Witam, mam pytanie do tych ktorym sie skonczyl katalizator i byli postawieni przed decyzja jak podejsc do wymiany. Chodzi mi o oszczedne rozwiazanie. Poszukalem po internecie i rozwazam dwie opcje: 1. kolektor bez katow w stylu Schmiedmann ..np. tutaj jest chinska opcja http://www.racingfactory.pl/kolektor-wydechowy-bmw-e39-e46-6-cyl-id-891.html i do tego katay pod podwoziem (zamiast pierwszego tlumika) np. opcja Angielskiej firmy BM catalyst http://allegro.pl/katalizator-bmw-330-e46-3-0i-3-0ci-2000-2005-i6593840873.html lacznie 1650zl , tyle ze brak pierwszego tlumika moze miec wply na glosnosc. 2. Dwa katy na kolektorach Angielskiej firmy BM catalyst http://allegro.pl/katalizator-bmw-330-e46-3-0i-3-0ci-2000-2005-i6593864221.html i http://allegro.pl/katalizator-bmw-320-e46-2-2i-2-2ci-2000-2005-i6593871267.html i reszta tlumikow zostaje jak jest , lacznie 1300zl Dajcie znac czy ktos mial kontakt juz z firma BM catalyst i czy maja katy ok , ogolnie jest 2 lata gwaracji i mega duze ich czesci na ebayu w UK wiec wyglada to przyzwoicie. Pzdr !