Skocz do zawartości

bombel97

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 524 TD 1991

Osiągnięcia bombel97

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A czy test na szczelność uszczelki może być niepoprawny(chodzi o to że jednak jest uszkodzona) ?
  2. Niestety przy korku 140 był ten sam problem
  3. Witam jestem tutaj nowy. Przeczytałem już prawdopodobnie wszystkie problemy związane z układem chłodzenia niestety mój jest inny otóż: Po wymianie kompletnego rozrządu i pompy wody nastąpił problem typu pękających węży. Jak dowiedziałem się z poprzednich tematów możliwości jest kilka np uszczelka pod głowica ( był robiony test i wyszło że jest wszystko ok), wiskoza działa, termostat puszcza, korek został wymieniony z 140 na 200. No i z tego co zauważyłem węże pękają tylko gdy samochód dłużej pracuje na wysokich obrotach. Cały układ został odlowietrzony przez mechanika. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.