Skocz do zawartości

likeadiamond

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 2003

Osiągnięcia likeadiamond

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tylko jak się tam dostać żeby sprawdzić. I czy to by tłumaczyło ustawanie terkotania po puszczeniu na 10-15 sek ogrzewania przedniej szyby
  2. Też, bez znaczenia czy jadę czy nie. Zauważyłem podobną sytuację w Mitsubishi asx ojca. Przy 2-2.5 terkocze szyba prawa przednia. Obstawilbym chyba szybę, jest taka możliwość że przy rozgrzaniu szyby nawiewem to ustaje. Uszczelka może albo coś?
  3. Witam, mam dziwną przypadłość i obczytałem już chyba wszystkie fora i dalej nie wiem nic. Nie za każdym razem ale zdarza sie dosyć często, mam problem z dziwnym brzęczeniem/terkotaniem z okolic deski rozdzielczej w zakresie 1800-2500 rpm. Pod maską nic nie słychać, tylko w środku. Gdy puszcze nawiew z pełną mocą na szybe, na jakiś czas ustaję. Miałem podobnie przed zimą, ale problem sam zniknął. 1. Szybę wymieniałem przed zimą 2. Gdy były wielkie mrozy i auto stało na dworze, po odpaleniu nawiewów troszke "cykało" 3. Niedawno robiłem serwis klimatyzacji i wymieniałem filtr kabinowy Z góry dzięki za pomoc :)
  4. Okej, podjąłem decyzje o wymianie tego oleju, jeśli byś mógł mi odpowiedzieć na pytania wyżej oraz której firmy olej najlepiej wlać, byłbym bardzo wdzięczny.
  5. Co 10kkm był zmieniany 6 wpisów książeczce jest, ostatnia zmiana 6kkm temu, był serwisowany w lokalnym serwisie, dzisiaj byłem u mojego mechanika żeby to obejrzał i powiedział mi że silnik bardzo ładnie pracuje i generalnie nie da mi gwarancji że nie będzie różnych małych wycieków po zmianie na 5w i jego zdaniem jak już przejeździł tyle na tym to najbezpieczniej będzie zalać znowu ten sam. Mam jeszcze pytanko, czy silnik może mieć jakieś szkody w wyniku korzystania z 10w40 (czy mam na coś zwrócić uwage), dodam że robie przynajmniej raz w tygodniu, nie rzadko dwa razy drogę 120-130km? I jeszcze powiedzcie mi, jakie mogą być konsekwencje wlania 5w, chodzi mi o negatywne strony co sie może stać :)
  6. WItam, wiem że temat wałkowany tysiąc razy, także wiem że do tych silników tylko pełny syntetyk 5w30 lub 5w40. Pytanie takie, mam auto od znajomych, oryginalny przebieg 175k na tą chwile, nie katowane (starsi ludzie). Cały problem polega na tym że jest wlany olej 10w40 valvoline maxlife, od 120k był cały czas lany. Nie interesowałem się zbytnio prawidłowymi olejami ale nadszedł czas wymiany, przeczytałem cały internet i wniosek jest jedny, wyłącznie pełne syntetyki. Generalnie auto jest w super stanie, wszystkie bolączki (rozrządowe) wymienione, odma wymieniona i usczelnienia robione 3 lata temu. I tutaj proszę Was o poradę, czy bez żadnych problemów moge olej wymienić na prawidłowy, czy zrobić płukanke, czy może w ogóle zostać przy 10w40, ilu ludzi pytam tyle opinii. Dodam że auto chodzi idealnie, zrobiłem już ponad 5kkm, nie ma żadnego dymienia, głosnego chodzenia, nie poci się, nie spala oleju, szkoda żeby się męczył na takim oleju. Liczę na Waszą pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.