BMW X3 E83 150 koni 2007r nie jestem mechanikiem miałem brak mocy mul na 4.5.6 biegu maks jazdy 170kh. mechanicy mówili pada turbo, wtryski, coś wspomnieli o zaworach ze nie domykają się czy coś, inni ze nie ma pierśćeni kapitalny remont mnie czeka. a wiec rozebrałem cały układ dolotowy powietrza jakaś przepustnice nie wiem do czego już było widać tam okopcenie, nastepnie zawór co wszyscy kochają EGR doznałem szoku tak zafajdanego dawno nie widziałem a bylem posiadaczem GDI w bęzynie podobne problemy z EGR. Z demontowałem kolektor dolotowy po ogledżinach tragedia zawalony syfem w h..... po myciu wszystkiego dobrałem się do do separatora oleju tam miał być filtr fabrycznnie jest jakiś plastik wiec telefon do kolegi z warsztatu powiedział wywal to wstawiaj filtr. po wymianie oleju filtrów auto smiga jak nowe . co do klapek na kolektorze nie wywaliłem co wszyscy radza nity pancerne wiec czemu maja odpaść . moje zdanie skoro jest ma w czymś pomagać . nie jestem mechanikiem w razie pytan 793.215.748 będe mógł odbiore