Skocz do zawartości

Leszczu811

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D automat 2001

Osiągnięcia Leszczu811

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chyba to było zmęczenie materiału hehe.
  2. wczoraj wymieniałem olej w skrzyni i nie zauważyłem by coś z nim było nie tak poza tym ze prawie czarny hehe, a ciężko sie dobrac do tego wymiennika
  3. Witam. Ostatnio zauważyłem po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego iż na nim jest dośc gesta maź, czarny olej. Wpłynie też on pływa nie w dużych ilościach ale jest. Na bagnecie olej czysty i korek na silniku też czysty. Czyżby to mogła być uszczelka. Odnośnie wskazań temperatury przy dośc agresywnej jeździe wskaźnik trzyma się na środku natomiast przy spokojnej jeździe opada o jedną działkę. Czy mam się zaczac martwić?
  4. Problem usunięty, troszkę z tym zeszło ale Bunia śmiga i nie stuka. https://zapodaj.net/5cdfa6ec4df68.jpg.html
  5. Dzięki za dobre rady. W czwartek mam zamiar się za to zabrać. Uszczelniacz wrazie W mam zakupiony, przy okazji chcę odrazu wymienić olej w skrzyni i filtr. Zakupiony olej to Mobil ATF LT 71141 taki mi polecono.
  6. No właśnie też sam się tego tematu podejmę, powoli bez pośpiechu i powinno się udać.
  7. No i problem namierzony. Rozleciał się łącznik koła zamachowego, ten trójkąt. Porozrywało otwory po zewnętrznej. Także połowa sukcesu teraz czeka mnie demontaż skrzyni. Czy ktoś dokonywał już takiego zabiegu i czy jest to do ogarnięcia samemu.
  8. No dziś właśnie jadę to sprawdzić.
  9. Wiatam, Jak już troszkę poczytałem widzę że moj problem ma wielu użytkowników autka, z tym że u każdego to sie objawia inaczej. Także od poczatku. Wszystko było OK. Przy odpalaniu czułem mocne uderzenia trzymając rękę na podłokietniku co się okazało były zerwane wieszaki tłumika. Po wymianie tych wieszaków na nowe stuki ustały a to co zauważyłem to cały układ wydechowy był przekoszony o jakieś 2,5cm i go troszkę przesunełem by nie zrywało wieszaków. Następnie po paru dniach pojawiły mi się metaliczne stuki słyszane w okolicach lewego koła. Występuja one zaraz po odpaleniu autka, przy dodawaniu gazu na postoju w granicach 1500-1700 obrotów stuki zamieniają się w wibracje silnika a jak osiągnie poziom 2000obr stuki całkowicie znikają. Podczas jazdy wygląda to nastepująco. Dodając gazu stuki znikają a puszczając noge z gazu zaczyna stukać spowrotem. Przy gaszeniu silnika troszke zatrzesie silnikiem i słychać też te stuki. Co to może być bo co warsztat to inna diagnoza, panewki, wtryski, koło pasowe, wisko, napinacze i tak pokolei mi wymieniają. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.