Skocz do zawartości

robdrab

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E84 X1 20d xDrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robdrab

  1. Dzień dobry, czy apka myBMW działa w samochodzie z 2014 który ma technologię G3? Pozdrawiam. Robert
  2. Jaka jest skuteczna sekwencja czynności, żeby skutecznie resetować serwis olejowy ustawiając własne terminy? Po uruchomieniu tej funkcji wyświetlają się 3 pola wyboru, gdzie są już wpisane liczby: 100,0 (z przecinkiem i zerem), miesiąc (dla listopada 11,0) i rok (2024,0). Wszystkie w formacie: ,0, czyli przecinek i zero. Żeby następny serwis był po 10 tys km lub za rok , trzeba wpisać np. 37 i zostawić miesiąc i rok. Ale w jakim formacie mają być te liczby: z przecinkiem i zerem (37,0) czy całkowite liczby (37). Czy wskazanie miesiąca i roku zostawić jak jest, czyli 11,0 i 2024,0, czy usunąć przecinek i zero? Próbuję różnych sposobów bez skutecznego skasowania alarmu i ustawienie nowych parametrów. BMW X1 E84 N47 2011rok Pozdrawiam
  3. Dziękuję za odpowiedzi. Zwłaszcza smiehoo. Rzeczywiście drugie zaciągnięcie działa już na 7 ząbku, a to całkiem OK. Nie znałem tego sposobu. Pozdrawiam.
  4. Dotyczy hamulca ręcznego w X1 E84. Piszę tutaj, gdyż konstrukcyjnie bardzo podobne do E90, a do działu X rzadko ktoś zagląda. Wymieniłem tarczobębny oraz cały wewnętrzny osprzęt hamulca ręcznego wraz z tarczami kotwicznymi. Po wymianie regulacja wg instrukcji, wraz z wciśnięciem sprężyny wstępnego napięcia linki przy dźwigni. Efekt taki, że na pochyłym podjeździe ręczny unieruchamia samochód dopiero na 10-11 ząbku. Myślałem, że potrzeba czasu na ułożenie się mechanizmu. Po 2 miesiącach ponowna regulacja. Rzeczywiście trzeba było o parę ząbków podkręcić. Jednak nie ma żadnej poprawy. Dokładnie tak samo: dopiero 10-11 ząbek. Samo zaciąganie hamulca daje wrażenie "gumowości", jakby linka się rozciągała jak guma. Czy ten typ tak ma? Czy można jeszcze coś zrobić?
  5. Wracam jeszcze z pytaniem o hałasujący przedni dyfer. Hałas od niedawna, wyraźny, niezbyt głośny. Czy normalne, cywilne, używanie samochodu wiążę się z jakimś ryzykiem? Termin naprawy za 2 tygodnie. Czy można zrobić spokojnie trasę np. 200 km? Pozdrawiam.
  6. Dziękuję raz3rek. Teraz rozumiem.
  7. Stawiam proste pytanie: czy w trakcie jazdy z napędem tylko na tylną oś (czyli przez 99% czasu) przednie koła poprzez półosie kręcą mechanizmem przedniego dyfra i może on hałasować?
  8. Cześć, BMW X1 pierwszej generacji z xdrive, napęd główny na tył, dołączany przód, przebieg 300tys., automat Pojawił się szum wyraźny od ok 40 km/h, coraz głośniejszy wraz z rosnącą prędkością. Niezależny od obrotów silnika, tylko od prędkości toczenia się. Tak samo pojawia się w czasie toczenia z górki w trybie N. Mechanik specjalizujący się w BMW po jeździe próbnej wskazuje na przedni dyferencjał. Nie mam powodów nie ufać, ale nie znając zasady pracy tych napędów fajnie byłoby mieć potwierdzenie z innego źródła, że tak może być. Że nie napędzany przedni most kręci się zawsze, gdy samochód się porusza, i dlatego może hałasować z powodu zużycia. Pozdrawiam.
  9. Kęty, woj. małopolskie.
  10. Moduł FRM nie był naprawiany. Nigdy nie było z nim problemów (to mój samochód z salonu). Zapewne to zbieg okoliczności, ale błąd pojawił się natychmiast po wymianie akumulatora na nowy. Jednocześnie pojawiły się błędy ze wszystkich kierunkowskazów, które się kasują, ale natychmiast wracają po włączeniu kierunkowskazu.
  11. Może komuś zdarzył się błąd 9CD3, opisany jako FRM: Software version and coding index do not match. Jaki problem lub problemy może oznaczać. Błąd się nie kasuje. Pozdrawiam.
  12. Czy ktoś miał uszkodzony czujnik regulacji zasięgu świateł, inaczej czujnik poziomowania ksenonów, który znajduje się na tylnym wahaczu. Jakie błędy wtedy mogą być? czy może to powodować inne problemy ze strony FRM, np. błędy kierunkowskazów lub inne?
  13. Cześć, u mnie dziwne zachowanie aplikacji. Wczoraj w trasie przed południem wszystkie funkcje działały. W drodze powrotnej włączyłem program, status przez Bth Połączony, ale żadna funkcja nie działa (czytanie kodów, live data, dpf). Komunikat No response from ECU. Dzisiaj rano też nie działa. Adapter I-Car 2 (sprawny, gdyż Torque wszystko pokazuje). Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.