Skocz do zawartości

maverick.5

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1999r

Osiągnięcia maverick.5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nad takim swapem pomyśle w przyszłości, póki co musze podratować ten silnik żeby jeszcze z rok pojeździł. 118km w zupełności wystarcza do spokojnej jazdy i coś wyprzedzić da radę a spalanie mam 6,5-8 litrów 98 Dlatego kupiłem to auto bo miało być ekonomiczne a tu co rok wydatek rzędu kilku tysięcy, także jak ktoś się zastanawia nad kupnem takiego samochodu to zdecydowanie odradzam.
  2. Pierwszy silnik miał na blacie 200k ale podejrzewam że jeszcze ze 100k był skręcony, drugi silnik miał niecałe 85k mil i to był pewny przebieg, także każdego to czeka prędzej czy póżniej. Problem jest taki że jestem za granicą i nie znajde nikogo kto to zrobi a jak już to chcą wyciągać silnik i mam szykować 2,5k euro :duh: . Jedyna opcja to wynająć podnośnik i samemu coś kombinować, bo jak będę wracał do Polski to na pewno ten silnik zarżne całkiem. Też myślałem nad swapem na większy ale koszt jest zbyt duży bo trzeba przełożyć praktycznie wszystko skrzynia, wał, zawieszenie, hamulcce itd. Jak ktoś ma instrukcje wymiany samych panewek to bardzo proszę o podesłanie bo to jedyne co mogę zrobić w tej chwili
  3. Witam wszystkich. Temat znany wszystkim użytkownikom tego silnika, a jak jeszcze nie znany to się zaznacie za jakiś czas, ogólnie nie polecam . W zeszłym roku wymieniałem już silnik bo panewka grała, aż w końcu ją obróciło i nie opłacało się remontować. Nowy (używany) silnik sprawdzony jeszcze w rozbitku ładnie pracował, przed montażem mechanik ściągnął miske, obejrzał panewki, stwierdził że można montować. Kupa kasy wydana ( nowe uszczelnienia, robocizna, olej 5w40 valvoline, nawet ceramizer wlany itp. ). Dziś, 6 miesięcy i 10k km dalej spokojnej jazdy, odpalam zimny silnik i słysze dobrze mi znany dźwięk cyk cyk :mad2: Pytanie, bo przejrzałem wszystkie tematy i nie znalazłem odpowiedzi a na mechaników nie mam pieniędzy, czy po ściągnięciu miski olejowej da radę te cholerne panewki wymienić samemu póki jeszcze nie ma tragedii (słychać 2 cyknięcia po odpaleniu zimnego silnika i czasem jak z obrotów schodzi to się odezwie). Czy kupować te grubsze panewki bo są dwie grubości, z jakim momentem je dokręcić. Jest szansa to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.