Skocz do zawartości

maniuśe90

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d 2008
    e90 318d 2011

Osiągnięcia maniuśe90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jednak okazało się że pompa wysokiego cięnienia się skończyła akurat chwile po wymianie rozrządu :mad2: komputery na których sprawdzałem wprowadzały mnie w błąd ciśnienie takiej pompy powinno wynosić 300 atmosfer :wink: polecam BMW AREK konkretny sprzęt i człowiek z pojęciem Częstochowa (wylot a1 w kierunku radomska)
  2. Ale to chyba juz wcześniej by mi nie odpalil a dobrą godzinkę normalnie był odpalony i nie było żadnych objaw
  3. Ja osobiście go robiłem, i nie wiem co jest winne bo rozrząd ok wszystko poskladane jak nalezy problem jest gdzie indziej czysty zbieg okoliczności, jak dojde co winne napisze
  4. co steruje wtryskami jakiś specjalny sterownik do tego przydzielony czy główny komputer ?
  5. tylko z tym mam problem żeby je odczytać jak na kompie ich brak bosch cdif nic nie mówią
  6. czujnik położenia wału też ok zapomniałem napisać też go wymieniłem te same nr na czujniku ( koło (blacha) za sprzęgłem z którego czyta czujnik był brudny był osad na nim wyczyściłem)
  7. Witam, na początek chciałem się z wszystkim przywitać ;) jeśli coś robię źle na stronie proszę o korektę mam problem z moją bunią mianowicie dotyczy to odpalenia jej, ostatnie rzeczy co były robione przy niej to wymiana rozrządu (silnik n47d20a) ten najlepszy :d po wymianie rozrządu samochód sobie chodził na wolnych obrotach przez 1h w celu sprawdzenia szczelności bądź jakichkolwiek wycieków (wszystko było ok) później przejażdżka po około 3 km oświecił mi się check stracił samochód moc po czym jeszcze 500 metrów jechał stanąłem nim na skrzyżowaniu (korek) po puszczeniu sprzęgła auto ruszyło i zgasło to teraz ... rozrząd ok byłem tak zdesperowany że rozebrałem wszystko jeszcze raz w celu sprawdzenia (bałem się najgorszego ;/ ) ale wszystko dobrze wcześniej jeszcze sprawdziłem pompkę w baku jest ok na listwie wtryskowej gdy samochód kręci ciśnienie oscyluje w granicy 400atmosfer co gorsza nie wyskakują mi żadne błędy na kompie kable/kostki/bezpieczniki przejrzałem ok cały czas świeci się check ale to chyba dlatego że nie odpala ... podsuniecie mi jakiś pomysł lub trochę nakierujecie co bym musiał przejrzeć z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.