Skocz do zawartości

myski

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia myski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Postaram sie, narazie słabo stoje z czasem
  2. Witam, dziękuje za komentarze i pomoc. Silnik złożony i chodzi bardzo dobrze. Ciszej, ma wiecej mocy i mam wrazenie, ze sie nie grzeje tak jak kiedys. Ostatecznie rzeczy które zrobiłem to czyszczenie głowicy, zaworów (+ docieranie, 4 zawory wydechowe wymienione), wymiana uszczelniaczy, czyszczenie odmy, czyszczenie czoła cylindrów i gładzi. Zawory docierałem pastą o podwojnej gradacji zgrubnej i dokładnej za pomoca gumowej przyssawki przymocowanej do przedłuzki i wiertarki (przyssawka do czoła zaworu). Nie ma niebieskiej chmury. Sprawdzałem tez na wyzszych obrotach czy ten jeden cylinder przecieka. Do 4-5 tys. obrotów nie było chmury. Mam sporo zdjęc i filmików oraz zrobione narzędzie do wymiany uszczelniaczy. pozdrawiam, Michał
  3. Dziekuje za komentarze i materiały. Niestety blokady nie miałem. Robiłem rozrządy ale na autach bez valvetronika i vanosa. Odnosnie ubytku na jednym cylindrze to rozmawiałem z mechanikiem i powiedział, że takie wycieki na jednym cylindrze to nie tragedia chociaz bardzo mnie to nie pociesza. Nie czuć uskokow na gładziach.Podejrzewam, ze jeden z pierscieni sie wyrobił. Zawory wydechowe miałem w bardzo słabym stanie. Wczoraj je dotarłem (mam filmik i zdjęcia). Dziś zaczne składanie wszystkiego. Orientujecie sie czy Vanos wydechowy względem wałka rozrządu musi mieć jakąs specjalną pozycje (czy wystarczy ustawić prawidłowo wałe rozrządu i dokrećić vanos i blaszke)? Wiem, ze on pracuje osiowo i skreca wałek wiec biorac pod uwage jego budowe obwodowa pozycja wyglada na to, ze nie jest istotna (moge sie mylić oczywiście). Wstępnie myśle aby go skręcić podobnie jak na wałku dolotowy ponieważ według znaków ustawień rozrządu (na blaszkach vanosów) są one względem siebie obrócone (kąt 90 na schemacie) co według mnie ma sens z punktu widzenia ułożenia krzywek względem położenia cylindrów. Valvetronik ze wzgledu na swoja funkcje na biegu jałowym mniemam, ze musi być maksymalnie wsuniety aby jak najbardziej zmniejszyc uchylenie zaworów wiec taki jest wstepny plan na ten komponent. Naturalnie jak bede juz skrecał to dodatkowo bede chciał to sprawdzić. Komentarze mile widziane, z góry dziekuje, pzdr, Michał
  4. Witam, jestem na etapie demontażu głowicy w swojej E90 (318i). Jeżeli posiadacie schemat złożenia rozrządu do podzielenia się to bym był wdzięczny. Mam rozkręcony również Valvetronik i jeden vanos wiec podejrzewam, ze bardziej szczegółowy schemat jest potrzebny niz same ustawienie kól (ale moze sie myle, momemny dokrecania śrub mile widziane). Dodatkowo prosiłbym was o opinie na temat stanu jednego z cylindrów. Mianowicie zalałem wszystkie 4 olejem 5W30 (na zdjetej głowicy) i nastepnego dnia (okolo 22h )w 3 cylindrze ubyło około 10 max 15 ml. Nie mam doswiadczenia aby ocenic czy jest akceptowalnie, zle czy tragicznie (na pewno odstaje od pozostałych) wiec chciałbym sie was poradzić. Nie jestem obyty tutaj na forum wiec jesli tematy sie pojawily i zle szukałem to prosze o wyrozumialosc. Jezeli ktos bedzie potrzebował zdjecdia to z checia moge sie podzielic. Mam ich sporo z demontażu oraz z wymiany uszczelniaczy zaworowych i docierania przylgni. No i narzedzie ktore mam do zdejmowania uszczelniaczy (samopróbka). Bardzo ułatwia prace z w 20 min. wymieniłem 8 (dolotowe). Moze ktos jest z Warszawy co sie orientuje w temacie to z checia moge sie spotkac i porozmawiać, z góry dziekuje za pomoc, Michał
  5. Czesc, mam podobna sytuacje. Tyle, ze przy jezdzie na wprost przy wiekszej predkosci slychac piszczenie. Jesli skrecam nawet na lekkim łuku w prawo to piszczenie sie nasila przy lekkim skrecie w lewo ustepuje. Otwieralem po kolei okna aby zklokalizowac miejsce. Wyglada na strone kierowcy tylko jeszcze nie jestem pewny czy przod czy tyl. Jak sprawdzalem przednia i tylnia szybe od strony kierowcy to ciezko bylo okreslic jednoznacznie po dzwieku. Poza tym juz dojzedzalem do domu wiec akurat ten test robilem na stosunkowo krotkim odcinku, z gory dziekuje za komentarze, pzdr, Michal
