Skocz do zawartości

7777777

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i Coupe 1995

Osiągnięcia 7777777

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy ten kabel, który na górnej części zdjęcia wystaje spod uszczelki powinien w całości się pod nią znajdować, a może w ogóle nie powinien tam być, tylko na zewnątrz, czy może tam gdzie wystaje, ma wystawać? w tym miejscu gdzie wystaje przecieka uszczelka i teraz nie wiem, czy jest to wina że ten kabel powinien być w całości schowany, bo uszczelka jest też dziurawa więc pewnie dlatego cieknie ale nie wiem co zrobić z kablem, ktoś wie jakie jest jego prawidłowe położenie?
  2. Dzięki za link. Nie ma tam 316i ale to pewnie dlatego że to manuale z USA, a tam nie było 316i z tego co widzę w google, ale pewnie wszystko jest tak samo.
  3. Dzięki za link do schematów, na pewno się przydadzą, tylko nie wiem dlaczego tam nie napiasne, że też do 316i, tylko od 318i w górę. A co do szyb, to może głupie pytanie, ale po co one się mają lekko otwierać przy otwieraniu drzwi i lekko domykać przy zamykaniu? Żeby szyba nie dobijała podczas zamykania drzwi do uszczelki ze względu na brak ramki szyby?
  4. Nie domykają się ani nie odsuwają, a powinny? Zrobiłem zdjęcie jak to tam wygląda: 1: czarna wtyczka na górze 2: szara wtyczka pod spodem 3: wtyczka nie p[odłaczona do niczego Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie i na jakich pinach sprawdzić te napięcia no i od czego są te 3 wtyczki?
  5. Sprawdziłem przy otwartych drzwiach i szyby tez nie działają, ale zauważyłem, że przycisk "prawa w górę" daje przy otwartych drzwiach pojedynczy klik, a przy zamkniętych podwójny. Mam nadzieję, że nie jest to wina tego, że mam tylko ten szary serwisowy/hotelowy kluczyk, który nie otwiera schowka ani bagażnika?
  6. Dzięki, spróbuję to sprawdzić, żeby zaoszczędzić na diagnozie, ale nie znam się za bardzo, tam jest plątanina kabli i w dodatku wystaje jakaś niepodłączona mała wtyczka, nie wiem czy od szyb czy od czego, nie wiem też na którtych pinach sprawdzać napięcia, jest tu na forum dostępny jakiś manual do pobrania? Najbardziej mnie zastanawia dlaczego jak naciskam lewa szyba do góry jest pojedynczy klik, a wszystkie inne opcje podwójny klik. Być może dlatego są boczki zdjęte, bo ktoś miał zamiar nasmarować prowadnice i wymienić te białe spinki. Gdzieś wyczytałem, że szybami steruje moduł komfortu i myślałem, że to może to (nawet nie wiem czy mam moduł komfortu), chyba jednak skończy się na wizycie u elektryka. @Titan - sprawdzę czy działają przy otwartych i napiszę. Pozdr
  7. Witam to mój pierwszy post, kupiłem e36 coupe i nie działają szyby, boczki są zdemontowane (nie wiem dlaczego), kiedy naciskam otwieranie lub zamykanie słychać podwójne "cyk, cyk" po stronie po której próbuję otworzyć szybę, jakby przekaźnik łączył i rozłączał, jedynie jak naciskam podnoszenie lewej szyby do góry, wtedy nie słychać podwójnego cyk cyk, tylko pojedyncze. Czy ktoś się domyśla co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.