
dziadek88
Zarejestrowani-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
3GT 320i xDrive 17'
Osiągnięcia dziadek88
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Może w ramach podsumowania kwestii opon do BMW 3 GT któryś z kolegów jest w stanie odpowiedzieć na pytania: 1. Jakie polecacie opony do 3 Gt w rozmiarze mieszanym 225/50 255/45 R18 na lato? 2. Czy zastosowanie opon,, standardowych'' bez RFT bardzo pogorsza prowadzenie auta i czy można to zniwelować ustawieniem trybu Sport? 3. Proszę o info czy zmiana opon na te bez homologacji (jestem po gwarancji ma wykupionego Wagasa) ma wpływ na realne zużycie skrzynki xdrive? Kontunuując czy mogę np zastosować ogumienie o mniejszym profilu bo to standardowe z 3Gt wydaje sie być baloniaste?
-
Generalnie opon Run Flat najlepiej nie zdejmować z felgi ponieważ może się to skończyć uszkodzeniem opony. Ja tak miałem podczas naprawy opony po najechaniu na wkręta i kołkowaniu opony. Objawiło sie to dopiero po kilku tygodniach biciem koła którego nie dało się zlikwidować nawet na dynamicznej wyważarce-opona jest fizycznie odkształcona. Pozostaje mi niestety tylko wymiana wszystkich opon ze względu na Xdrive-opony są już częściowo zużyte.
-
A co do prowadzenia auta to moja 320i Xdrive Mpakiet na 18 szerszych z tyłu na autostradzie przy prędkościach 130-180 prowadzi się bardzo dobrze. Myślę że jest to częściowo zasługa spoilera i masy auta - 1700, szczególnie przy mocnych podmuchach wiatru samochód jest bardzo stabilny, w porównaniu do psssatów, supetbów merc c które testowałem przed zakupem. Natomiast muszę przyznać racje że opony Pirelli P7 są bardzo głośne i wyczuwalnie twarde szczególnie ns poprzecznych nierównościach, uważam że te opony to jest największa wada tego auta. Nawet zimówki Conti 830 które kupiłem w promocji w salonie razem z felgami również run flat są dużo bardziej komfortowe co niestety daje mniejszą stabilność na szybko pokonywanych zakrętach. Niestety dobranie innych opon letnich spełniających homologacje Bmw jest praktycznie niemożliwe.
-
Jeżeli chcesz mieć opony z homolagacją bmw na zime to niestety nie masz wyboru i musisz kupić cały komplet opon i felg na zime. Przerabiałem to u siebie.
-
Witam proszę szanownych posisdaczy Bmw 3 gt o info czy u was tez pojawia się rdza na piastach. Ja zakupiłem nowe Bmw w Sierpniu 2017 i od ok 2 misięcy zauważyłem rdzewienie piadt wdzystkich 4 kół co wygląda okropnie. Proszę o poradę czy ww temat można załatwić poprzez serwis gwarancyjny. Pozdrawiam
-
Witam szanownych użytkowników BMW. Uprzejmie proszę o info co zawiera standardowy darmowy przegląd w BMW w ramach 5 letniego pakietu przeglądów do 100000. Pytam bo trafiłem na stronę https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/02_0083-wymiana-oleju-silnikowego-przeglad/i58140/kL/sN/r2017/m06 a byłem na przeglądzie po 30000km mim BMW GT i nawet płynu do wycieraczek nie dolali. Pozdrawiam i proszę o info.
-
ASO robi problem bo nie ma opon zimowych z homologacją BMW w rozmiarze 255/45 r18 czyli takie jak ja mam z tyłu. Obdzwoniłem kilka serwisów BMW i w każdym gadają że opony powinny mieć homologacje bo jak nie to coś tam coś tam.
-
Wiem że fizycznie mogę to zrobić tylko jak to wygląda w kwestii ewentualnego zużycia XDrivea w razie awarii-BMW nie zaleca stosowania mieszanego ogumienia w przypadku kuł zimowych z tego co usłyszałem w BMW może być problem z gwarancją. Jak wygląda kwestia ewentualnych wypłat odszkodowań w razie wypadku jeżeli nie ma opon ZALECANYCH przez BMW (czyli m. in. run flat)??
-
Ja miałem na myśli czujniki parkowania z przodu.
