Skocz do zawartości

electro4

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 535D 2006 | 370KM 700Nm
    Jest: F10 535iX 2015 | Stock

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia electro4

  1. Panowie, pilna sprawa. Zakładałem do swojej F32 430ix sprężyny Eibach Pro Kit, dedykowane pod xdrive. Wymieniałem je jak na tym filmiku (bez odkręcania półosi): https://www.youtube.com/watch?v=p6usLM8-FIQ Cała operacja się udała bez większych problemów. Ale jak wyjechałem w trasę powrotną do domu to coś stuka z przodu rytmicznie. Wraz z wzrostem prędkości. Nawet jak jadę wolno, szczególnie po ładnej, równej drodze, na niskich obrotach, kiedy jest strasznie cicho, to bardzo to słychać i aż czuć. Wydaje mi się że wszystko skręciłem jak trzeba, upewniając się dwa razy. Mój tata twierdzi, że może opuszczając zwrotnice, za bardzo wyszła półoś i teraz trzeba ją wcisnąć do końca. Ma to sens, czy raczej niemożliwe? Nie mam teraz możliwości sprawdzić bo wróciłem do domu w bloku, a do domu rodziców mam ponad 30km. A nie chcę jechać żeby niepotrzebnie nie uszkodzić jakiś części.
  2. Czyli jak się ma opcję S609A, to nie ma problemu w takim razie. Ale co w moim przypadku? Kiedy mam Entrynav bez nawigacji ? 😄
  3. Dzięki za odpowiedź. Ja też już sam zgłupiałem. Dlatego odwołąłem zamówienie zestawu oem z demontażu. I zamówiłem zestaw z aliexpress. Działą jak MMI z bimmertech. Czyli jak kamera oem, tyle że bez kodowania itd.. A co ciekawe, można także podłączyć kamerę przednią. Na razie czekam na dostawę, ale dam znać jak to będzie w praktyce.
  4. Hej. Mam co prawda f32 prelci, ale elektronika ta sama. A tutaj więcej postów niż w dziale serii 4. W moim aucie jest jednostka główna Entrynav (wersja bez nawigacji). Ostatnio dodałem większy ekran (z 6.5 cala na 8.8 cala), duże pokrętło idrive i czujniki pdc przód i tył. Teraz chcę dołożyć kamerę cofania. Według instrukcji EBA powinienem mieć opcję s 906, navi professional (oczywiście jej nie mam). Jak to wygląda w praktyce? Będzie jakiś problem żeby to zadziałało?
  5. Witam. Kupiłem auto z USA. Mam tam bixenon skrętny. Niestety lampa lewa jest uszkodzona. Zbity klosz i tylna obudowa. I dwie te ozdobne listewki z przodu. Reszta wygląda raczej okej. Elektronika też spoko. Nie mogę nigdzie dostać takiej lampy. Mam jedynie możliwość kupić Europejską, ale nie skrętna. Czy ktoś orientuje się czy mogę przełożyć swoje bebechy z tej USA, do tej Europejskiej? Tak żeby z nie skrętnej EU zrobić skrętną USA?
  6. A jakie miałeś klocki? Ja mam textar
  7. ZIMMERMANN 150.3481.32 Dwuczęściowe. Tak jak w oryginale. Dziwne tylko to że ta lewa idealnie jak w książce. A ta druga 10 razy większy odchył. Tak teraz kojarzę, że problemy zaczęły się niedługo po wymianie klocków na przodzie. Ale wszystko według książki. Wyczyszczone, nasmarowane gdzie trzeba. Ale mimo to właśnie prawa strona piszczała czasami przy dohamowywaniu. Tłoczki pracują dobrze. Ale z klockami byłoby coś nie tak?
  8. Wczoraj właśnie zrobiłem test z kołami. Przełożyłem tył na przód. Bez zmian. A czy zawieszenie z tyłu, tarcze itd mogą mieć wpływ na takie bicie? Zauważyłem że mam jedną tuleję na wahaczu tylnym popękaną i ma luzy. Edit: Podniosłem auto i z ciekawości sprawdziłem bicie. Lewa strona zajebiście, 0,03. Ale prawa 0,32. Ewidentnie się zwichrowała cała...
