Skocz do zawartości

irongate

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d Touring 2000r.
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Osiągnięcia irongate

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W sumie nie głupie. W ferworze walki nie pomyślałem :) Sprawdzę i zamelduje o wynikach, ale oczywiście czekam na inne propozycje.
  2. Po długich próbach reanimacji, niestety musiałem kupić drugiego jeżyka. Po zamontowaniu i usunięciu błędów pojawił się nowy, tym razem o nazwie: 1 temperature control wheel right Jak się domyślam, chodzi o jakiś czujnik temperatury znajdujący się w komorze wentylatora z prawej strony? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP91&mospid=47555&btnr=64_0681&hg=64&fg=40 Pozycja 5 Generalnie wentylator nadal stoi i nie działa pomimo ustawienia max. lub nawiewu na szybę czołową, po prostu cisza. Co najciekawsze, że jak się rozpędzę na ekspresowej do 100km/h to czuje jak ciepło wpada do samochodu, ale na postoju już nie jest tak kolorowo. Bezpieczniki i przekaźniki w bagażniku i pod schowkiem w normie. Z tego co się orientuję to jeszcze są jakieś pod filtrem kabinowym od pasażera? Czy mógł się spalić went.? Czy aby go sprawdzić, to trzeba zdjąć całą dechę? Proszę o pomoc, bo w takich warunkach nie idzie jeździć :cry:
  3. Napisałem wyżej..50000 km w 2 lata [rocznie robię około 23000-25000km] Szczęśliwego Nowego Roku..
  4. Dzięki za podpowiedź, sprawdzę, ale Panowie mieli problem z ogrzewaniem u pasażera i u nich działał wentylator, u mnie natomiast mimo ustawienia temp. na 32 stopnie, daje ciepło, ale jak nawieje, gdy jadę 100km/h albo szybciej. U mnie przy włączeniu wentylatora na max. nic nie słychać, po prostu jakby went od dmuchawy umarł. Czytałem gdzieś, że przyczyną może być wypalony jeż, ale też przekaźnik pod schowkiem, tylko gdzie go dostać oprócz serwisu?
  5. Dziś mogę podsumować moje spostrzeżenia po 3 latach: - tuleje belki - LEMFORDER - żyją do dziś - tuleje pływające - DELPHI - umarły po 3 m-cach, założyłem SWAG i żyją do dziś - wahacze górne - SRL - o dziwo żyją i z przodu też założyłem, bo Delphi zdechło po 6 m-cach, a na SRL'ach jeżdżę do dziś :) - wspornik - LEMFORDER - żyje do dziś Także wbrew pozorom, że SRL to chińska tandeta, zaufałem i nawet założyłem 2 lata temu amory: stan na dziś [ponad 50.000km] - przód 78%, tył 69% [pewnie jest więcej bo mam air poduchy, a cep na stacji sprawdzał na włączonym silniku]. Pozdrawiam.
  6. A gdzie one się znajdują, bo nie kojarzę i jak je sprawdzić? http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DP91&mospid=47555
  7. Witam, po dzisiejszej diagnostyce wyskoczyły mi następujące kody błędów: ECU: ZUHEIZ JobStatus: OKAY Variant: ZUHEIZ ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 0 Glow plug Flame detector Error frequency : 255 Glowing 10 70.00 0-n Cooling temperature 12.00 degrees Celsius Short circuit to ground ========================================================= ECU: IHKA39_4 JobStatus: OKAY Variant: IHKA39_4 ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 16 Relay Washer jet heating Error frequency : 16 Short circuit to batt+ Error present Errorcode: 10 41 10 84 84 00 93 00 11 03 7A ------------------------------------------------------------- 41 Additional heater Error frequency : 14 Open circuit Error present Errorcode: 29 44 0E 84 84 00 93 00 11 03 7F ========================================================= ECU: MRS3 JobStatus: OKAY Variant: MRS3 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 26 seat occupied recognition 1 (SBE1) Error frequency : 1 error not active at the moment (wiring) break seat mat error is not sporadic ========================================================= ECU: ASC57 JobStatus: OKAY Variant: ASC57 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4 wheel sensor rear left Error frequency : 249 Vehicle speed 116.13 km/h ASC passive ABS-control passive stop light switch off ASC-control passive ========================================================= ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 13573 glow device Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 724.28 1/min Coolant temperature 36.12 Grad C Einspritzmenge 9.73 mm^3 RPC rail pressure 337.35 bar Fehler