Skocz do zawartości

Buri1995

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest E87 118D 2010r.
    Było E39 520i 97r.

Osiągnięcia Buri1995

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hej, Czy ktoś może wie czy w tych rocznikach - 2010 rok e87 - grzane lusterka były standardem? Kupiłem jedynkę jakoś 2 lata temu, od tamtej pory jeżdże bez grzanych lusterek. Mam białe szkła, bez mat grzewczych i tego kabelka który powinien iść do lusterka Czy da radę samemu dołożyć najprostszą opcję grzanych lusterek? To znaczy szkła grzane te 2 pinowe + dołożyc instalacje elektryczną aby to działało? Szukałem jakiś poradników w necie, ale nic nie ma o tym napisane.
  2. Sorki za odkop ale mam mały problem. Wymieniłem termostat i przy temperaturze zewnętrznej na poziomie 6 stopni celsujsza temperatura po dluzszej trasie - 35-40km oscyluje na poziomie 84-86. Nie chce iść więcej do góry. Jazda z predkoscia 90-100km/h Termostat Mahle tx 163 87d. Myślę, że silnik dalej nie nagrzewa się dobrze. Zastanawiam się czy kupić jeszcze zestaw febi 44685 od razu z tą złączką plastikową czy po prostu zostawic tak jak jest? Możliwe że ten plastik który jest przylączony do węża który idzie do chlodnicy traci swoje wlasciwosci po jakims czasie? Czy można tak jeździć z taką temperaturą? Z tego co się dowiedziałem to powinno być jednak 89-92 i trochę mnie to szczerze mówiąc wnerwia że po wymianie termostatu nie ma poprawy. silnik n47d20c 143km
  3. Dzień dobry, Zauważyłem że od jakiegoś czasu dziwnie działa mi klimatyzacja. Gdy włączę tryb AUTO to klimatyzacja nie dąży do tego żeby schłodzić do zadanej temperatury. Z nawiewów leci letnie powietrze mimo tego że klimatyzacja jest włączona, kompresor pracuje, wiatrak się kreci. Jednak gdy dam na 16 stopni to automatycznie prędkość nawiewów rośnie oraz z kratek nawiewu leci powietrze o temperaturze 3-4 stopni więc klimatyzacja chłodzi. Ponadto po dłuższej jeździe - tzn 30-40 minut praktycznie nic nie leci z nawiewów - tak jakby były całkowicie odcięte. Ponadto klimatyzacja reaguje zimnym powietrzem tylko na temperaturze 16 stopni, jak dam na 16.5 to już zaczyna słabiej działać. Co do tej pory zrobiłem: 1. Byłem w serwisie na nabiciu klimy - klimatyzacja szczelna, ponadto serwis sprawdził na stole spręzarkę - sprawna 2. Podmieniłem panel - przekodowałem go pustym manem - nic to nie dało. 3. Podmieniłem czujnik temperatury parownika - również brak różnicy w działaniu klimatyzacji. 4. Brak błędow w inpie - przeskanowałem moduł IHKA oraz JBBF - brak błędow. 5. Analizowałem pracę klimatyzacji w INPIE - ciśnienia w normie, przy trybie auto przez pierwsze parę minut klimatyzacja dąży do schłodzenia wnętrza, temperatura parownika jest w okolicach 2-4 stopni. Po paru minutach temperatura parownika rośnie i wentylator zwalnia - ponadto temperatura nawiewu na nogi zaczyna gwałtownie rosnąć co wydaje mi się conajmniej dziwne. 6. Zaktualizowałem mój moduł IHKA do najnowszej wersji przy pomocy WINKFP. Walczę już z tą klimatyzacją jakiś czas i powoli mi się kończą pomysły, a wiadomo zaczyna się już sezon letni i klimatyzacja byłaby potrzebna. Czy ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę sprawdzić?
  4. Maly update, Wymontowalem licznik odpiąłem go na chwilę i za chwilę go znów zamontowalem, zdziwiłem się bo licznik pokazywał 999999km czyli tak jakby 1mln przebiegu było, to mówię przejade się może coś się zmieni. Przejażdżka na nic, zamknąłem auto i poszedłem do domu na jakieś pół godziny, po czym poszedłem znowu otworzyłem auto i był przebieg 566km, znowu się przejechałem i normalnie działało przez jakiś kilometr a później znowu wskoczylo na 999999km. Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? Pomocy :/
  5. Cześć, Mam problem z licznikiem przebiegu, nie liczy w ogóle przebiegu tylko stoi w miejscu. Mam 47 tys przebiegu i cały czas stoi w miejscu ten licznik. Ten mały licznik który liczy do 1000km działa normalnie, także inne funkcje zegarów działają normalnie, pokazuje prędkość, obroty, spalanie, ilość paliwa w baku i temperaturę. Podczas jazdy słychać charakterystyczny dźwięk pykania z zegarów. Proszę o pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.