Skocz do zawartości

tibopit

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 320i

Osiągnięcia tibopit

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak by było najlepiej..., jak podejrzewasz pewnie nie zrobiłem tego do tej pory, bo jest to trochę utrudnione. Jednak spróbuję coś ogarnąć... Miałeś sytuację, że z takimi objawami to było coś innego niż czujnik wałka rozrządu? Jaki jest koszt przewodów do podłączenia kompa do auta?
  2. Rura od krokowca siedzi, wszystkie podciśnienia na swoim miejscu. Wrzucajcie pomysły, każda podpowiedź może się przydać. Duża wdzięczność ludzie!!
  3. Jeśli chodzi o ten biały dym, doczytałem gdzieś że przy padniętym czujniku położenia wałka rozrządu, wtrysk następuje podwójnie. Przed kompresją i zapłonem oraz po zapłonie przed wydechem. Biały dym to rozgrzana niedopalona mieszanka wywalana wydechem. Stąd też wybuchy w wydechu. Silnik jest w bardzo dobrym stanie, kompresję sprawdzałem, prawie idelanie równo na wszystkich garach. Olej po 2 latach bursztynowy, a nie czarny... Półsyntetyk...
  4. Miałem dziś chwilę i kumpla z autem żeby na kablach trochę prób zrobić. Na początku odpięty czujnik położenia wału korbowego - nie odpala w ogóle. Podpięte oba czujniki wału i wałka rozrządu - odpala dławiąc się, strzelając w dolot i wydech, mocno dymi na biało, śmierdzi benzyną, przy wciśnięciu gazu dławi się i gaśnie. Odłączony czujnik wałka rozrządu - bez zmian, wszystko identycznie. Po odłączeniu przepływomierza - dławi się, strzela, dymi, po dodaniu gazu wchodzi na obroty i nie gaśnie. Reszta bez zmian. Zacząć od przepływki czy od czujnika położenia wałka rozrządu? Chyba inne opcje nie wchodzą w grę...
  5. Wtyczki pod kolektorem sprawdzałem..., tam wszystko wygląda w miarę ok. Może też wypadałoby sprawdzić dalszą drogę przewodów. Od tych wtyczek do kompa po drodze jest jakieś miejsce gdzie jeszcze może być coś nie tak? Gdzie dokładnie jest komputer sterujący zapłonem? Czy to możliwe, że przez to że tyle stała któryś czujnik mógł paść? Możliwe że gdzieś wilgoć weszła?
  6. paliwo było wlewane świeże..., sprawdzana była pompa paliwa... Ewidentnie słychać wybuchy mieszanki przy otwartych zaworach, raz dolotowych, raz wydechowych... Mam nagrany filmik, mogę podesłać mailem. Słychać wszystko, widać jak dymi. Nie na niebiesko, na biało. Czuć wyraźny zapach benzyny w spalinach... Jakby niedopalona mieszanka...
  7. Witam! Problem z odpaleniem po kilku miesięcznym nieużywaniu. W pierwszej kolejności wymieniłem świece, tak czy inaczej był na to czas. Iskra na każdej świecy jest. Przy kręceniu w obecnej chwili jakby chciała odpalić, czasami nawet chwile pochodzi, ale dławi się, strzela w wydech i w kolektor dolotowy. Czasami wejdzie samoczynnie na kilkanaście sekund na wyższe obroty, potem spada i gaśnie. Bardzo mocno dymi z wydechu przy tym. Moje podejrzenia padają na czujnik wału lub czujnik wałka rozrządu. Wiem, że nie ma sensu kupować zamienników, a oryginały dość sporo kosztują. Multimetrem sprawdzałem oba, w obydwu wykazuje oporność, bez przerwanego uzwojenia czujnika. Nie podpinałem pod komputer dotychczas. Poza tym doczytałem, że często się zdarza się, że błędów nie ma, a któryś czujnik martwy jest... Ktoś ma jakieś pomysły? Może to coś innego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.