Witam Panowie. Ucieka mi płyn z chłodnicy, myślę że idzie w wydech, bo dosyć dużo pary jest, ale z drugiej strony nie mam katalizatora tylko spawaną rurę. Środkowy i końcowy jest oryginalny od iS. Jak tylko się potwierdzi, że uszczelka to mam takie widzimisię, że z aktualnego M44B19 wstawię M52B20. Chcę poprostu przejść z R4 na R6 dla dźwięku. Moje 140KM mi starczy, więc te +10KM nie robi na mnie różnicy. Chcę w miarę iść po kosztach, dlatego nie chcę niczego większego. W tym przypadku proszę o pomoc : Co będzie potrzebne do SWAP'a ? I też czy mam szukać M50B20 czy M52B20 ? Mam już ponad połowę uzbierane na E46 z 3.0 w benzynie, ale chcę znaleźć perełkę, więc na razie zostaje mi zabawa z E36, które prawdopodobnie zostanie u mnie tak długo, aż nie wyjdzie mi któryś poślizg i wbiję się w drzewo. E46 ma być jako auto do jazdy po ulicach, a E36 do zabawy w lesie czy na pustych, szerokich drogach. Czy może lepiej jest zostawić M44 ? Ma już nalatane 409 tysięcy ( nie wiem czy coś jeszcze w pamięci :P ). Zrobiłem nią w półtora roku 40 tysięcy.