aufgetreten bei 312140.00 km Error present Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay Errorcode: 35 05 28 01 74 80 1D 71 13 38 79 EE 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ========================================================= ECU: LWR2A JobStatus: OKAY Variant: LWR2A ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2 error front sensor Error frequency : 31 Outside temperature 4.00 degrees C Error present ========================================================= ECU: LCM_III JobStatus: OKAY Variant: LCM_III ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 40 thermal sensor for oillevel defect Error frequency : 1 Error not present ========================================================= http://archway.w.interii.pl/oil%20sensor.jpg Proszę o interpretacje i co należało by sprawdzić lub wymienić..
  8. Witam, zapewne było to już wałkowane, ale potrzebuje konkretnej informacji na temat poniższego błedu wykrytego w Carsofcie 6.1.4: Single diagnosis AIRCO - Status ERROR ! Module Info: AIRCO Version: Airco automatic 22 Auxiliary-fan relay Nie działa wentylator i nie dmucha ciepłego powietrza pomimo ustawienia na najwyższe obroty oraz najwyższą temperatrę. Ciepło mam jak się rozpędzę do 100 km/h i coś tam nawieje do środka. Nawet "odszronienie" nic nie daje, słychać tylko jak klapy zmieniają ustawienie. Wyciągnąłem dzisiaj panel klimy i wyczyściłem z kurzu opornik i ten mały wiatraczek, był strasznie zasyfiony. Wyczytałem, żeby sprawdzić przekaźnik za schowkiem i "jeża" oraz wentylator czy wogóle buja. Nie wiem czy tylko to czy coś jeszcze? Czy jeśli kupować to czy zamienny jeż z Alledrogo będzie dobry czy kupić oryginalną używkę? Czy te przekaźniki są gdzieś dostępe oprócz serwisu BMW? Będę wdzięczny za pomoc. Dodam też, że autko to BMW E39 525d Touring, 163KM, 03/2000, manual.
  9. Witam, zapewne było to już wałkowane, ale potrzebuje konkretnej informacji na temat poniższego błedu wykrytego w Carsofcie 6.1.4: Single diagnosis AIRCO - Status ERROR ! Module Info: AIRCO Version: Airco automatic 22 Auxiliary-fan relay Nie działa wentylator i nie dmucha ciepłego powietrza pomimo ustawienia na najwyższe obroty oraz najwyższą temperatrę. Ciepło mam jak się rozpędzę do 100 km/h i coś tam nawieje do środka. Nawet "odszronienie" nic nie daje, słychać tylko jak klapy zmieniają ustawienie. Wyciągnąłem dzisiaj panel klimy i wyczyściłem z kurzu opornik i ten mały wiatraczek, był strasznie zasyfiony. Wyczytałem, żeby sprawdzić przekaźnik za schowkiem i "jeża" oraz wentylator czy wogóle buja. Nie wiem czy tylko to czy coś jeszcze? Czy jeśli kupować to czy zamienny jeż z Alledrogo będzie dobry czy kupić oryginalną używkę? Czy te przekaźniki są gdzieś dostępe oprócz serwisu BMW? Będę wdzięczny za pomoc.
  10. Części już w drodze. Zamówiłem w takiej konfiguracji: - tuleje belki - LEMFORDER - tuleje pływające - DELPHI - wahacze górne - SRL - wspornik - LEMFORDER Tuleje pływające i wahacze można, jak to powiedział mój kolega, w garage montnąć, a nasze kochane drogi i tak załatwią wahacze i nieważne czy to LEMFORDER czy SRL, zresztą zawsze musi być ten pierwszy raz :) Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Zamykam temat.
  11. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Panie "gibas", gdzieś Pan widział LMI za 150zł? Najtańsze jakie udało mi się znaleźć to za 190zł.
  12. Witajcie! Przymierzam się do wymiany praktycznie całego zawieszenia z tyłu w BMW 5 E39 2000r. 2.5d [M57] Touring. Do wymiany idą: - tuleje belki [duże na sankach] - tuleje pływające - wahacze tylne górne - przedni i tylny [prosty i banan] - wspornik [wahacz] połączony z tuleją pływającą Z tego co zdążyłem zauważyć to większość części które zaproponował mi mechanik pochodzi od Lemfordera, więc wysoka półka, ale również i koszty, lecz zastanawiam się nad tym czy nie włożyć czegoś tańszego. Oto moja konfiguracja zamienników: - tuleje belki - firma SIDEM [belgijska] - tuleje pływające - firma DELPHI - wahacze górne - firma SRL - Selected Replacement Line - [dystrybutor firma POLCAR] - wspornik - firma LEMFORDER Proszę o ocenę mojej konfiguracji pod względem wytrzymałości w/w części lub ewentualnych problemów. Pozdrawiam, Suchy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.