Witam. Jestem nowym użytkownikiem na forum jak również posiadane przeze mnie BMW jest moim pierwszym Bawarskim samochodem także proszę o wyrozumiałość. W moim samochodzie BMW 3 E46 316i N42 ubywa strasznie dużo oleju, bo aż 1 litr na około 500/600 kilometrów. Jednym z dziwnych objawów jakie zauważyłem to taki, że przy ruszaniu z pierwszego biegu po zatrzymaniu się na światłach, "stopie" itp. samochód kopci biało-siwym dymem. Takie zachowanie się samochodu raczej występuje na rozgrzanym silniku - nie zauważyłem aby tak miało się dziać zaraz po odpaleniu samochodu. Z moim problemem byłem dziś u mechanika który posiada dobrą opinie jeżeli chodzi o naprawy samochodów BMW i jego diagnoza była bardzo szybka ponieważ od razu stwierdził iż przyczyną tego są uszkodzone pierścienie a co za tym idzie konieczna będzie naprawa głowicy, koszt takiej naprawy został wyceniony przez niego na około 2,5 do 3 tyś... Jak już mówiłem, nie jestem specjalistą w dziedzinie mechaniki samochodowej i dlatego pytam czy taka diagnoza przy opisanych objawach może być trafna ? I jeżeli tak to czy naprawa/wymiana pierścieni i głowicy to tak duży koszt ? Z góry dziękuję za odpowiedź.