Skocz do zawartości

PeDeGiusz

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 320d 136km 2000r

Osiągnięcia PeDeGiusz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. w poniedzialek mam dzwonic i podjechac do goscia od pompy, kolega mi mowil ze mogli nie zablokowac pompy przy sciaganiu i to moze byc powodem, dodam jeszcze ze na kompie wywala blad czujnika polozenia walu
  2. witam ostatnio odebralem samochod od mechanika wymieniana byla pompa vp44 teraz gdy odpalam samochod dlawi sie obroty rosna i zaraz spadaja, do tego nie ma wgl mocy. przed wymiana pompy samochod tez stracil moc ale oborty tak nie dalowaly mechanik powiedzial ze to zawor od podcisnienia turbo, nie zdarzylem go zmienic bo samochod przestal calkiem odpalac, teraz wymieniona jest pompa zawor i swiece a samochod chodzi gorzej niz przed wymiana, przeszukalem wszystkie fora ale nikt nie ma takiego problemu jak ja
  3. nie jestem mechanikiem ale z tego co wiem to przy uszkodzonej pompie ciezko wkrecic samochod na obroty i gasnie u mnie takie problemy nie wystepuja silnik chodzi rowno nie traci mocy normalnie wkreca go na obroty.
  4. Witam ostatnio moja e46 zaczęła kopcic na biało dzieje się tak jak silnik jest zimny kiedy się zagrzeje i wskazówka przekroczy niebieskie pole kopcenie ustaje. Moje pytanie brzmi czy to może być coś poważnego dodam że samochód nie traci mocy. Postaram się jutro wrzucić filmik. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.