Skocz do zawartości

dawaml4117

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 150km 2002

Osiągnięcia dawaml4117

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jezdze z podłączonym miernikiem żeby nie włączać testu za każdym razem i nic po za 14.3 nie wyskakuję
  2. Ja wiem że to jest norma, ale chciałem pokazać wartości jakie mam. A komputer ma błąd że jest powyżej 18v
  3. Podłączyłem dzisiaj z ciekawości auto pod PA Soft że względu na wyskakujące błędy DSC. Lista błędów (jest ich więcej, ale te mi się kojarzą z jednym ): ABS: 17FE Error bimber 17FE 5D97 Sensor cluster Supoly Voltage lut od range 5DF7 Vehicles power >18Volt 5DF5 Control unit internalizacja failure LEW: 09 no can massage(ASC) ZKE: 90 Battery Voltage: Open circuit EWS: 0F Power on reset DDE: 3F62 Speed sensor sCAN 48A3 Data (ASC 1) 48B3 Data (ASC 2) IKE: F5 No CAN massage ASC1 F9 No CAN massage ASC3 Wydaje mi się że te wszystkie błędy są spowodowane ze złym napięciem Sprawdziłem Aku miernikiem i zegarami i pokrywa się to z tym : Samochód odpalony z wyłączonymi odbiornikami 14.3V Samochód odpalony z włączonymi światłami itp. 14.3V Podczas odpalania spada do 10.6V Przy zgaszonym samochodzie 12.3V A jak chwilkę pochodzi i jest to 14.3 i zgasze go to napięcie jest 13V i powoli (20-30sekund) spada do 12.3 i się utrzymuję. Zauważyłem jeszcze teraz przy teście zegarów jak jechałem że napięcie skacze od 13.9 do 14.4. Nie zmieniając nic co do poboru prądu Proszę o pomoc co może być nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.