Skocz do zawartości

Logic91

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2003 E46 Sedan M-Sport 320i M54b22

Osiągnięcia Logic91

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Warte sprawdzenia i dla mnie :) Może czas dla mnie wymienić aku skoro jeszcze jest fabryczne :D
  2. Witam. Długo nie odpisywałem ale rozwiązałem swój problem sam :) Przyszedł odpowiedni zawór zamontowałem i wszystko hula :) zerowe zużycie oleju ani kopcenia :) i silnik równiej pracuje :) mógłbym polecić taki trick jeśli komuś pali dużo oleju a nie chce wydawać grubej gotówki jeszcze na remont i wymiane pierścieni olejowych od m52 :) pozdrawiam :) http://i65.tinypic.com/eq4ff7.jpg http://i63.tinypic.com/315n30g.jpg http://i66.tinypic.com/10qbb5g.jpg
  3. Mam ten sam problem co u Ciebie z "lewym" powietrzem. Wszystko mam wykluczone już ale ostatnio znalazłem na zagranicznym forum że odpowiedzialne za to jest serwo :) ono też wykorzystuje podciśnienie i niestety z wiekiem zaczyna puszczać dodatkowe powietrze do komory spalania. Mam nadzieje że taki problem masz tylko na jałowym a na trasie wszystkie wykresy są odpowiednie ? :) ja już serwo zamówiłem więc na wielkanoc będe miał zajęcie :) i pytanie jeszcze do autora: jeśli zbliżasz się do skrzyżowania czy do czerwonego światła gdzie na bank będziesz musiał się zatrzymać to czy przed samym zatrzymaniem się samochodu wzrasta Tobie wskazówka spalania mając wciśnięte sprzęgło i wskazówka opada dopiero jak samochód stanie w miejscu ?
  4. bardziej bym obstawiał Vanos-y :) jaki masz przebieg ?
  5. Witam :) wiem już na czym polega mój problem :) zawór odmy (PCV) jest za mały przez co powstaje za duże ciśnienie pod pokrywą zaworów co skutkuje wpychaniem i wypychaniem oleju do komory spalania i przez uszczelki :) zamówiłem już odpowiedni zawór teraz czekam aż przyjdzie zamontuje i dam znać czy działa poprawnie :)
  6. Ten z pokrywy idzie du puszki. Przewod z kolektora nie jest zaslepiony on tez idzie do puszki z zaworem odmy zeby nie dmuchal do niej tylko zasysal. Jedyny zatkany przewod to ten na bagnecie powrotny do kisy olejowej.
  7. niestety nie mam pompy wtórnego powietrza więc jedyne o co musiałem się przejmować to przewody od sond :) odma sama sobie siedzi w kolektorze ale żaden przewod do neij nie prowadzi juz. ewentualnie jutro zdjecia porobie i przesle i pokaze jak co wyglada :)
  8. Witam wszystkich :) jestem nowy na forum i będąc sfrustrowany nie mogąc znaleźć rozwiązania poprzez opcji szukaj na polskich jak i zagranicznych forach muszę sam opisać swój problem :) zaczne od tego że posiadam e46 w sedanie 320i M54B22 od czerwca zeszłego roku. Od kupna wymieniłem w kolejności: filtr powietrza, swiece, olej z filtrem (Motul Specific LL-04 5w40) termostat z orurowaniem i zbiorniczkiem wyrownawczym, uszczelnienie misy, uszczelnienie podstawy filtra, a ostatnimi czasy wymienilem uszczelke pokrywy zaworow i usunalem odme wymieniajac na tzw Oil Catch Can (OCC) . Obie rzeczy zrobilem tego samego dnia i od tego momentu zaczal sie moj problem z dymieniem napisanym w temacie. Otoz po zrobieniu uszczelki zaworow i zamontowaniu puszki na cieplym silniku jadac stale na dosc niskich obrotach 2,500 i mocnym wcisnieciu w pedal gazu czuc jakby lag w uturbionym silniku. Nic sie nie dzieje przez sekunde nagle ozywa i dostaje mocy a za mna zostaje nie za duza kleba bardziej szarego niz niebieskiego dymu. Czyli wiadomo olej sie przepala skads. Zanim wymienilem uszczelke bralo mi gdzies 1L/1500km czyli nie tak tragicznie a postanowilem wymienic gdyz pokrywa zaworow zaczela sie pocic i byc pelna w osadzie olejowym. Tak samo przewody od odmy byly upocone olejem. Teraz zuzycie oleju wzroslo do jakos 1L/500km. Przy czym zauwazylem ze olej zaczal mi uciekac przez oring na dnie bagnetu. Wymienilem juz dwa ale problem dalej jest zamowilem teraz o-ring z bmw wiec jutro wymienie. Mozliwe jest ze moglem zle zalozyc uszczelke i olej przedodtaje sie do komory spalania przez swiece bo jeszcze sprawdzalem STFT na obydwu bankach to na bank 1 mam 0+-5% wiec sa ok a na bank 2 mam 20+-4% wiec za wysokie i dostaje bledy o ubogiej mieszance wraz z wypadaniem zaplonu na 5 i 6 cylindrze. Czy to mozliwe zeby puscily uszczelniacze zaworowe badz pierscienie ot tak po zamontowaniu puszki ? Odpalalem samochod na zimnym silniku i nie ma zadnego dymu mimo ze temp na zewnatrz ma ok 6-7 stopni. Dalby rade mi ktos pomoc ? :) jakies pytania to prosze zadawac a odpowiem :) dziekuje za przeczytanie :) i milego dnia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.