Skocz do zawartości

jackyy1224

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2006

Osiągnięcia jackyy1224

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie co do sprężyn. Mój polift na kołach 16 (bez runflatow) jest naprawdę sztywny. Jeździłem inną (fakt, że E91) i ten samochód na 17stkach po nierównościach płynie w porównaniu do mojego. Na swoich sprężynach znalazłem oznaczenie C3. Na jakie mógłbym zmienić, żeby auto było bardziej komfortowe? Wg vinu nie mam zawieszenia M ani sportowego. Jedyne co może opisywać zawieszenie to kod s230a - pakiet na UE.
  2. Ogólnie samochód prowadzi się w porządku, jest sztywny, nie buja i nie pływa. Jest możliwośćssprawdzenia łożysk przed ich wymiana czy jedynie po wymianie dowiem się czy to to? A może jeszcze jakieś pomysły co mogłoby wywoływać takie głuche stuki?
  3. Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, bo mój problem jest powiązany (tak mi się wydaje). Auto - E90 lift 318d. Mam problem z głośną pracą zawieszenia z przodu. Są to głuche puknięcia/stuki podczas jazdy po dziurach/nierównościach. Stuka bez znaczenia czy jadę 50 czy 100 km/h. Byłem u 2 mechaników i na stacji diagnostycznej - wszędzie słyszę brak luzów w zawieszeniu. Jeździłem inną E90 i wiem, że to nie jest typowy dźwięk pracy tego zawieszenia, ewidentnie coś puka. Myślicie, żeby wymienić w ciemno amortyzatory? Bo w sumie tylko one zostają. Ewentualnie mocowania amortyzatorów spróbować?
  4. Witam. Szukam foteli komfortowych i mam pytanie co do ich konfiguracji. Czy jasnobrązowa skóra wychodziła razem ze wszystkimi czarnymi plastikami, tzn. skóra na boczkach jasny brąz + czarne plastiki, fotele skóra jasny brąz + podstawa czarna? Pytam, zeby nie wtopić, bo w większości aut widziałem plastiki pod kolor, a nie z takim kontrastem. Pozdrawiam
  5. Wydaje mi sie, ze ostatnia sytuacja jak i poprzednia była spowodowana dostaniem sie wody do jakiegos przewodu/elementu. W obu przypadkach były opady deszczu, jechałem po sporych kałużach. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam!
  6. Rozumiem, że mogłem to sprawdzić z poziomu ukrytego menu? Jeśli tak to przy podłączonej klemie wydaje się być wszystko w porządku - 14.8-15.1V. Nie ma stałej wartości, napięcie się zmienia w tym zakresie.
  7. Da się sprawdzić czy jest sprawna nawet, gdy auto teraz nie pokazuje żadnych błędów i normalnie się sprawuje? Na dniach postaram się wymienić akumulator dla bezpieczeństwa. Obecnie siedzi tam norauto o niezbyt wysokich parametrach, chyba poniżej 80Ah. Mam dostępnego boscha 95Ah. Będzie w porządku? Auto nie jest zbyt doposażone, bliżej mu do golasa niż wypasu.
  8. Trudno mi powiedzieć ile ma czasu, bo kupiłem samochód już z takim aku, ale z pewnością kilka lat już ma za sobą.
  9. Dzisiaj udało się odpalić samochód bez żadnej ingerencji. Rozrusznik kręcił dość słabo, ale odpalił. Pojawił się błąd dotyczący akumulatora "increased battery discharge", a przed tym żółta ikonka samochodu na podnośniku. Normalnie wróciłem, zgasiłem auto. Kolejne odpalenia przebiegają normalnie, błędy zniknęły. Olać czy szukać przyczyny?
  10. Witam. Auto E60, 2006 rok, silnik 2.0d M47TU2. Wszystko było ok, przejechałem autem kilkadziesiąt km, poszedłem do sklepu, wracam, wciskam sprzęgło i przycisk start - brak reakcji. Pojawił się jedynie błąd "brake light control failure" w idrive i świeci się na żółto wykrzyknik na liczniku. Kierownica zablokowana. Idrive, światła - działa, pamięta wszystkie dane itp. Czekałem 2 godziny i nic nie wskórałem. Musiałem zostawić auto, jutro spróbuję je odpalić. Co mogło spowodować takie objawy? Raz miałem już podobną przygodę. Też nie kręcił rozrusznik, pojawił się dziwny błąd, jednak po 5 minutach auto normalnie odpaliło, błąd zgasł i był spokój przez długi czas.
  11. Przepraszam, że trzeba pobrać, ale nie mogłem wrzucić nagrania na youtube. Odpalenie na zimnym po 2-3 dniowym postoju. Pozdrawiam http://www97.zippyshare.com/v/Lp1hj498/file.html
  12. Pytanie tylko czy to może być coś innego? Naczytałem się o tych sypiących się rozrządach i dlatego tak przypuszczam, ale czy wtedy dźwięk nie byłby słyszalny za każdym razem i przy różnych obrotach?
  13. Witam. Auto E60, rocznik 2006, silnik M47TU2. Po odpaleniu tylko i wyłącznie na zimnym silniku, np. kilkudniowy postój, czasem nocka, słyszę szuranie w okolicach silnika przez 1-2 minuty na biegu jałowym. Zauważalne jest to przy niższych temperaturach. Domyślam się, że odgłosy pochodzą z rozrządu. Pytanie czy jest się czym przejmować, czy może na razie jest ok? Poza tym nigdy nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Pozdrawiam
  14. Witam. Aby nie zakładać nowego tematu zadam pytanie tutaj. Posiadam E60 rocznik 2006. Fotele skórzane, półelektryczne (el. oparcie i regulacja góra/dół), bez pamięci. Posiadam poszycia wraz z matami grzewczymi i kablami również od E60, ale z siedzeń materiałowych. Chciałbym je włożyć do swoich skórzanych. Czego potrzebuję do doposażenia auta w podgrzewane fotele? Czy jest to w ogóle możliwe? Troszkę czytałem na forum, ale nie do końca znam odpowiedź. W jednych tematach przeczytałem, że potrzebuję moduły, w drugich, że w takich siedzeniach grzanie jest realizowane bez specjalnego modułu i wystarczy pociągnąć kable. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.