Skocz do zawartości

morello91

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 M-Performance

Osiągnięcia morello91

  1. Witajcie, wymieniłem radio business na professional, kupiłem używkę i teraz prosi mnie o kod, ktoś byłby mi w stanie pomóc? P/NO. 65.12-6 983 018 S/NO. AL900150934570
  2. Witajcie, ktoś może bawił się w przyciemnianie szyb? Od razu uprzedzam odpowiedzi, że trzeba umieć przyciemniać itp, itd. otóż mam doświadczenie w klejeniu takich rzeczy, tylko zazwyczaj dostawałem wyciągnięte szyby i nie było problemu. Przyszedł czas na moją ukochaną 1, chcę to zrobić porządnie i trwale. Wpychanie folii za uszczelki nie wchodzi w grę. Co robić po zdjęciu boczków i plastików z drzwi? Jest jakiś myk, żeby wyciągnąć szybę (ie chodzi mi o tą małą)?
  3. Macieju nie da się :( Lampy trzeba ciąć w jedynkach. Próbowałem opalarką i nie rusza.
  4. Dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. W niektórych modelach szkła nie były klejone tylko dokręcane i zabezpieczane uszczelką. Dotyczy to najuboższych opcji, które nie były wyposażane w angel eye's. Jutro spróbuję potwierdzić to, sprawdzając na mojej lampie, ale z tego co już widziałem może to się potwierdzić
  5. Znalazłem używki z ringami za 200 zł, jedyny mankament - w prawej lampie urwany jest zaczep, tutaj przydatna jest moja praca w BMW :) Są do dostania u nas zestawy naprawcze za grosze
  6. Koszt rozklejenia jednego reflektora 300 zł... to za 650 kupię już komplet lamp z ringami... Słyszałem o delikatnym nacięciu silikonu i podgrzaniu go opalarką. W sobotę widzę się z kolegą który rozklejał już reflektory, może on coś zaradzi :)
  7. Witajcie, czy ktoś próbował wstawić ringi do przed lifotwej jedynki? Trzeba rozklejać reflektory czy są one skręcane? Może jest ktoś ze Śląska i chciałby mi pomóc oczywiście za opłatą :)
  8. Auto stało 8 godzin w temperaturze +4 stopnia. Nie słychać przejścia między linią, wydaje mi się, że opadnięcie jest trochę mniejsze. Wcześniej jak oglądałem to uszczelki na szybie były twarde, dziś już było czuć, że są miękkie. Nic nie cieknie. Możliwe, że dzieje się tak przez zamarzniętą uszczelkę? Poniżej zdjęcia.
  9. Czyli nie jestem sam ;) w ASO mówili mi o skrzywionych płozach-sprawdzałem są proste. Gdzieś jest regulacja położenia szyby względem dachu gdy ta jest zamknięta, obstawiam, że przy otwieraniu uszczelki były przymarznięte i się rozregulowała odległość. Z tym uderzaniem to trochę przesadziłem, słychać moment przejścia szyby przez linię dachu
  10. Witajcie, mam problem z szyberdachem w mojej BMW E87 118d, otóż wszystkie tryby otwierania działają bez zarzutu tylko podczas domykania szyberdach uderza dość mocno i zamyka się. Szyberdach powinien być równo z dachem, strona bardziej z tyłu czyli ta która się unosi, przy zamkniętym szyberdachu jest zapadnięta ok. pół centymetra względem linii dachu w dół. Nic nie przecieka, nie wieje. Uchylałem szyberdach przy minusowej temperaturze, nie było problemu z otwarciem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.