  9. Wczoraj odebrałem auto z montażu zregenerowanej maglownicy. Dużo lepiej się prowadzi. Ale niestety bicie jak było tak jest dalej :/
  10. Dzięki za odpowiedź. Luzy delikatnie stwierdzili na stacji kiedy ustawiałem geometrię zaraz po zakupie auta 2 lata temu. Ale jeszcze było w miarę spoko. Dopiero około pół roku temu zaczęła kierownica bic. Na początku delikatnie. Przy hamowaniu z zakresu 140-100. Tera z już bije od każdej większej niż 80. I trzęsie całym autem. Na 22 października mam umówioną wymianę na zregenerowana z gwarancją. Ale jak po niej dalej będzie bic to się zabije chyba :p
  11. Witam. Niedługo po ostatniej wymianie klocków hamulcowych przód zaczęła mi bić kierownica przy hamowaniu. Oddałem auto do sprawdzenia. Padła diagnoza że tarcze i piasty do wymiany. Ok. Kupiłem piasty fag i tarcze Zimmermann dwuczęściowe. Sprawdzone po montażu miernikiem, bez bicia. Dotarte według instrukcji. Dalej bije przy hamowaniu. Oddane do innego mechanika. Znalazł luzy na wahaczach. Wymieniono gięte na meyle hd i proste na zwykle meyle. Dalej bicie przy hamowaniu. Dodam że z dnia na dzień jest coraz gorzej. Umówiłem się na regenerację maglownicy bo też ma spore luzy. Czy możliwe że to przez maglownice bije kierownica? Mam wrażenie że przy hamowaniu w zakrętach jakoś mniej bije. I dwa. Kończą się też chyba amortyzatory bo przy jeździe przez spowalniacze słychać jakby upust powietrza. Dodatkowo na nierównej drodze auto za bardzo podskakuje. Ale chyba amortyzatory nie powodują bicia na kierownicy? Ma ktoś jakiś pomysł? Bo co specjalista to teoria, a mój portfel coraz lżejszy... ;/
  12. A słyszysz to cykanie tylko pod maską, czy podczas jazdy też?
  13. Małe pytanie. Dzisiaj podczas jazdy do domu usłyszałem dziwne cykanie z przodu auta. Najbardziej słyszalne przy zwalnianiu i niskich obrotach. W domu podniosłem maskę i to cykanie dochodzi z okolic pompy vaccum. Widać też delikatny wyciek przy tej pompie. Z tego co wyczytałem wychodzi na to że kończy się ta pompa. Czy ona może mieć wpływ na mój problem z turbo? Znalazłem jakiś filmik na YT. U mnie to cykanie jest identyczne: https://www.youtube.com/watch?v=hqeJAkQG_bY
  14. Nie słuchaj opowieści o klapach na pewno. Moja 535 ma je wywalone i zwija aswalt od samego dołu do samej góry. Też myślała skrzynia sekundę ale do tego wystarczy NCS. Wykodowanie sekundy przemyślenia skrzyni automatycznej EGS NIC - nicht_aktiv Funkcja NIC (Neutral Idle Control) to funkcja pozwalająca zmniejszyć spalanie samochodu który zatrzymał się np. na światłach. W momencie wciśnięcia hamulca wrzuca bieg jałowy co zapobiega przeciągania przez konwerter. Hehe, dosłownie pół godziny temu czytałem o tym:P Spróbuję wyłączyć tą funkcję, może będzie poprawa. Z tym że problemu na pewno nie rozwiąże całkowicie, bo problem opóźnionej reakcji jest też podczas zwykłej jazdy, nie tylko przy ruszaniu;)
  15. Wychodzi na to że trzeba będzie wszystko rozebrać na części pierwsze:/ Najgorzej że w okolicach nie mam żadnego dobrego mechanika i za każdym razem muszę do Wrocławia zapierdzielać 140km:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.