Skocz do zawartości

grzegorz9009

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i 2003

Osiągnięcia grzegorz9009

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. WItam wszystkich po krotce mam teraz e90 325i z 2005r. w ktorym swiatla przeciwmgielne przednie zyja wlasnym zyciem na poczatku jak kupilem auto wszystko bylo ok moze z tydzien potem padl modul FRM, wymienilem na uzywke taka sama sprawna (byl problem ze swiatlami wstecznego) ale problemy jakie mialem przy okazji to wlasnie ze swiatlami przeciwmgielnymi a wiec: 1. przy hamowaniu bez znaczenia mocne czy delikatne przednie przeciwmgielnie sie wlaczaja same i nie da sie ich wylaczyc. 2. nie da sie ich wlaczyc jak sa wylaczone, zmienilem tez wlacznik swiatel bo moj stary mial wiekszosc lutowan z peknieciami- swoja droga tez dosc dziwne. 3. jak wlaczaja sie przednie to tylnie raz dzialaja raz nie ale nie wlaczaja sie same tylko mozna je wlaczyc z przycisku 4. na wlaczonym zaplonie wszystko ok dziala prawidlowo po odpaleniu silnika wszystko glupieje mam lampy przednie na pojedynczym xenonie i opcja "auto" dziala wszystko sie poziomuje a co dziwne po zczytaniu bledow w inpie czy iscie+ pokazuje nadal blad swiatel wstecznego a oba swiatla dzialaja z tym ze prawe wlacza sie troche pozniej jak lewe moze 2 sekundy pozniej ale opoznienie jest widoczne, wszystko bylo kodowane przez mechanika pracujacego w bmw co prawda po godzinach u niego w domu ale oryginalnymi interfejsami i sprawdzalismy kilka razy wszystko bo na poczatku po kodowaniu wszystko dzialalo potem pare godzin pogadalismy i jak jechalem do domu to sie zaczelo od nowa. Ten problem mialem tez na starym padnietym module frm, zadnych innych bledow odnosnie swiatel nie ma, przy odpieciu zarowek albo podpieciu ledow pokazuje normalnie spalona zarowke w przeciwmgielnych, instalacje sprawdzilismy pod katem uszkodzen bo w wakacje nie mozna w ogole wlaczyc tych swiatel ale za to same sie tez nie wlaczaja tylko w zimie jesieni a dziwne bo nam to wyglada na cos z instalacja a sprawdzalismy czy czasem nie ma ani wody nigdzie ale nic nie paruje przewody suche kostki i piny tez wygladaja o dziwo ok. Nawet nie ma sladow ze bylo cos wczesniej grzebane czy zmieniane Mial ktos podobny problem?
  2. nie zwrocilem dokladnej uwagi na to ile kontrolki sie swieca zrobie to jutro rano, teraz mam pewne pytanie jesli sie okaze ze faktycznie ten zawor jest walniety to musze to od razu naprawiac? bo tu na miejscu w Holandii cena nowej podstawy ok 500 euro na bmwstore ok 810 zl troszke roznica jest :D bo jesli musze wymienic na juz to jak dlugo moge jezdzic na tym uszkodzonym? Ogolnie mam sytuacje typu wszystko na raz tzn mam niedlugo zmieniac mieszkanie przeprowadzka itp do pracy po przeprowadzce raczej rowerkiem posmigam tak dla zdrowia ale jeszcze ok 2 tys zdarze zrobic zanim sie przeprowadze a zauwazylem ze zaczyna mi sie pocic pod uszczelka pokrywy glowicy i tymi gumkami a byly zmieniane w pazdzierniku (najgorsze ze od strony koletora ssacego) - jak dla mnie to co pokazuje bagnet nie jest wiarygodne ze stanem oleju a do tego padla mata w fotelu pasazera to juz jest znak zeby zmienic auto!!! Rasil7 napewno dziekuje za pomoc ale co bedzie dalej nie wiem strach jezdzic dalej szkoda zeby wyplul te uszczelki ktore teraz nie puszczaja niczego, a stanu oleju naprawde nie da sie sprawdzic bo pokazuje jak widac roznie Mimo wszystkich kaprysow nadal zmienie na inne bmw tylko nieco mlodszei mniejsze
