Skocz do zawartości

Peklownik

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e61. 2007r 525 . 197 PS

Osiągnięcia Peklownik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Nie moge nigdzie znalesc o moim przypadku. A wiec tak opisuje: Co jakis czas mi wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrownawczego. Ostatnio wyrzuciło mi pod koniec grudnia. Oczywiscie dodalem okolo 500mln i sprawdzałem 2 dni temu bylo tyle samo jak dolałem, az do dzisiaj. Ide rano do samochodu patrze a w zbiorniczu jest mniej niz minimum. Plany pod samochodem nie zauwazylem bo woczraj podal deszcz i pelno wody bylo pod samochodem. W grudniu jak mi płyn wywaliło to byla dosc duzo plama pod samochodem. Dodam ze zadnych wyciekow nie ma. Obejrzałem wszysto dokladnie i ani kropli. W zbiorniczku tez nie ma oleju, ani w oleju nie ma płynu. Macie jakies propozycje co to moze byc ?
  2. Witam. Nie moge nigdzie znalesc o moim przypadku. A wiec tak opisuje: Co jakis czas mi wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrownawczego. Ostatnio wyrzuciło mi pod koniec grudnia. Oczywiscie dodalem okolo 500mln i sprawdzałem 2 dni temu bylo tyle samo jak dolałem, az do dzisiaj. Ide rano do samochodu patrze a w zbiorniczu jest mniej niz minimum. Plany pod samochodem nie zauwazylem bo woczraj podal deszcz i pelno wody bylo pod samochodem. W grudniu jak mi płyn wywaliło to byla dosc duzo plama pod samochodem. Dodam ze zadnych wyciekow nie ma. Obejrzałem wszysto dokladnie i ani kropli. W zbiorniczku tez nie ma oleju, ani w oleju nie ma płynu. Macie jakies propozycje co to moze byc ?
  3. Wyczytałem ze w baku musi być około 10-15 Litrow. Czy tak musi byc, czy moze byc mniej lub wiecej ?
  4. Preparat juz znalazłem. Tylko niech ktos powie, wlac preparat jak bd okolo 5l w zbiorniku. Czy to nie robi rożnicy ? Moze byc caly bak, poł, mniejsze poł ?
  5. U mnie tak samo jeest z tym stukaniem. Bylem na diagnozie i 4 wtrysk do wymiany. Ale chce najpierw ten preparat zobaczyc. Mieszkam za granica, a dopiero bede w Polsce za okolo 4 miesiecy. Wiadomo za granica sa duzo wieksze ksozta niz w Polsce. Jaki preparat polecacie ?
  6. Witam. . U mnie stukanie jest identyczne jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=h8OpY9ncTJ8 od 2 lat dodam ze to slychac od strony pasazera. Narazie z tym nic nie robilem, ale w lutym udaje sie z tym do mechanika. Wiem na pewno, ze 4 wtrysk jest do regeneracji. Bylo to sprawdzane w grudniu. Silnik nie rowno chodzi i faluja obroty na cieplym silniku. Tylko u mnie był troche inny przypadek, jechalem w trasie i zjechałem na parking zeby isc do wc. Jak wracalem to uslyszalem jakis dzwiek spod maski. Ale wsiadlem dalej i pojechalem jakies moze 300km. Przyjechalem na miejsce po dluzszej chwili zgasilem samochod. I mi sie kontrolka zapalila od oleju. Dodam ze olej byl wymieniany w ASO, jakies 8 tys km wczesniej. Takze pompa wody termostaty itp. I do tej pory lubi sobie wziasc troche oleju. Tz jak jade w trase to okolo 300ml na 1200km. A jak jezdze koło komina to oleju nie ubywa. Najpier wtryski zregeneruje. Jak dalej bd stuki to sie zobaczy panewki. Dodam tez, ze stuki sa na zimnym silniku. Po jezdzie 15-20 min jakby stuki byly mniejsze. Jak dodaje gazu tak do 2500 obr/min to slychac stuki w silniku. Od wiekszej predkosci 80km/h czy wiecej nic nie slychac. Tubine tez mialem regenerowana jakos w lipcu DPF wypalany itd. Dodam tez ze zadnych wyciekow oleju nie widac W listopadzie tez wymienialem pompe vacum. A i jeszcze koło pasowe wymieniałem jeszcze przed tym stukaniem 5tys na zamiennik cortrego czy jakos tak. Macie moze jakies pomysły ?
  7. Witam. Ja troche odswieze temat. U mnie stukanie jest identyczne od 2 lat. Narazie z tym nic nie robilem, ale w lutym udaje sie z tym do mechanika. Wiem na pewno, ze 4 wtrysk jest do regeneracji. Bylo to sprawdzane w grudniu. Silnik nie rowno chodzi i faluja obroty na cieplym silniku. Tylko u mnie był troche inny przypadek, jechalem w trasie i zjechałem na parking zeby isc do wc. Jak wracalem to uslyszalem jakis dzwiek spod maski. Ale wsiadlem dalej i pojechalem jakies moze 300km. Przyjechalem na miejsce po dluzszej chwili zgasilem samochod. I mi sie kontrolka zapalila od oleju. Dodam ze olej byl wymieniany w ASO, jakies 8 tys km wczesniej. Takze pompa wody termostaty itp. I do tej pory lubi sobie wziasc troche oleju. Tz jak jade w trase to okolo 300ml na 1200km. A jak jezdze koło komina to oleju nie ubywa. Najpier wtryski zregeneruje. Jak dalej bd stuki to sie zobaczy panewki. Dodam tez, ze stuki sa na zimnym silniku. Po jezdzie 15-20 min jakby stuki byly mniejsze. Jak dodaje gazu tak do 2500 obr/min to slychac stuki w silniku. Od wiekszej predkosci 80km/h czy wiecej nic nie slychac. Tubine tez mialem regenerowana jakos w lipcu DPF wypalany itd. Dodam tez ze zadnych wyciekow oleju nie widac W listopadzie tez wymienialem pompe vacum. A i jeszcze koło pasowe wymieniałem jeszcze przed tym stukaniem 5tys na zamiennik cortrego czy jakos tak. Macie moze jakies pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.