Skocz do zawartości

servis33505

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2,0D

Osiągnięcia servis33505

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zakupiłem zamiennik i auto na zimnym też się zaczął tak zachowywać oczywiście oddałem na reklamację więc Jestem prawie pewien że to czujnik położenia walka na Starym chodził ok do puki się nie zagrzal po zagrzaniu chodził fatalnie tak jak by jeden cylinder gubil A na Nowym zamienniku czy ciepły czy zimny chodził fatalnie, co do pytania czy ciężko odpala nie nie odpala ciężko lecz nie wkreca się na obroty tak jak powinien po zagrzaniu
  2. Witam serdecznie. Kupilem jakis czas bmw e39 z silnikiem 2.0 benzyna z gazem, po jakims czasie uzytkowania jadac dosyc agresywnie samochód nagle zaczął dziwnie sie zachowywać tak jak by nie równo pracował gdy nagle dodam gazu w podłogę coś typu gubienie jednego z cylindrów, gdy stopniowo powoli dodaje gazu nic sie nie dzieje lecz gdy nagle dam duzo gazu to zaczyna nie róno sie wkrecać na obroty dodam iż dzieje sie to na ciepłym silniku gdyż zaraz po odpaleniu gdy jest zminy wszystko jest ok dopiero po rozgrzaniu. Samochód podpiąłem pod komputer wyszło czujnik położenia wałka lecz czytałem rozne opinie wynikajace z tym czujnikiem niektórzy twierdza ze pokazuje co innego niż w rzeczywistosci mianowicie czujnik polozenia walka pokazuje a moze byc polozenia wału itp. Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach dla pewnosci wychodzi około 13 bar na wszystkich ze wzgledu na koszt oryginalnego czujnika chciałbym dowiedzieć sie czy mieliscie cos podobnego z zamiennikiem zastanawiam sie po podobno bmw nie chce na tym pracowac nr oryginalnego czujnika w moim przypadku to 1703221 VDO Siemens. Czy ma ktos moze pomysł na rowiązanie tego problemu lub mial podobny przypadek ? Z góry dziekuje
  3. Witam Serdecznie zauawzylem w swoim bmw ze po zapaleniu silnika stopnia twardną przewody po przejechaniu jakiegos odcinku i zgaszeniu silnika po odkreceniu zbiorniczka wyrównawczego dosyc spora ilosc cisnienia jest czy to jest narmalne ???Slyszalem ze tam jest uklad chlodzenia wysokocisnieniowy ale chce sie upewnic czy napewno tak ma byc abym nie mial nie milej przygody kiedys z peknietym przewodem lub rozwalonym zbiorniczkiem ??? Dodam iz zaraz po zauwazeniu tej sytuacji sprawdzilem temperature zagrzania silnika i jest tak waha sie po miedzy 96 a 99 stopni wiec chyba w normie termostat otwiera sie przy 97 stopniach. jeszcze jedna sprawa to test na zawartosc spalin w ukladzie chlodzenia urzadeniem ktory po wlasniu plynu zmienia kolor no i tak u Mnie po zapaleniu zimnego silnika nic sie nie dzialo dopiero po czasie bardzo dlugim okolo 20 minut zmienil nie co barwe na delikatnie zółta lecz trwalo to bardzo dlugo, u znajomego ktory mial problem z uszczelka w mercedesie zaraz po zapaleniu silnika zimnego zmienila barwe na zółta po kilku sekundach czy jest powód do zmartwien ??? Dodam iz nie ubywa Mi plynu nie ubywa oleju nie dymi auto w nadmiarze
  4. WITAM SERECZNIE. ZAKUPIŁEM E60 JAKIS CZAS TEMU PO KILKU TYGODNIACH ZASWIECIŁA SIE INFORMACJA NISKI POSIOM PLYNU PO SPRAWDZENIU OKAZALO SIE ZE PŁYN JEST W ODPOWIEDNICH PROPORCJACH STWIERDZILEM NO OK KUPIMY NOWY CZUJNIK WYMIENIMY A TUTAJ NA NOWYM JEST DOKLADNIE TO SAMO. PYTANIE NA JAKIEJ ZASADZIE DZIAŁA TEN CZUJNIK SKORO W MOIM PRZYPADKU NIE DOCHODZI WOGOLE DO NIEGO PLYN >>??
  5. Witam Serdecznie. Zakupiłem samochód okolomiesiąca temu bmw e60 jak w temacie silnik r6 525i o mocy 192 km. Spalanie tego samochodu wychodzi w granicach ponad 20 l w trasie przy naprawde delikatniej jezdzie spala okolo 15l moim zdaniem jest to za wysokie spalanie. Po podpieciu samochodu pod komputer wynik błedów: Bład 279c Charakterystyka chłodzenia termostatu, aktywacja - nieciagły i tam jakis drobiazg z biegiem wstecznym ale to raczej Mniej istotne. W kazdym razie w samochodzie po skasowaniu tego błedu pojawia sie on spowrotem. W ukrytym menu wszedlem na temperature silnika i okazuje sie ze zagrzewa sie on do 89 max 90 i zaczyna silnik sie chłodzić. Czy to moze miec jakąś przyczyne czy ta temperatura to jest odpowiednia czy powinna byc nie co wyzsza. Dodam iż wydaje Mi sie ze po odpieciu przepływomierza wydaje sie jak by samochód znacząco Mniej spalal lecz wczesniej nie bylo zadnego błedu o przepływomierzu. Proszę o pomoc lub jakąś dorade co w takiej sytuacji zrobic czy wymienic termostat??
  6. Witam ponownie. Wymieniłem komputer silnika wraz z evs i pestką w kluczyku i wszystko chodzi jak nalezy nie chcialo MI sie juz bawic z tym a caly ten komplet dostałem na allegro za kwote 140zł z wysyłką. POzdrawiam autko jak narazie chodzi jak nalezy
  7. Witam serdecznie. Moje bmw e46 2.0d 136 km chodzilo bez zarzutu do czasu gdy pewnego dnia chcialem odpalic auto i odpalilo po czym zgasilem i chcialem podladowac akumulator podchodze z ladowarka a tutaj patrze z tylu lampy swieca wchodze do wnetrza a wszystkie kontrolki swieca tak jak by byl zaplon wlaczony a kluczyk mialem w kieszeni, wiec prubuje odpalic auto odpalilo lecz gdy chciaem zgasic po wyciagnieciu klucza silnik nadal pracowal wiec zgasilem go wrzucajac bieg i hamulec zgasl lecz zaplon nadal swiecil bez kluczya w stacyjce wiec pomyslalem zresetuje akumulatorem odpinajac minusa, tak zrobilem i wszystko wygladalo ok juz nie swieil sie zaplon lecz po przekreceniu klucza wszystko wygladalo tak jak powinno lecz teraz rozrusznik kreci a auto nie odpala, paliwo dochodzi do samych wtryskow poniewaz sprawdzalem luzujac rurki, na plaku auto odpala na chwile puki dozuje, komputer delphi pokazuje blad 42 sterownik DDE EEPROM i konfiguracja i blad swiec zarowych 8 obwód modułu swiec zarowych. Moim pytaniem jest co to moze byc kasuje bledy lecz one przy próbie startu wracaja ?? Czy to moze byc wina komputera silnika ?? Wystepuje tam komputer bosch o nr 7 785098 i jezeli tak to czy wystarczy wymienic komputer czy musze caly zestaw komputer moduł EWS i stacyjke z kluczykiem ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.