Skocz do zawartości

Nedlog

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2.0D i 5 530d

Osiągnięcia Nedlog

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. BMW X3 E83 150 koni 2007r nie jestem mechanikiem miałem brak mocy mul na 4.5.6 biegu maks jazdy 170kh. mechanicy mówili pada turbo, wtryski, coś wspomnieli o zaworach ze nie domykają się czy coś, inni ze nie ma pierśćeni kapitalny remont mnie czeka. a wiec rozebrałem cały układ dolotowy powietrza jakaś przepustnice nie wiem do czego już było widać tam okopcenie, nastepnie zawór co wszyscy kochają EGR doznałem szoku tak zafajdanego dawno nie widziałem a bylem posiadaczem GDI w bęzynie podobne problemy z EGR. Z demontowałem kolektor dolotowy po ogledżinach tragedia zawalony syfem w h..... po myciu wszystkiego dobrałem się do do separatora oleju tam miał być filtr fabrycznnie jest jakiś plastik wiec telefon do kolegi z warsztatu powiedział wywal to wstawiaj filtr. po wymianie oleju filtrów auto smiga jak nowe . co do klapek na kolektorze nie wywaliłem co wszyscy radza nity pancerne wiec czemu maja odpaść . moje zdanie skoro jest ma w czymś pomagać . nie jestem mechanikiem w razie pytan 793.215.748 będe mógł odbiore
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.