Skocz do zawartości

Seba93

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2003

Osiągnięcia Seba93

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dla pewności pojeździł trochę z włączonym testem nr 07 i obserwuj temperaturę. Z tego co wiem te silniki są dość wrażliwe na przegrzanie a wskazówka analogowa działa z pewnym opóźnieniem, więc jak pokazuje czerwone pole to zwykle jest już za późno. W moim przypadku jest tak. Wiskoza zalacza sie nawet na zimnym silniku co utrudnia rozgrzanie sie silnika do poprawnej temperatury. A kiedy jest juz rozgrzany silnik, po zgaszeniu silnika wiskoza powinna sie krecic delikatnie przez kilka chwil, w moim przypadku tak sie nie dzieje. Na dodatek kiedy poruszam wiatrakiam reka, to nie kreci sie lekko tak jak powinien. Wiec lada dzien a moglo by sie wszystko rozleciec.
  2. Po wizycie w warsztacie. Okazuje sie ze wiskozy nie mozna lekcewazyc poniewaz moze sie wszystko rozleciec tak jak pisze harnasm1. Jade w trasy a tam doczekal bym sie utraty wiatraka,chlodnicy, itd... laweta i te sprawy a po co isc w takie skomplikowane koszty. Wizkoza zamowiona, i jutro do dziela. Pozdrawiam
  3. Dziekuje Ci za ta odpowiedz Nowak.1986, mialem wlasnie pisac pytanie czy koniecznie pilna jest wymiana wisko w takim przypadku. Skoro 5lat nic nie robiles to i u mnie te 2 miesiace jeszcze z pewnoscia poczeka ;P
  4. Sprawdze to, Dziekuje za odpowiedz.
  5. Witam, Od nie dawna moje bmw e39 wyje glosno podczas przyspieszania zalaczam filmik aby bylo jasniej, ma ktos pomysl co to moze byc ? Dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.