumasie nie powinno coś stukać przy odpalaniu / gaszeniu?
  4. cześć, niedawno stałem się posiadaczem granatowej 3-ki 320d Touring. Jest to moje pierwsze auto tej marki (i może nie ostatnie :D ) dlatego nie mam doświadczenia z jej przypadłościami. Po tygodniu użytkowania kilka spraw mnie jednak niepokoi, bo dotąd nie spotkałem się z czymś takim: - przy zmianie biegów na 2 i 4 lewarek stuka, sprawdziłem pod mieszkiem jest taka okrągła antywibracyjna przeciwwaga gumowo-metalowa, która przy zmianie biegów stuka o plastikową obudowę na tunelu. Ktoś się spotkał z taką przypadłością, co może być przyczyną? - zauważyłem też że lewarek mocno drży na wolnych, przeczytałem na forum że TTTM - trochę słabo to wygląda, szczególnie że auto ma start-stop i dość mocno to czuć, - mrowienie / wibracje są odczuwalne także na pedale sprzęgła, w moim 10-letnim dieslu trzęsło trochę bardziej budą, ale nigdy nie było czuć takich wibracji na sprzęgle, też tak macie? - samo działanie sprzęgła jest dziwne, łapie 0-1, dość nisko, nie ślizga się, ale wg mnie tak być nie powinno. Poza tym na zimnym czuć lekkie wibracje przy ruszaniu. Auto ma prawie 200kkm, przygotowywać się na wymianę dwumasy? Czy powodem ww. może być np. urwana poduszka pod skrzynią?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.