  3. Dobre pytanie jak to sprawdzic? bede mial teraz caly weekend na sprawdzenie jeszcze raz wszystkiego, jak odkrece pokrywe filtra to ile ma byc tego oleju tam? dzisiaj rano na zimnym stan oleju- olej jest pokazal sie nareszcie na bagnecie!!!. Stan maksimum jak ostatnio, ale dzisiaj po dojechaniu do pracy sprawdzam stan i cos dziwnego tak jakby bagnet tylko czesciowo byl w oleju tak jakby go palcem pomazac a nie jest jednolicie zamoczony to przez to ze z "odmy" splywa tym przewodem ? do wymiany mam ponad 6 tys km ale jutro zamawian Liqui Moly i motula wiecej nie kupie a na wiosne zmiana na e90 i napewno min 2.5 ( gdyby ktos z e90 na zbyciu to czytal, dobrze doplace i zamienie nawet dzis :twisted: )
  4. panowie to moje drugie m54 wczesniej mialem 330i no i dolewki byly ale problem zakonczyl sie razem ze sprzedaza a teraz mam taki o to problem: na zimnym silniku stan na max po rozgrzaniu i przejechaniu ok 20 km gasze czekam 10 min bagnet suchy!!! po 2 godzinach (gdzie normalnie olej powinien dawno splynac) dalej suchy bagnet, a rano znowu stan na maxa, srednie zuzycie zalezy jak lece trase 1500 km ze srednia predkoscia to ok 0.5 l na 1000 km a jak jezdze tylko do pracy to nawet i 5 tys i bez dolewki, normalnie nie ruszalbym nic ale... ostatnio zmienilem olej z LM 5w40 top tec 4100 na motula x-clean tez 5w40 oba zakupione w Niemczech na LM bylo ok zuzycie tez ok a teraz po jednej trasie na motulu dojezdzam do domu w Nl i slysze szklanki dolewam oleju i jest ok ale mam takie cuda z tym stanem na cieplym zimnym, ciezko stwierdzic jaki jest faktyczny stan na sluch dwieku silnika dolewac nie mam zamiaru zeby czasem mi uszczelkami nie trysl olej :D przebieg 283kkm silnik m54b22 8 tys km temu zmieniony olej na obecnego motula kpl filtrow do tego odma z kpl przewodow i uszczelka pod pokrywa zaworow z gumkami, silnik suchy wymyty nic nie widac kopcic nie kopci, plyn ok czysty tez zmieniany stan jest, plam zadnych nie ma, mocy no jak na b22 ile bylo tyle jest, jedyne co zauwazylem to jak jest zimny silnik to olej jest brudny ale ciemny a na rozgrzanym jak jakis slad zostaje to jest taki ciemnobezowy- tak jakby uszczelka pod glowica ale objawow nie ma nic sie z niczym nie miesza, silnik zawsze dogrzany bo dziennie ok 40km jezdze w tym 30km po autostradach temperatura ok, normalnie opadaja rece, do tego jeszcze sprawdzalem inpa i bledow z silnika tez nie ma, czujnika w misce tez nie ma bo to 2003 rocznik, szukalem po innych forach ale takiego cyrku nie mial nikt, ktos moze pomoc? silnik pracuje rowno nie szarpie nie faluje na obrotach, jedyne co mam do wymiany niebawem to dwumasa i tylnie wahacze ale to raczej nie ma nic do oleju :D
  5. Panowie podłączam się również do tematu, od jakiegoś czasu też nie działa mi poziomowanie, zielona dioda mryga przy przełączniku wizualnie wszystkie połączenia, przewody i kostki ok a inpa pokazuje taki błąd https://zapodaj.net/70ef130d2890f.jpg.html https://zapodaj.net/4d44019ca34ba.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.