Skocz do zawartości

lukasz321

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Osiągnięcia lukasz321

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zgadza się - powód to rozpięta złączka przewodu płynu w tunelu środkowym. Spiąłem ją i jeszcze dodatkowo potraktowałem termokurczką dla świętego spokoju. Tylny spryskiwacz działa jak powinien i płynu nie ubywa ze zbiornika jak nie jest używany. Trochę informacji gdyby kogoś spotkał podobny problem: 1. Przewód jest poprowadzony tunelem środkowym od strony fotela pasażera 2. Polecam najpierw zdjąć fotel pasażera - znacznie to ułatwia dalsze czynności 3. Demontaż tunelu nie jest zbyt trudny ani czasochłonny, tutaj jest opis jak to zrobić: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=279533 Pozdrawiam
  2. Witam, Mam dość dziwny w mojej opinii przypadek z ubywającym płynem od spryskiwaczy. Otóż tak: nie działa mi tylny spryskiwacz pomimo że pompka pracuje (wyraźnie ją słychać). Odkręciłem zbiornik żeby sprawdzić czy nie ma wycieku w okolicach pompek lub z samego zbiornika i jest totalnie sucho, nic nie kapie. Co dziwne zaraz później po wyłączeniu się pompki widać gołym okiem jak ubywa płynu ze zbiornika w szybkim tempie a pod samochodem nie widać żeby się coś lało... zamierzam się dostać do przewodu od tylnego spryskiwacza, wie ktoś którędy on idzie i jak się do niego najłatwiej dobrać? macie jakieś pomysły jak i gdzie ten płyn ucieka? Czy to normalne że nie pracująca pompka przepuszcza grawitacyjnie płyn w przewód? X3 E83 2.0d 150km 2007r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.