Skocz do zawartości

ShrekKM

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ShrekKM

  • Urodziny 06.10.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320 Ci Cabrio
    M54B22
  • Lokalizacja
    Trzebinia
  • Zawód
    mechanik ... obecnie inna branża ... górnik-ślusarz

Osiągnięcia ShrekKM

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam jak w temacie mam zamiar kupić felgi od M3 styl 67 8J ET47 i tył 9.5J ET27 potrzebuję dobrać opony tak aby był lekki naciąg, ponieważ boję się aby nie obcierało z tyłu. Dodam że w e46 cabrio mam ori M Pakiet również w zawiasie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
  2. u mnie był podobny problem ... po wrzuceniu manetki na poziom 1 wycieraczki wykonały 1 ruch i koniec ... pomogła wymiana żelki mocującej sensor na szybie.
  3. ShrekKM

    BMW E46 DYFER PROBLEM

    dzięki za pomoc...
  4. ShrekKM

    BMW E46 DYFER PROBLEM

    dziś znajomy mi powiedział że jeśli mam dyfer o jakimś przełożeniu w moim aucie(pisze tak bo nie wiem dokładnie jaki mam , jakie przełożenie) to jak wrócę do ori czyli 3.38 to będę musiał wymienić półosie i że nie wiadomo czy pod wał mi podejdzie. czy tak może być skoro chce zmienić tylko dyfer z przełożeniem a nie z dużej na małą głowę?
  5. ShrekKM

    BMW E46 DYFER PROBLEM

    odgrzeję temat. czy może ma ktoś lub zna kogoś co ma do sprzedania sprawny dyfer 3.38 duża głowa do e46?
  6. ShrekKM

    BMW E46 DYFER PROBLEM

    dziękuję .... a nie wiesz może czy jak jest duża głowa to każdy podejdzie czy są jeszcze inne różnice które mogą sprawić że mi nie podejdzie?
  7. ShrekKM

    BMW E46 DYFER PROBLEM

    Witam jak w temacie. Mam problem z dyfrem w swojej e46 poprzedni właściciel niby chciał dobrze i powymieniał oleje u jakiegoś mechanika i podobno zalał zły olej. Dyfer zaczął wyć. Mam kolegę co mi zaglądał do dyfra i stwierdził że dyfer nie jest z tego auta i że są opiłki w oleju. Fakt bo [przy 50 km/h potrafie włożyć 5 bieg i auto spokojnie jedzie i się nie dusi. Z tą moje pytanie jaki powinien być dyfer, jakie przełożenie przy silniku 2.2 170 koni dodam że duża głowa. Szukam takiego i proszę o pomoc może ktoś taki ma. dodam że nie znalazłem na forum takiej informacji jaki tam powinien być. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  8. głównie chodziło mi o tę ścianę grodziową ... czyli po zdjęciach z aukcji widzę że jednak trzeba spawać, nie ma jak w vw że da się przekręcić .... facet od którego bym chciał to kupić ma już większość części(takie jak deska czy maglownica konsola środkowa) ale nie wszystkie ..... i zastanawiam się bo autko śliczne ale do tego dochodzi tak jak już ktoś zauważył akcyza pozostałe części itp auto kosztować ma 25tysi akcyzy będzie dużo bo to 550i
  9. Witam ... od pewnego czasu chodzi mi po głowie kupno pewnej ślicznej e 60 anglika. Moje pytanie wiąże się z tym czy wie ktoś jak jest z przeróbką takiego auta? chodzi mi o to że mechanikę zrobię sam ale jeśli chodzi o przeniesienie elektryki z jednej na drugą stronę to już pojawiają się problemy i pytania ..... czy starczy kabli z jednej na drugą stronę .... czy ściana grodziowa jest tak samo przystosowana jak w VW? Miał ktoś okazję widzieć robić z takim czymś? Proszę o pomoc(informacje) bo naprawdę się zastanawiam mocno nad tym autem bo ładne i zadbane... z góry dzięki
  10. ShrekKM

    E46 318Ci prośba pomocy

    wlewając płyn miałem popuszczone korki aż się nie zaczęło z nich lać podczas napełniania, napełniłem po korek uruchomiłem silnik i koreczkami odpowietrzałem raz załączając nawiew a raz wyłączając po otwarciu termostatu czynność powtórzyłem ... płynu weszło ponad 5l
  11. ShrekKM

    E46 318Ci prośba pomocy

    korek też zmieniony, no dokładnie po odpowietrzeniu z głupa wypiąłem czujkę ze zbiorniczka i nic nie leciało ... myślałem że brakło płynu ale płyn był
  12. ShrekKM

    E46 318Ci prośba pomocy

    Witam! Jestem tu nowy. I od razu piszę z prośbą o pomoc. Dziś wymieniałem w swojej BMW termostat zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego (nowy zamiennik, stary mi pękł na zgrzewie) oraz płyn. Po zalaniu auta płynem i mam nadzieje udanym odpowietrzeniu cały czas świeci mi kontrolka małej ilości cieczy chłodzącej. Myślałem że czujka padła dałem inną i to samo, a co najśmieszniejsze to wyciąłem czujnik ze zbiorniczka pełnego płynu i nic mi stamtąd nie wyciekało tzn płyn nie wyciekał. Miał ktoś może podobny problem? Może coś źle zrobiłem?!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.