Skocz do zawartości

Prze-m-ek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d

Osiągnięcia Prze-m-ek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, czy przez takie cudo z allegro będę w stanie sprawdzić czujniki abs w bmw e39? http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i6911589968.html#thumb/1
  2. Hej, Mam dość nietypowy przedświąteczny problem :) W czasie długiej trasy po krótkim postoju nie włączyło się radio (zero reakcji) oraz po paru minutach wyskoczyły kontrolki o przepalonych tylnych światłach. Zjechałem na postój obejrzeć tylne lampy, a tam wszystkie trzy stopy ciągle zapalone. Pogrzebałem co się dało i przypadkowo zauważyłem, że przy odsłanianiu/zasłanianiu lusterek w osłonach przeciwsłonecznych (kierowcy i pasażera) zapalają i gasną wszystkie światła stop oraz włącza i wyłącza się radio. W skrócie dość ciekawa nowa funkcja, ale jednak wolałbym ją wyłączyć :) spotkał się ktoś z takim problemem? gdzie szukać rozwiązania? z góry dzięki za pomoc.
  3. Hej, Wydarzyła mi się taka dziwna sytuacja. 3h po długiej trasie 700km mocno załadowany, odpalam samochód na jedynce z wciśniętym sprzęgłem, próbuje ruszać, samochód skacze metr do przodu i gaśnie... patrzę sprzęgło wpadło w podłogę, bieg został wrzucony, nie mogę go zrzucić, samochód wyłączony i unieruchomiony... obejrzałem samochód od spodu, żadnych wycieków, przy pedale sprzęgła tez sucho... podniosłem ręką sprzęgło i zaczęło 'normalnie' działać zapina i odpina skrzynie. Odpaliłem samochód i normalnie jakby nigdy nic pojechałem... Tutaj moje pytanie co to się wydarzyło? Czy to objawa poważniejszej usterki? Jak zareagować profilaktycznie, żeby nie utknąć gdzieś np na trasie ?
  4. Hej, poszukuję w Szczecinie lub okolicach warsztat, który zajmuje się blacharką i posiada ramę geometryczną z mocowaniami do BMW?
  5. Sprawdzałem geometrię po każdym elemencie i stąd wiem że koło jest dalej pochylone - wartość -1,12 stopnia, a widełki dopuszczalne -0,43 do 0,17 Inna sprawa to czy ktoś zna, ewentualnie może sprawdzić, albo może istnieją rysunki techniczne BMW, jaki jest książkowy rozstaw kielichów? To sprawdzając mógłbym upewnić się, że kielicha nie mam ruszonego.
  6. Hej, Aktualnie jestem w trakcie naprawy swojego BMW E39 530d i pojawił się dość skomplikowany problem z którym nie mogę sobie poradzić... Przyczyna problemu to stłuczka pod kątem 90 stopni prosto w lewe koło, poniżej zdjęcie zaraz po stłuczce. Walczę już dość długo z ustawieniem koła w pionie, wymieniłem: amortyzator (był wyraźnie wygięty), zwrotnicę, dolny wahacz U oraz piastę z łożyskiem. Po tych wymianach koło dalej jest pochylone na górze o ok 1 stopień do środka. Tutaj mam pytanie co dalej może być przyczyną pochylenia koła? Kielich wygląda na nieruszony, tak samo uderzenie nie było na tyle duże, aby pociągnąć ławę. Liczę na Waszą pomoc :D http://oi68.tinypic.com/vy5au8.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.