Skocz do zawartości

tomek8988

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2007r.

Osiągnięcia tomek8988

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zrobione Wymiana zaworu sterujacego EGR, czyszczenie dolotu mycie przepływomierza jak ręką odjął.
  2. Czytałem ze czyszczenie pomaga czy lepiej go zalozyc nowego?
  3. Witam Panowie potrzebuje porady. Moja e60 530d 235KM nie miala siły sie rozpędzić. Zaczynała ciagnac powyzej 2000obr/min check sie nie świecił. Podłączyłem pod kompa ISTA pokazała błąd 4501, po tym zapalił sie check. Zabrałem sie za czyszczenie zaworu EGR. Wracając do domu auto normalnie ciągnie ale błąd sie dalej święci, nie da sie go wykasować. Wcześniej jak było wszystko dobrze to auto podczas dodawania gazu do spodu potrafiło zakopcic. Po tych zabiegach przejechałem sie na następny dzień autem i bmka przestała kopcic. Macie jakieś sugestie co moze być z tym autem?
  4. tomek8988

    530D EGR

    Witam Panowie potrzebuje porady. Moja e60 530d 235KM nie miala siły sie rozpędzić. Zaczynała ciagnac powyzej 2000obr/min check sie nie świecił. Podłączyłem pod kompa ISTA pokazała błąd 4501, po tym zapalił sie check. Zabrałem sie za czyszczenie zaworu EGR. Wracając do domu auto normalnie ciągnie ale błąd sie dalej święci, nie da sie go wykasować. Wcześniej jak było wszystko dobrze to auto podczas dodawania gazu do spodu potrafiło zakopcic. Po tych zabiegach przejechałem sie na następny dzień autem i bmka przestała kopcic. Macie jakieś sugestie co moze być z tym autem?
  5. Koledzy czy ISTA + można sprawdzic czujniki ABS?
  6. wróciłem do ustawień fabrycznych na chwilę obecną. A jeszcze mam pytanie ustawiłem adaptacyjne światła hamowania. zmieniłem parametr BFD_1_RL_BL_ERSCH_BILD = Światła stopu wert_03 = pulsujące BFD_1_BL_2_ERSCH_BILD = Światła stopu 2 wert_03 = pulsujące BFD_1_BL_M_ERSCH_BILD = Światła stopu 3 wert_03 = pulsujące I jak sprawdzałem podczas drogi to wydawało mi się że nie ma tak jak na filmiku.
  7. Panowie zapala mi sie błąd na matę pasażera chciałem wyłączyć ta opcje. Zmieniłem parametr: Moduł: ABG SBE1_ACSM nicht_aktiv Po zakodowaniu zapaliło mi na stałe kontrolkę od poduszki. Sprawdzając błąd w ista, był na komunikację z system maty. Może jakieś sugestie i podpowiedzi?
  8. A do ncs dumny trzeba miec ustawiony profil w ncs inaczej czy moze być tak jak pod to zwykle kodowanie? Znalazlem błąd był zle skonfigurowany ncs
  9. Panowie dzisiaj próbowałem zakodować w 530D 2007r. funkcje: Pokazuje siła wiatraka na pokrętle klimatyzacji Moduł: IHKA GEBL_ANZEIGE_AUTO aktiv Zrobiłem to wszystko według instrukcji z pierwszej strony: Inatrukcja kodowania: 1. Startujemy NCS 2. Otwieramy nasz wcześniej skonfigurowany profil: "Profil Laden" ---> Expertenmodus 3. Identyfikujemy nasz samochód przyciskiem F1 "FG/ZCS/FA" a następnie F3 "ZCS aus SG", wybieramy naszmodel samochodu np.E60 i moduł z którego mają zostać zczytanie dane CAS Po zczytaniu danych naciskam F6 "Zurück" aby zakończyć identyfikację (w tym momencie zostaje stworzony "duży" plik FSW_PSW.TRC w którym nie podejmujemy żadnych zmian!!!) 4. Teraz F4 "SG bearbeiten" i wybieramy moduł w którym chcemy dokonać zmian np. CAPPL 5. F2 "Job ändern" a z listy która sie pojawi wybieramy "Codierdaten lesen" 6. F3 "job ausführen" startujemy zczytanie danych. W tym momencie zostanie zapisany katalog do wcześniej wybranego modułu w FSW_PSW.TRC 7. Wchodzimy w folder C:NCSEXPERWORK i otwieramy notatnikiem plik FSW_PSW.TRC kopiujemy jego zawartość, zamykamy i otwieramy FSW_PSW.MAN gdzie wklejamy zawartość poprzedniego pliku. 8. Robimy zmiany w pliku FSW_PSW.MAN np. Notes w menu telefonu w iDrive Można pomóc sobie poprzez szukanie tekstu, jest na górnym pasku notatnika, wyskakuje okienko gdzie możemy wpisać szukane przez nas słowo, w tym wypadku "notepad" potwierdzam OK aby wyszukało NOTEPAD zmieniamy z nicht_aktiv na aktiv i zamykamy zapisując okno Tak aby wyglądało to tak: KOD: ZAZNACZ WSZYSTKO NOTEPAD nicht_aktiv Zmieniamy na: aktiv (Działa tylko z telefonem profesjonal) 9. Wracamy do NCS-a i naciskamy F2 "Job ändern" a w oknie które sie pojawi wybieramy "SG codieren" i O.K. 10. Potwierdzam chęć kodowania przyciskiem F3 "Job ausführen" i tyle Instrukcja jest krok po kroku wiedz spokojnie dasz sobie radę nawet jak masz ncs-a Po angielsku. Kolejność jest taka sama. Jak nie spróbujesz to instrukcja będzie zdawała sie skaplikowana ale tak nie jest. Koduje się na zaplonie, przy zamknietych drzwiach i nie otwierać drzwi podczas kodowania ponieważ może wywołać to zgłaszanie zaplonu. No i po kodowaniu nie pokazuje nadal siły wiatraka, a na dodatek jak wciskam przycisk auto to na iDrive nie pokazuje nic. Moze ktos podpowie co mogłem zrobić żle?
  10. Witam Panowie kupilem e60 półtora roku temu sprawdziłem teraz programem jaki mam zaprogramowany akumulator i wychodzi ze mam AMG 90ah a w aucie jest zamontowany zwykły 110ah. Teraz się zastanawiam czy programowac taki jak kest fizycznie czy pasowało by zmienic na nowy i dopiero po tym zaprogramowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.