Skocz do zawartości

szary740iL

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    740 iL(ala) 1999 M62

Osiągnięcia szary740iL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wymienilem termostat ale próbkę. Dalej jest z powodu nieszczelności gdzieś pod spodem. Jutro dopiero będę mógł to. Sprawdzić
  2. W sobotę będę miał nowy to wszystko będzie jasne.
  3. Zrobię test jak zainstaluje termostat, mam jeszcze kłopot z niwelator świateł bo poszły mi do dołu całkiem o z tego co czytałem to prawdopodobnie któryś z czujników na wahaczu ale żeby zdiagnozować który to trzeba pod kompa chyba podłączyć?
  4. W samochodzie było zimno, nawet na 32 c. Potem wzrosła mi temp więc się zatrzymałem poczekalem aż spadnie i pojechałem do domu. Teraz jak przekręcić kluczyk na drugą pozycję to nie zależnie czy silnik jest zimny (bo sprawdzałem rano) to wskazówka idzie odrazu do końca. A samochód był serwisowany w ASO mam go pół roku i to pierwsza taka usterka. Mam trochę ponad 200tys
  5. No ale powinna być jakąkolwiek reakcja? . A on nawet na milimetr nie drgna
  6. a jeszcze zapytam tak , bo zamówiłem termostat ze wzgledu ze jestem w szwecji a zamowiłem go z PL dojdzie dopiero w nastepna sobote . Pytanie moje jest takie - czy moge założyc osłone termostatu bez termostatu i tak jezdzic przez ten tydzien ?
  7. wszysttko zaczęło sie od tego ze wyswietliło mi zbyt niski poziom płynu chladzacego . Czy przez zawieszajacy sie termostat ubywa tak szybko płyn?
  8. no właśnie gdy juz całkiem termostat przestał sie otwierać wskazówka zaczęła iść dokonca nawet na zimnym , zamówiłem już nowy i zobacze czy będzie poprawa. odpowietrzam na zgaszonym silniku , stacyjka przekrecona na poz 2 , tem nawiewu na max i nawiew na min . po czym odkręcam odpowietrznik który znajduje sie koło korka wlewu plynu i uzupełniam płyn
  9. WItam! Jestem posiadaczem BMW e38 740iL M62 ostatni zauważyłem problem z ubywającym płynem chłodzącym. Po jego uzupełnieniu i odpowietrzeniu układu problem sie powtórzył , aż do momentu gdy wskazówka temperatury nawet na zimnym silniku idzie mi do końca. Czy ktoś z was miał podobny problem . Z tego co wyczytałem mogę mieć problem z termostatem , więc go wyciągnąłem i wrzuciłem do gotujacej wody (zero reakcji , nie otworzył sie nawet na milimetr ) tak że to prawdopodobnie on . Ale pytanie dotyczy tego wska\źnika temperatury , dlaczego idzie zawsze do końca ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.