Skocz do zawartości

Kuba1991pt

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 170 km 1996

Osiągnięcia Kuba1991pt

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Mówili mi jeszcze ze to mogą być zawory czy gniazda zaworów wypalanie... Jest taka możliwość??
  2. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Ale to o co chodzi z tymi podpartymi zaworami.. Co zdjąć co wymienic
  3. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Nie wiem nie pytałem.. Ale pewnie tak. A co to zmienia to jeszcze zapytam
  4. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Więc pierwsze informacje brzmią że rozrząd cały łańcuch sztywny.. Nie przeskoczyl dobrze ustawiony.. Teraz głowica do zdjęcia.. Czekam..
  5. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Jutro na warsztat.. Zobaczymy
  6. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Nic nie słyszałem zero objawów.. Po prostu nie chciał za palić a potem prawdopodobnie skończyły się odpalenia awaryjne z gazu i
  7. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Czyli co.. Silnik na złom...
  8. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    I co jeździłem i tak bez objawów.. Napisałem że na benzynie nie mogłem odpalić.. Na gazie jechał lux
  9. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Tak na wszystkich
  10. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Ale czemu bo nie wiem
  11. Kuba1991pt

    523i Brak kompresji

    Witam. Mam problem z moim bmw. Motor 2.5 170 km 1996 LPG... Więc tak.. Podczas uruchamiania silnika auto zgasło.. Nie mogłem odpalić na benzynie poczym odpaliłem z gazu.. Normalnie jeździł... Moc miał nie brał nic oleju nie kopcil.. Następnie na drugi dzień nie dało się go odpalic ani z benzyny ani z gazu.. Po paru próbach (awaryjnego odpalenia z gazu chciałem dojechać do mechanika) rozładowal się akumulator.. Po naładowaniu go zaczął dziwnie kręcić.. Taki dziwny dźwięk inny niż normalnego rozruchu.. Pierwszy mechanik powiedział że łańcuch pękł(myślę nie no nie ma mowy).. Pociagnaalem do drugiego.. po zdjęciu pokrywy okazało się że łańcuch cały.. Problem jest w tym że nie ma kompresji.. 3,4,2 bary ma... I tyle... Teraz zaczyna się co robić.. Może miał ktoś podobny problem.. Bo ja nie wierzę że to już koniec motoru... Tu jeździł a tu nagle takie cos Może coś w ELEKTRYCE... Pomóżcie Dodam że nie podłączany do komputera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.