Skocz do zawartości

Marko1

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Marko1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Orientuje się ktoś jakie są koszty usunięcia takiej usterki w ASO?
  2. Problem rozwiązany. Okazało się, że w kołach były założone czujniki do seri 5. Po zainstalowaniu właściwych i przejechaniu kilkuset metrów auto wykryło nowe czujniki i błąd zniknął.
  3. Tak, doszło do 49% i wyświetliło błąd. Teraz już na dzień dobry informuje o awarii układu.
  4. Witam, Zakupiłem komplet kół zimowych wraz z czujnikami i niestety mam problem ponieważ auto nie widzi nowego zestawu i wyświetla błąd. Zgodnie z tym co mówi sprzedawca czujniki są oryginalne BMW, a w takim przypadku z informacji jaką dostałem przy wymianie auto powinno samo poradzić z rozpoznaniem czujników. Prośba o potwierdzenie czy rzeczywiście tak jest czy jednak nowe czujniki powinny zostać przypisane do auta.
  5. Wybór dokonany, F34 stoi w garażu :D Póki co wszyscy zadowoleni. Zamykamy temat. Dziękuję za pomoc i życzę Wszystkim wesołych Świąt.
  6. Dzięki za wskazówki i uwagi. Kilka dodatkowych wątków do przemyślenia. Wygląda na to, że mój faworyt 320i pewnie odpadnie  Pozostałe dwa obejrzałem dosyć dokładnie już wcześniej. Jeżeli chodzi o GT to miejsca jest naprawdę sporo. Jak na moje obecne potrzeby to jeszcze jest zapas. Nie jestem już na etapie wózków, nosidełek, gondol i tego typu rzeczy (jak by się ktoś orientował w temacie :) ). Jeżeli chodzi o bagażnik to i przy 320 jest ok, gorzej jest niestety z miejscem na tylnej kanapie. Poza tym foteliki też robą swoje. Przy GT jak i nawet przy X3 to spalanie tak się nie obawiam. Bardziej interesuje mnie serwis oraz awaryjność. Czy jeżeli chodzi o koszty utrzymania oraz awaryjność to czy 320i i 320GT to podobny poziom? Zakładam, że X3 wypada tutaj najgorzej jeżeli chodzi o tę kategorie. Odnośnie cen to może, aż takiego wyboru nie ma przy tym budżecie ale jak przeglądam niemieckie serwisy to spokojnie z 2014 można coś wybrać jeżeli chodzi o GT. Zazwyczaj wersje nawet trochę doposażone i z gwarancją (póki co).
  7. Witam, Już od kilku miesięcy poszukuję auta z nastawieniem zakupu czegoś z tak bardzo popularnych SUV-ów. Do tej pory sprawdziłem RAV4, Forestera, CX-5 oraz X3. Traf chciał, że z tego zestawu najbardziej przypadło mi do gustu auto BMW i silnie się z fokusowałem na tej marce. Przegląd internetu oraz opinie innych użytkowników odnośnie tego modelu, typowe usterki, koszty utrzymania doprowadziły do momentu że zacząłem rozważać zakup: Seria3 320i ewentualnie 328i Seria3 320i GT (ze względu na ilość miejsca w środku) X3 28i Na tym etapie właśnie seria 3 wygrywa z SUVem. Ponieważ będzie to samochód rodzinny (2+2), dzieci jeszcze w fotelikach obawiam się o ilość miejsca na tylnej kanapie w zwykłej trójce. Jak to wygląda w praktyce przy takim zestawie. Czy możecie coś powiedzieć odnośnie kosztów utrzymania 320i a 320i GT. Czy są na porównywalnym poziomie czy GT to dodatkowe pieniądze do wydania. Na co zwrócić uwagę rozpatrując zakup tych dwóch modeli Ze względu na krótkie dystanse i ilość km. przejeżdżanych rocznie (do 15k) celuję w wersje benzynowe. Na auto nie planuję przeznaczyć więcej niż 110k PLN. Chcę kupić auto które pozostanie u mnie przez najbliższych kilka lat. Z góry dziękuję za wasze opinie i rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.