Skocz do zawartości

filip1234512345

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O filip1234512345

  • Urodziny 10.01.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw x5 e53 2004r. 3.0D
    Bmw e39 4.4 1998r,
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia filip1234512345

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=83&t=191025 :search: :search: :search: Witam Chcialbym prosic o pomoc z moim problemem w e53 3.0D 2004r. Objawy Na zimnym szarpie i czasem bardzo rzadko wpadnie w tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownej jezdzie jest ok Nastepnym objawem ustawie sobie tempomat na stala predkosc i delikatnie faluja obroty na postoju jest ok sprawdzalem na roznych biegach przy predkosci 60, 80, 90, 110, 120 Pozniej co mi sie przytrafilo to w momencie wyprzedzania skrzynia przelaczyla z 6 na 4 i 3500obrotow a samochod opadal z sil tak jakbym w manualu jechal na sprzegle, po schowaniu sie na prawy pas znowu probowalem wyprzedzic to samo, gdy lekko wcisnalem gaz zeby zredukowalo z 6 na 5 to samochod normalnie ciagnal do przodu a jak z 6 na 4 to z 90km/h zeslabl na 80km/h Gdy samochod jest juz rozgrzany to skrzynia pracuje dobrze czasem ma tak jakby zastanowienie przy zmianie biegu z 2 na 3 (juz wyskoczyla 2 ale przeciaga wskoczenie 3) Dzis gdy ruszalem autem to w momencie zmiany biegu chyba z 2 na 3 byl jakis dzwiek ale tylko raz to sie zdarzylo Sprawdzalem olej i stan jest ok olej tez nie jest stary Bylem u jednego mechanika stwierdzil ze to nie jest sprzeglo hydrokinetyczne tylko trzeba wimienic slektro zawory pod 1 i 3 biegiem Moze mial ktos takie objawy lub wie co to moze byc bo nie chcailbym bez sensu remontowac skrzyni lub regenerowac sprzegla Jezeli wiedzielibyscie co to moze byc prosze opomoc i porade.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.