Skocz do zawartości

wisnia1888

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 2.2 2002r

Osiągnięcia wisnia1888

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. sprawdziłem nie widzę żadnych pęknięć, luzów napięcie dochodzi a mógłby ktoś odłączyć wtyczkę i zobaczyć jak auto pracuje na wypietej? bardzo mi zależy bo to jest duży koszt a nie chce kupować jeżeli okazało by sie ze to działa tak jak powinno
  2. http://www.blogomotive.home.pl/blog/wp-content/uploads/2014/11/m522-2-1.jpg
  3. wisnia1888

    320 i Przepływomierz ?

    miałem podobnie, sprawdź przepustnice ja miałem nie dopięta wtyczkę
  4. Witam, czy powinna być róznica po wypieciu wtyczki z DISA ?? jezdzilem pare dni na odpiętej wtyczce i nie ma zadnej roznicy, mam 2.2 bezyne ale chodzi jak 1.4
  5. wisnia1888

    Wypadanie zapłonu 320i

    witam mam podobny problem tylko u mnie tylko wypada zapłon na biegu jałowym nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły. na kompie mi pokazuje różnie raz jedna cewka zła a raz np 1,2,5,6 i to sie zmienię nie zawsze są te same, jak mam na luzie i trzymam delikatnie gaz np do 1000 obrotów to nie wypada ale jest cieżko utrzymać to na 1000 obrotów bo prędkościomierz lata od 800 do 1200. dodam zdjęcie bo na odpietej wtyczce nie ma różnicy jest tak samo. czy tak ma być? http://www.blogomotive.home.pl/blog/wp-content/uploads/2014/11/m522-2-1.jpg
  6. ściągnąłem ten największy odrazu za przepływomierzem, za nim był jeszcze jeden krótki który idzie do kolektora. Na odkręconym silnik pracował lepiej tylko jechać nie dało rady, wyciagnalem tylko bagnet, korka nie dotykałem
  7. powiem tak jest to dziwne ale była tak kiedy odkręciłem ten waż z filtra powietrza dodam filmik : skręciłem go spowrotem i nie bylo juz tego
  8. zrobiłem taki mały test, nie włożyłem bagnetu do końca tylko dalikatnie go wsadziłem żeby był jakis lufcik, odkręciłem rurę od filtra powietrza do silnika zostawiłem tylko podpięty przepływomierz i odpalam auto powiem szczerze lepiej chodził ale mowię przejadę sie ruszam wbiłem jedynkę dodaje gazu rozpędziłem sie tak do 15kmh i jak by było odcięcie zapłonu auto szarpało i zgaslo
  9. zauważyłem teraz kiedy wyciągnę bagnet to słychać takie bulgotanie, przytykam palcem i trzymam to silnik jakby sie dusił i nawet po chwili zgaśnie. To moze być cos związane z tym?
  10. nie mam pojęcia ale jak miał by sie zapalac po wyłączeniu pompy to chyba zawsze w tym samym czasie ? sprawdze to wszystko dzisiaj i dam znac czy cos znalazłem
  11. Byłem u mechanika i nie wiem jakim mi to sprawdzał, ok postaram sie znaleść jakiegoś mechanika co mi to sprawdzi wszystko i wtedy napisze jake są błędy. A z ta wtyczka jest wszystko ok? tak powinno być?
  12. na kompie nie było żadnego błędu, dopiero po zapaleniu sie kontrolki wyskakiwało raz ze pracuje tylko na jedna cewkę a następnym razem ze nie dziala np na 2 i tak różnie to skakało
  13. Witam, mam problem i nie wiem co to moze być, moze ktoś miał podobny problem. Odpalam samochód i jest niby wszystko ok nic sie nie swieci auto pracuje normalnie (tak mi sie wydaje) tylko od czasu do czasu czuć takie falowanie, na obrotomierzu tego nie widać, ale główny problem to taki ze po odpaleniu stoję z minutę i zapala sie check auto przestaje pracować na wszystkie cylindry, muszę zgasić i odpalić ponownie wtedy mam chwile żeby odjechać a gdy znów stanę na np światłach pojawia sie to samo. Byłem sie podpiąć wykazało że w tym czasie kiedy zapala sie check auto pracuje tylko na jedna cewkę, wymieniłem wszystkie cewki ( 6 ) świece ale dalej jest to samo.(na kompie jest to samo) Jeden z mechaników który zajmuje sie tylko naprawa BMW powiedział mi zebym sprawdził wężyk odmy i faktycznie wężyk był pęknięty kupiłem nowy i przez jakis czas było ok ( mam na myśli ze check sie nie zapałał ani auto nie przestawało pracować na wszystkie cylindry ) ale teraz mam znów to samo co miałem. Jeszcze jedno wydaje mi ze nawet jak nic sie nie zapala to cieżko mi sie rusza i przy zmienia biegów (1-2-3) muszę przytrzymywać sprzęgło żeby nie szarpało i nie ma takiej mocy jak na 170koni, wcześniej miałem golfa 1.8 i moc była bardzo zbliżona. Oto dwa linki na których widać tylko w rzeczywistości zapaleniu checka auto klekocze drugi link ( nie wiem czy tak powinno być ale zero reakcji po odłączeniu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.