Skocz do zawartości

En2kFan

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3 E46 316i N42 2004 r.

Osiągnięcia En2kFan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. En2kFan

    Kabel AUX do BMW E46

    Czyli rozumiem, że bez modyfikacji tych kabli nie będą one działały. Dzięki za podpowiedzi :)
  2. En2kFan

    Kabel AUX do BMW E46

    Witam. Piszę z pytaniem do osób, które doposażały swój samochód (E46) w opcję AUX. A mianowicie czy ktoś z Was korzystał z któregoś z tych kabli i czy działały w waszych samochodach: https://allegro.pl/kabel-wejscie-adapter-gniazdo-aux-jack-bmw-e36-e46-i7628412123.html https://allegro.pl/kabel-aux-jack-10pinow-3-5mm-bmw-e46-98-06-i7669162626.html Z góry dzięki za pomoc :)
  3. Witam. Piszę dla tych którzy mają podobny problem. W moim przypadku wymiana uszczelniaczy zaworowych na nowe było powodem ubytku oleju i kopcenia. Po ich wymianie nie ma kopcenia oraz nie ma wycieku oleju.
  4. Póki co to mogę napisać, że wczoraj auto wjechało do warsztatu i tak jak wcześniej pisałem do roboty pójdą uszczelniacze zaworowe - zobaczymy co w trakcie ewentualnie jeszcze wyjdzie.
  5. Zrobiłem pomiar i ciśnienie oscyluje od 9.5 do 10, także biorę się za uszczelniacze zaworowe i zobaczymy co wyjdzie w trakcie. Tony mieszkam na Podkarpaciu więc dzięki ale na drugi koniec Polski do warsztatu nie będę jechał :wink:
  6. Niestety pewnie masz rację z tym wydymaniem :wink: Dębica - Woj. Podkarpackie.
  7. Tak też słyszałem, że typową usterką w tych silnikach są uszczelniacze zaworowe i dlatego też spodziewałem się takiej diagnozy mechanika a nie naprawy głowicy i kosztów rzędu 2 czy 3 tyś... Czy pomiar kompresji może pomóc w określeniu tego czy winne są uszczelniacze zaworowe ?
  8. Witam. Jestem nowym użytkownikiem na forum jak również posiadane przeze mnie BMW jest moim pierwszym Bawarskim samochodem także proszę o wyrozumiałość. W moim samochodzie BMW 3 E46 316i N42 ubywa strasznie dużo oleju, bo aż 1 litr na około 500/600 kilometrów. Jednym z dziwnych objawów jakie zauważyłem to taki, że przy ruszaniu z pierwszego biegu po zatrzymaniu się na światłach, "stopie" itp. samochód kopci biało-siwym dymem. Takie zachowanie się samochodu raczej występuje na rozgrzanym silniku - nie zauważyłem aby tak miało się dziać zaraz po odpaleniu samochodu. Z moim problemem byłem dziś u mechanika który posiada dobrą opinie jeżeli chodzi o naprawy samochodów BMW i jego diagnoza była bardzo szybka ponieważ od razu stwierdził iż przyczyną tego są uszkodzone pierścienie a co za tym idzie konieczna będzie naprawa głowicy, koszt takiej naprawy został wyceniony przez niego na około 2,5 do 3 tyś... Jak już mówiłem, nie jestem specjalistą w dziedzinie mechaniki samochodowej i dlatego pytam czy taka diagnoza przy opisanych objawach może być trafna ? I jeżeli tak to czy naprawa/wymiana pierścieni i głowicy to tak duży koszt ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.