Skocz do zawartości

p.wilkiewicz

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520i

Osiągnięcia p.wilkiewicz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Poziom oleju klika minut po wyłączeniu silnika pokazywał normę (na środku prostokąta w bagnecie) trochę więcej 1-2 mm (na oko). Teraz czekam na wizytę u mechanika sprawdzenia kompresji i próby oleju dopiero około 15 czerwca :(. P.S. Czytałem forum na temat oleju i co dziwne opisują tam sytuację, że silniki z przebiegiem 250 tyś 300 tyś gdzie był lany 10W40 zmienili na 5W40 i o wiele lepiej chodzi i nie ma wycieków czy to jest możliwe ? Jak kupiłem BMW lałem castrol 10w40 teraz od 3 wymian leje valvoline maxlife 10w40 mam zrobić płukankę i zalać olej 5W40 ??
  2. Mechanik powiedział, że prawdopodobnie mogą być zapieczone pierścienie i jak się dobrze ułożą pierścienie to olej jest w normie, a jak się przekręcą to ucieka (nie jestem mechanikiem mogę coś przekręcić) może to być spowodowane nagarem, który możemy spróbować usunąć jakąś płukanką tylko że nie gwarantuje czy to pomoże, albo usunie nagar i bedzie lepiej albo jeszcze gorzej bo wypłucze cały nalot i odkryją się szczeliny... Coś polecacie? Jak mam tak zrobić to jaka płukankę kupić? I jaki olej 10w40 najlepszy do gazu?
  3. Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem ale testowałem samochód rozmawiałem z mechanikiem. Mam takie smutne informację, że cała odma była wymieniana z wężami i dodatkowo musiałem pojechać do Wrocławia z pomorza około 700 km. Przed wyjazdem dolałem 0,5 l oleju, było prawie max. Do Wrocławia droga idealna ciągle 2 pasy jechałem około 140-200 km/h, dojechałem do celu postawiłem samochód na prostym podłożu. Stał od 19 do 11 rano sprawdzam olej norma może minimalnie ubyło, ale zawory zacykay przy odpalaniu. Przejechałem 5 km dalej na szkolenie postawiłem znowu na prostym od 11 rano stała do 16 sprawdziłem olej i znowu w normie tyle samo co było rano. Powrót do Wrocławia zaczęło mi szarpać od 2 tyś do 4 tyś jak przyspieszałem w połowie drogi zapaliła się kontrolka oleju pomarańczowa oczywiście jak gasiłem samochód to gasła i pojawiała się ponownie za jakieś 60 km. Dojechałem do domu o w nocy, rano sprawdzam olej i prawie minimum. To czyli minimum a maximum na bagnecie to około 1 l :((( ?? Nie wiem co mam robić proszę o rady 08.06.2017 r. odstawiam ją do mechanika proszę o listę co mam sprawdzić :((
  4. Witam jestem posiadaczem BMW e39 520i (rocznik 1999) od 3 lat. Jakiś czas temu, a dokładnie okolo 6-8 miesiecy borygam sie z problemem znikania oleju. Sprawdzałem uszczelkę pod głowica ( płyn nie zabarwił ) czyli cała. Zrobiłem uszczelkę pod misa jest sucha, ale to nic nie pomogło. Sprawdzałem emisję spalin wszystko w normie. I wreście wymieniłem odme przestała brać, zrobiłem 2000 km nic a nic. Zainstalowałem gaz STAG najnowszy w autoryzowanywm salonie. Przegonilem ja kilka razy do GD po 160-180km/h i od tamtej pory znowu zaczął mi znikać olej i to sporo około 0, 8l na 1000km zaznaczę że nie ma znaczenia jak jeżdżę miasto czy poza wolno czy szybko ciągle znika. Co to może być już nie mam siły, jestem bardzo związany z tym autem. Proszę was o pomoc :((((
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.