  6. Cześć, podepne sie pod temat aby ich nie dublowac. Mam ten sam problem. Nie dziala mi DTC i kierunkowskazy. Tyle, ze w porownaniu do kolegow ktorzy opisaywali swoje przypadki u mnie jest dosc nietypowo. Dzis pojechalem do garazu wymienic uszczelke pod deklam zaworowym oraz tarcze i klocki z przodu. Podczas drogi do garazu zadnych problemow z kierunkowskazami. Po wymianie uszczelki, klockow i tarcz mam problem jak koledzy z posta. kontrolki pojawily sie podczas opuszczania garazu. Czy jest mozliwe abym odpial cos podczas wymiany i wplynal tym na takie zachowanie? Czy po prostu zbieg okolicznosci i paadl mi pajak. W BMW nie mam zbytniego doswiadczenia. Nadmienie tylko, ze klocki mialem wczesniej z czujnikiem, a wymienilem na bez wiec musialem wypiaclem przewod. Mniema, ze dlatego wyskoczyla mi kontrolka auta na podnosniku. Z gory dziekuje za komentarze i dyskusje, pozdrawiam, Michal
  7. Cześć Panowie mmw uchwyt jest w podłokietniku. Pierwszy raz widze takie rozwiązanie. Aby skorzystać trzeba w pion otworzyć podłokietnik, ale jest. Zrobie zdjecie i wrzuce Blade1984, dziękuje. Najprawdopodobniej masz racje ale do tego mam audi a tam będe mam wygląda to dużo lepiej. Konfiguracja to 4x4 i od 300hp do 700hp dla 4.2l. miczek.mk myślałem o odsprzedaży. Zamierzam je troche przerobić wiec myśle, ze tragedii nie będzie. Tylko najpierw skończe audi. Dam znać jak coś się zmieni. Tak jak mówisz to jest temat na później. Michał
  8. Jeszcze raz dziękuje za zainteresowanie się tematem. Auto posiada uchwyty na kubki. Obecnie jest u mechaniki do zrobienia sa drobne rzeczy. Bedzie kilkaset złotych dopłaty do tego co wynegocjowałem wiec bedzie okolo 22 500 zł. Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, mmw bardzo ładne masz wnętrze w aucie. To jest seria czy fotele były przekładane? Wydawało mi się, ze z jasnymi fotelami jest jasny tunel i kokpit, Michał
  9. Panowie dziękuje wam za pomoc, szybką odpowiedź i dobre słowo. Czy da sie zdobyc do tego auta historie? Juz tłumacze jak wyglada sytuacja z mojej strony. Obecnie mam audi s8 (rozłożone bo je przerabiam, nie jezdzi ) i lagune II podarowana od dziewczy siostry wiec nia jezdzilismy. Jak ją otrzymaliśmy nie mialem jeszcze swiadomosci co to za auto i troche w niego włozylem (nie znam sie na francuzach). Lepsze to niz komunikacja. Przerobki w audi przedłuzaja sie i musze jezdzic laguna , a ostatnio znowu sie uszkodziła. Rolka napinacza osprzetu staneła, mnostwo wyciekow itd. To miało byc tymczasowe taczadło wiec za mocno na nim sie nie skupiałem. Ale obecnie w perspektywie wydania kolejny raz na lagune kilka tysiecy wole kupic E90, nawet ubogie. DWAYNE ,bedzie mnie to denerwowac ale na pewno mniej niz ciagle przygody z ta Laguna (ostatnio spadł mi wydech na przejezdzie kolejowym i montowałem go pod sklepem a to tylko kropla w tym czego z tym autem doswiadczyłem). Z ogłoszenia jedynie przekonało mnie to, ze osoba wyglada na wiarygodna i jest stosunkowo niedaleko od Warszawy (dlaczego to juz nie chce tłumaczyc, bo troche bym sie musiał rozpisac). To sa w zasadzie jedyne argumenty. Byłem świadomy, ze jest ubogi ale nie az tak jak napisaliscie. Powiedzcie prosze czy cena jest adekwatna do stanu, wyposazenia itp. jesli nie to jaka byscie proponowali. Generalnie jezeli macie E90 godne polecenia do 25 tys zł to bylbym na pewno zainteresowany i wdzieczny za pomoc. Widziałem kilka aukcji z lepiej wyposazonymi autami ale byly daleko od Warszawy i od handlarzy wiec duze prawdopodobienstwo, ze przekłamane wiec dlatego rezygnowałem. Obecnie laguna stoi u mechanika i szukam E90 bo chce zrobic lagune po minimum kosztów i potencjalne pieniadze wlozyc w E90. Sorki za długi wywód ale niestety tak wyglada sytuacja u mnie. pozdrawiam, Michał
  10. Witam, koledzy i kolezanki poprosze o wasza ocene ogłoszenia i jesli jest taka mozliwosc rozkodowania VIN-u, Jutro wybieram sie obejrzeć auto i chciałby poznać waszą opinie. WBAVA51030VA58279 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6yIC0L.html#4bc7757f5d, z góry dziękuje za pomoc, pzdr, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.