Skocz do zawartości

irmaxer

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2001r.

Osiągnięcia irmaxer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ponownie pod komputer nie był podpinany, więc ciężko mi stwierdzić. Ja niedawno kupiłem sobie interfejs OBD II ELM327 bezprzewodowy bluetooth, ale to pewnie nie podejdzie? Jeśli ta podmianka elektrozaworków faktycznie nie należy do czynności trudnych to może bym spróbował zrobić to sam. Jest może jakiś poradnik jak tego dokonać?
  2. Jestem z Poznania. Czujnik jest firmy FEBI. Mówisz o tych elektrozaworkach? Sęk w tym, że mój mechanik się za to nie weźmie, bo on nie ogarnia takich rzeczy, a nie znam nikogo dobrego i zaufanego w Poznaniu, kto by się znał na bmkach...
  3. a więc drodzy koledzy wymieniłem czujnik na nowy (koszt 160zł), jednak ten zabieg nie pomógł... :( macie jakieś inne pomysły? Turbo niby jest świeże, więc raczej wykluczam. Pomóżcie, bo już rozkładam ręce... (mój mechanik też).
  4. Witajcie! Na wstępie pragnę się przywitać, gdyż to mój pierwszy post na forum. We wrześniu stałem się posiadaczem e46 320d 136km touring. Autko kupiłem z uszkodzonym silnikiem, jak się później okazało przy rozbieraniu - z pękniętym wałem korbowym. Z racji, że chcę tym samochodem pojeździć trochę dłużej, zdecydowałem się na remont zamiast na wymianę jednostki. Odebrałem go 3 dni temu od swojego mechanika i jest kilka rzeczy, które trzeba jeszcze zrobić, jednak najbardziej martwi mnie jedna, otóż: -silnik nie ma odpowiedniej mocy, tzn. turbo ciągnie ładnie od dołu, jednak w granicach 2-2,5 tys nagle się jakby wyłącza i auto traci moc, byłem dziś u pewnego specjalisty od BMW i po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd: 000036 Charge-air-pressure sensor (czyli czujnik ciśnienia doładowania - ten przy kolektorze ssącym). Stwierdził on, że to ten czujnik jest do wymiany, bądź jest odłączony lub uszkodzona jest wiązka, bo po spojrzeniu na aktualne wartości nawet podczas gazowania na postoju ciśnienie doładowania stało w miejscu - to by się zgadzało. Jednak prześledziłem sporo tematów i są różne opinie na ten temat (elektrozawory turbo i egr, przepływomierz itp.) Pojechałem z tym do mojego mechanika, on odpiął i wpiął kostkę tego czujnika, ale nic to nie dało. Co o tym myślicie? Autko nie kopci ani nim nie trzęsie. Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę w tym temacie to bardzo bym prosił i rady - nie chcę niepotrzebnie pchać się w wymiany części, zwłaszcza, że już parę tysi w ten samochód włożyłem :) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.