-
Niestety te oponyy nie są atestowane przez BMW. Muszą w nazwie mieć * (gwiazdkę) Poza tym zwróć uwagę na szerokość felgi. Ja już dwie przednie felgi przytarłem o krawężnik a tam jest 225 i 8 cali szerokości. Rant ochronny w oponie niewiele daje. Jak założysz na tylne felgi, które są szersze (8,5 cala) to jeśli w ogóle tak się da, to rant felgi cały będzie wystawał poza oponę bo będzie po prostu za wąska. Te komplety 18 z zimowymi oponami BMW sprzedaje wszystkie z felgami 8 calowymi, a ty będziesz miał przeód 8, a tył 8,5. Wytłumaczcie mi proszę kwestie opon zimowych bez run flat na dodatek szerszych z tyłu i o co chodzi z tą chomologacją. I co to znaczy że MUSZĘ założyć takie i takie opony albo producent ZALECA założenie takich opon i kwestia bezpieczeństwa. Tzn Passaty i Superby oraz Insignie będą jeździć dobrze na takich oponach a BMW już nie??
-
Witam Bardzo proszę kolegów o poradę odnośnie wymiany opon na zimowe i to najlepiej bez run flat. Posiadam nowe BMW 3 GT w M Pakiet które ma felgi wg danych 8"przód 9 tył" 18 cali opony zamontowane 225/50 przód i 255/45 tył. I teraz pytanie czy mogę biorąc pod uwagę napęd xDrive, bezpieczeństwo itd zamontować opony zimowe o dokładnie takich samych wymiarach jak letnie tylko bez run flat?? Bo w serwisach twierdzą że: 1. Opony muszę mieć homologację czyli*gwiazdkę na oponie a co za tym idzie praktycznie przy rozmiarze 18 cali to musi być run flat 2. Nie ma opon 255/45 18 z homologacją. 3. Koła zimowe wg serwisowych specyfikacji nie mogą być szersze z tyłu rzekomo przez napęd xDrive i jakieś kwestie bezpieczeństwa. Napiszcie proszę jakie stosujecie w takich sytuacjach opony biorąc pod uwagę gwarancję-napęd xDrive, względy bezpieczeństwa itd. Bo nie mogę uwierzyć w to że jestem niejako zmuszony przez producenta auta do zakupu pełnych kół razem z oponami za 14 tys i najlepiej w serwisie. pozdrawiam.
-
Możesz wymusić guzikiem od kamery. Autmatycznie niestety nie działa. U mnie działa automatycznie ale widziałem że da się to ustawić w ustawieniach pojazdu w menu iDrive. Pozdrawiam.
-
Napiszcie prosze jakie opony stosujecie na zime, chodzi mi konkretnie o stosowanie opon bez run flat co wiaze sie z tym ze sa bez * czyli bez chomologacji. Czy moze sie to wiazac z utrata gwarancji lub brakiem wyplaty z ubezpieczenia w razie szkody?
-
W moim nowym BMW 320i pokazuje że pierwsza wymiana na 30 tys. Napiszcie proszę czy jest sens wymienić pierwszy raz olej po 5 czy 10 tys tak jak piszą że silnik na dotarciu. I można to zrobić w ASo czy można gdziś indziej. I teraz kwestia czy jak dobrowolnie wymienię teraz olej po 5 tys to następny przegląd będzie za 30 tys czy za 25 tys km.???
-
Witam! 2 tygodnie temu odebrałem swoje nowe BMW 3 GT XDrive 320i w M Pakiecie. Muszę powiedzieć że mimo że jeździłem tylko raz na krótkiej jeździe testowej tym modelem z tym silnikiem to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, zrobiłem nim na wakacjach (Czarnogóra i Chorwacja) 4500km. Silnik do jazdy codziennej i autsradowej w pełni wystarczajacy dobrze że nie wziąłem mocniejszego bo bym za szybko jeździł. Spalanie przy spokojnej jeździe na trasie do 140 km/h 7 l /100 mierzone zalewanie baku do pełna, przy 160-170 8l 100 co uważam za wynik bardzo dobry. Jedyna wada to wielkosc auta-parkowanie oraz szum opon i wyczuwalna i twardość wynikająca z run flat. Nie podzielam uwag kolegów co do słabego prowadzenia uata bo mój trzyma się doskonale na zakrętach a układ kierowniczy nawet w trybie comfort jest super. Na peno nie prowadzi się tak doskonale jak zwykła trójka ale w codziennej jeździe zbytnio nie odstaje. A wyglada w tym M Pakiecie znakomicie. Dziękuję wszystkim kolego za rady i opinie. Jeszcze poprosż enapiszcie czy warto zainwestowac w powłokę ceramiczną na lakier-pakiet całej powłoki na lakier wraz z powłokami na szyby i felgi oraz impregnacja cąłego wnętrza w promocyjnej cenie 1800 netto napiszcie czy warto